Σάββατο , Σεπτέμβριος 23 2017
Home / Διατροφή / Συμβουλές για τη σωστή διατροφή στην εμμηνόπαυση και οι διατροφικές αλλαγές που πρέπει να ακολουθήσετε.

Συμβουλές για τη σωστή διατροφή στην εμμηνόπαυση και οι διατροφικές αλλαγές που πρέπει να ακολουθήσετε.

Είναι σημαντικό η γυναίκα να ακολουθεί υγιεινή ισορροπημένη διατροφή στην εμμηνόπαυση. Τι να επιλέγει και τι να αποφεύγει.

Η εμμηνόπαυση είναι αναπόσπαστο στάδιο της ζωής της γυναίκας και είναι μια περίοδος που συχνά συνδέεται με διάφορα συμπτώματα και παράγοντες κινδύνου. Ωστόσο, η υγιεινή, ισορροπημένη διατροφή στην εμμηνόπαυση μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη καταστάσεων στον περιορισμό των συμπτωμάτων.

Αυτό σημαίνει, κατανάλωση ποικιλίας τροφών στις σωστές αναλογίες και ποσότητα για τη διατήρηση υγιούς σωματικού βάρους.
Τα γεύματα θα πρέπει να είναι τακτικά, καθώς το ακατάστατο πρόγραμμα στη διατροφή μπορεί να επιδεινώσει ορισμένα συμπτώματα, όπως την κούραση.

Όσο πιο νωρίς κάνετε τις διατροφικές αλλαγές τόσο πιο εύκολη θα είναι η εμμηνόπαυση.

Να λαμβάνετε αρκετό ασβέστιο. Καθημερινά να καταναλώνετε και να πίνετε 2-4 μερίδες γαλακτοκομικών και πλούσιων σε ασβέστιο τροφών. Το ασβέστιο περιέχεται στα γαλακτοκομικά, τα ψάρια που τρώγονται με τα κόκκαλα, όπως οι σαρδέλες καθώς και σε τροφές όπως το μπρόκολο και τα όσπρια.

loading...

Ενισχύστε το σίδηρό σας. Ο σίδηρος βρίσκεται στο άπαχο κόκκινο κρέας, στα πουλερικά, στο ψάρι, στα αυγά, στα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, στους ξηρούς καρπούς και στα ενισχυμένα δημητριακά.

Να επιλέγετε τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες, όπως ψωμί ολικής αλέσεως, δημητριακά, μαύρα ζυμαρικά και ρύζι.

Να τρώτε φρούτα και λαχανικά. Τουλάχιστον 1,5 φλιτζάνι φρούτα και 2 φλιτζάνια λαχανικά την ημέρα. Τρώγοντας φρούτα και λαχανικά με χαμηλές θερμίδες μπορείτε να συμβάλλετε στην ελαχιστοποίηση της αύξησης βάρους ενώ ταυτόχρονα λαμβάνετε τις θρεπτικές ουσίες που σας χρειάζονται για να μένετε υγιείς.

Να πίνετε άφθονο νερό. Σαν γενικό κανόνα να καταναλώνετε 8 ποτήρια καθημερινά. Έτσι μπορείτε να συμβάλλετε στη διατήρηση της ενυδάτωσης του δέρματος.

Να διατηρείτε το βάρος σας σε υγιή επίπεδα. Αν είστε υπέρβαρη περιορίστε τις μερίδες και τρώτε πιο λίγες τροφές με πολλά λιπαρά. Μην παραλείπετε γεύματα.

Αν εμφανίζετε εξάψεις, καλό θα ήταν να αποφεύγατε ορισμένα τρόφιμα και ποτά, όπως τα καυτερά, την καφεΐνη, τη σοκολάτα και το αλκοόλ.

Αξίζει να δείτε...

Πρωινό εβδομαδιαίο για το πιαιδί μου στο νηπιαγωγείο

Αυτό και αν είναι πρόβλημα. Όλα καλά μέχρι τον παιδικό σταθμό. Τα ζόρια όμως έρχονται ...