Τετάρτη , Ιανουάριος 17 2018
Home / Διατροφή / Σούπερ αφροδισιακά τρόφιμα για να… εκτινάξεις τη λίμπιντο!!!

Σούπερ αφροδισιακά τρόφιμα για να… εκτινάξεις τη λίμπιντο!!!

Δώσε άλλη διάσταση στην ερωτική σου ζωή με τρόφιμα που μπορούν να κάνουν τη διαφορά!

 

Ως «αφροδισιακό» χαρακτηρίζεται κάθε τρόφιμο, φαγητό ή ποτό που έχει ή ενδέχεται να έχει οφέλη στη σεξουαλική επιθυμία και ικανότητα χωρίς να επηρεάζει αρνητικά την υγεία στη συνήθη κατανάλωση. Λίγο αλκοόλ, π.χ., δρα πιθανότατα θετικά, ένα ολόκληρο μπουκάλι όμως φέρνει αντίθετα αποτελέσματα! Από την άλλη πλευρά, εάν ένα άτομο καταναλώσει κάποιο αφροδισιακό τρόφιμο στο οποίο έχει αλλεργία, π.χ. οστρακοειδή, τότε το πιθανότερο είναι να καταλήξει στα επείγοντα νοσοκομείου παρά στην ερωτική κλίνη.

Υπάρχουν ή δεν υπάρχουν;

Οι γνώμες διίστανται! Οι αμφισβητίες ισχυρίζονται πως πρόκειται για καλοφτιαγμένο πανάρχαιο μύθο. Οι υπερασπιστές της ύπαρξής τους πιστεύουν ότι όντως συγκεκριμένα τρόφιμα βελτιώνουν την επιθυμία, την απόδοση και την ηδονή μέσω διαφόρων φυσιολογικών μηχανισμών, τόσο εγκεφαλικών, π.χ. εξάπτοντας με το σχήμα τους την ερωτική φαντασία, όσο και καθαρά σωματικών, π.χ. ενισχύοντας τον οργανισμό με περισσότερη ενέργεια και απαραίτητα διατροφικά στοιχεία. Αλλοι πάλι ισχυρίζονται ότι οφείλεται στην αυθυποβολή. Αν δηλαδή πιστεύουμε ότι ένα τρόφιμο ενισχύει τη σεξουαλική μας ικανότητα, τότε πιθανότατα θα την ενισχύει!

Η άποψη της επιστήμης

Παρότι δεκάδες τρόφιμα έχουν χαρακτηριστεί ως «αφροδισιακά» και αρκετά από αυτά έχουν μελετηθεί επιστημονικά, τίποτα δεν έχει αποδειχθεί τελεσίδικα και για κανένα δεν υπάρχει βεβαιότητα ότι διαθέτει άμεσες αφροδισιακές ιδιότητες. Υπάρχουν όμως σοβαρές ενδείξεις πως ορισμένα διατροφικά στοιχεία, που ανευρίσκονται σε πολλά κοινά τρόφιμα, επηρεάζουν ευνοϊκά την ενδογενή παραγωγή νευροδιαβιβαστών και ορμονών, ενισχύοντας έτσι την ερωτική επιθυμία, ενώ άλλα επιδρούν θετικά στο καρδιαγγειακό σύστημα και στην αιματική ροή προς τα γεννητικά όργανα.

Ποια συνήθη τρόφιμα τεκμαίρεται πως διαθέτουν αφροδισιακές ιδιότητες και ποιοι είναι οι ερωτικώς αποδοτικότεροι τρόποι κατανάλωσής τους; Δες στη συνέχεια.

Τα αποδοτικότερα αφροδισιακά τρόφιμα

Αβγοτάραχο Μεσολογγίου

Το «ελληνικό χαβιάρι» είναι πηγή ω-3 λιπαρών, αμινοξέων και λιποδιαλυτών βιταμινών. Κόψε το σε πολύ λεπτές φέτες και απόλαυσέ το ωμό, π.χ. σκέτο ή με λεμόνι και ελαιόλαδο ή με αποξηραμένο σύκο ή καυτερή πιπεριά ή σκόρδο ψιλοκομμένο.

Αβοκάντο

Προστατεύει τα αγγεία, εντείνει την κυκλοφορία του αίματος, αυξάνει την εσωτερική λίπανση του κόλπου. Κόψε το αβοκάντο στη μέση και γέμισέ το με καρύδια κοπανισμένα ή σολομό ψιλοκομμένο ή άσπρο ταραμά.

Γαρίδες

Πλούσιες σε διατροφικά στοιχεία που δίνουν ώθηση στη σεξουαλική ικανότητα. Οι μικρού μεγέθους γαρίδες τρώγονται βραστές ή ψητές ή μαγειρευτές με ζυμαρικά ή σε ριζότο. Η βρασμένη γαριδόψιχα ταιριάζει σε σαλάτες, καναπεδάκια και ως γέμιση του αβοκάντο.

Ελαιόλαδο

Μειώνει το οξειδωτικό στρες, προστατεύει τα αγγεία από θρομβώσεις και την υψηλή πίεση, συμβάλλει στην παραγωγή των σεξουαλικών ορμονών. Πρόσθεσε ωμό ελαιόλαδο εξαιρετικά παρθένο σε σαλάτες και φαγητά ή πιες 1-2 κουταλάκια το πρωί με άδειο στομάχι.

Ζυμαρικά

Ανεβάζουν τα επίπεδα ενέργειας, καλυτερεύουν τη διάθεση. Συνδύασε τα ζυμαρικά που προτιμάς με θαλασσινά ή, εναλλακτικά, περίχυσέ τα με σάλτσα πέστο (βασιλικός, ελαιόλαδο, κουκουνάρι, παρμεζάνα κ.ά.) ή με σάλτσα ρόκας και καρυδιών.

Καρότο

Αντιπροσωπευτικό του φαλλικού σχήματος, βελτιωτικό της ερωτικής απόδοσης, ισχυρό αντιοξειδωτικό. Φάε 1 καρότο σχεδόν καθημερινά, προτιμότερο ελαφρώς μαγειρεμένο στον ατμό και περιχυμένο με ελαιόλαδο.

Καρύδια

Προσφέρουν παρατεταμένη ενέργεια, δρουν αγγειοδιασταλτικά, βελτιώνουν τη μικροαγγειακή κυκλοφορία, ανεβάζουν το ερωτικό σφρίγος. Απόλαυσε ½ χούφτα καρυδόψιχα μαζί με γραβιέρα ή μπανάνα ή μέλι ή παραδοσιακό γιαούρτι και μέλι.

Κουκουνάρια

Προστατεύουν το ενδοθήλιο των αιμοφόρων αγγείων, αυξάνουν τη ροή αίματος προς τα αναπαραγωγικά όργανα, συμβάλλουν στην καλή υγεία των γεννητικών αδένων. Πρόσθεσε κουκουνάρια σε σαλάτες λαχανικών, ριζότο ή σάλτσες ζυμαρικών.

loading...

Μέλι

Παρέχει γρήγορη ενέργεια και άμεση τόνωση. Ο συνδυασμός μελιού και καρυδιών (ή άλλων ξηρών καρπών) δρα συνεργικά κατά της κόπωσης, ενώ τονώνει πιο ήπια και για περισσότερη ώρα.

Μοσχάρι

Ενισχύει τον οργανισμό με αμινοξέα και σίδηρο, η έλλειψη του οποίου μειώνει την ερωτική επιθυμία. Απόλαυσε μοσχαρίσιο φιλέτο με μαύρο πιπέρι, μουστάρδα καυτερή, μανιτάρια και κόκκινες πιπεριές –ο συνδυασμός αυτός δρα συνεργικά, αυξάνει τη θερμοκρασία και προκαλεί υπεραιμία.

Μπανάνα

Απολαυστική πηγή ενέργειας, πλούσια σε κάλιο. Φάε 1 μικρή μπανάνα περιχυμένη με κανέλα ή ταχίνι ή σουσάμι ή με ξηρούς καρπούς, απόφυγε το συνδυασμό της με σοκολάτα ή άλλα φρούτα.

Μύδια

Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ψευδάργυρο και DMAE, ουσία που αυξάνει την πνευματική εγρήγορση και προκαλεί ευφορία. Αχνισε τα φρέσκα μύδια σε λίγο νερό που βράζει και κατόπιν μαγείρεψε μόνο όσα ανοίξουν – είναι εξαιρετικά σε σούπα, μακαρονάδα, ριζότο και πιλάφι.

Νεροκάρδαμο

Με μια λέξη, «καρδαμώνει»! Όλα τα μέρη του φυτού (σταυρανθές λαχανικό) μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε κάθε είδους… αφροδισιακές σαλάτες και σούπες. Αποξηραμένο καταναλώνεται ως αφέψημα ή μπαχαρικό, γνωστό με το όνομα «καρδάμωμο».

Πράσα

Συμβάλλουν στην προστασία αγγείων, νεφρών, ήπατος και αρθρώσεων, ίσως βοηθούν και σε ελαφρά προβλήματα στύσης. Τρώγονται βρασμένα σκέτα, μαζί με ρύζι ή μέσα σε πίτες με φύλλο. Αν δεν σου αρέσουν τα πράσα, μια επίσης καλή επιλογή είναι τα σπαράγγια.

Ρόδι

Πλούσιο σε αντιοξειδωτικά, προστατεύει καρδιά και αγγεία, ενδυναμώνει την κυκλοφορία του αίματος. Πιες χυμό ροδιού, σκέτο ή μαζί με χυμό πορτοκαλιού, βάλε τους σπόρους του σε σαλάτες λαχανικών ή γιαούρτι.

Ρόκα

Βοηθάει στην καλή λειτουργία νεφρών και προστάτη, ενισχύει την παραγωγή και την κινητικότητα του σπέρματος. Πρόσθεσε βλαστούς και φύλλα ρόκας σε σαλάτες λαχανικών, συνδύασέ τη με σαγκουίνι και γλιστρίδα για να ενισχύσεις την αποτελεσματικότητά της.

Σέλινο

Διεγείρει την ενδογενή παραγωγή φερομονών, ουσιών που αυξάνουν τη σεξουαλική έλξη. Περιέχει επίσης φυτοανδρογόνα, τα οποία είναι πανομοιότυπα με αυτά που παράγει φυσιολογικά ο ανδρικός οργανισμός. Πρόσθεσε φρέσκο σέλινο σε σούπες και σαλάτες.

Σοκολάτα μαύρη

Διαθέτει πάνω από τριακόσια διατροφικά στοιχεία, αρκετά εκ των οποίων έχουν τονωτικές και ελαφρώς διεγερτικές ιδιότητες. Κατανάλωσε 7-10 γρ. σοκολάτας σχεδόν καθημερινά ή μέχρι 25 γρ. 2-3 φορές εβδομαδιαίως. Εναλλακτικά, δοκίμασε ωμούς καρπούς κακάο (cacao beans).

Σολομός

Βοηθάει στη βελτίωση της ψυχικής διάθεσης, ενισχύει την κυκλοφορία του αίματος και τη λειτουργία των ενδοκρινών αδένων. Κατανάλωσε τον μαγειρεμένο ποσέ, βραστό, στο φούρνο ή ψητό στη σχάρα. Σαρδέλες και κολιός είναι εξίσου καλές επιλογές και σίγουρα πιο φθηνές.

Σουσάμι

Ωφελεί το καρδιαγγειακό σύστημα, τονώνει τις γυναικείες ορμόνες, αυξάνει την ανδρική σεξουαλικότητα. Χρησιμοποίησε ωμό (ακαβούρντιστο) σουσάμι στις σαλάτες λαχανικών ή κατανάλωσέ το με τη μορφή ταχινιού ή σαν παστέλι με μέλι.

Σταφύλια

Η καλύτερη επιλογή τσιμπολογήματος στο κρεβάτι μαζί με το ταίρι σου. Ενισχύουν τη ζωτικότητα, τονώνουν την επιθυμία, αυξάνουν την όρεξη για ερωτικά παιχνίδια. Κατανάλωσέ τα όμως με φειδώ και μόνο όταν βρίσκονται στην εποχή τους.

Στρείδια

Στην κορυφή των αφροδισιακών! Εξάπτουν τη φαντασία, φτιάχνουν τη διάθεση, προάγουν την παραγωγή ανδρογόνων, βελτιώνουν την αιμάτωση. Προτίμησε στρείδια ιχθυοκαλλιέργειας και μαγείρεψέ τα ως σούπα, στο φούρνο ή στον ατμό – μην τα τρως ωμά!

Σύκα

Καλή πηγή φρουκτόζης, του σακχάρου που απαντάται σε μεγαλύτερη αναλογία στο ανδρικό σπέρμα. Ένα-δύο φυσικώς αποξηραμένα σύκα μαζί με λίγο σουσάμι ή ξηρούς καρπούς ή μέσα σε σαλάτες παρέχουν ενέργεια και ελαττώνουν την κόπωση.

Φράουλες

Ενισχύουν τις σωματικές και πνευματικές ικανότητες. Απόφυγε να τις περιχύνεις με αλκοόλ, το συνδυασμό τους με σαντιγί και την προσθήκη ζάχαρης, προτίμησε να τις καταναλώνεις όπως έχουν ή μαζί με γιαούρτι ή με λίγο σιρόπι μαύρης σοκολάτας.

Αξίζει να δείτε...

Κενές θερμίδες: τι είναι και ποιά τρόφιμα τις περιέχουν!

Οι τροφές με κενές θερμίδες, δε θα σας βοηθήσουν να αδυνατίσετε (αν νομίζατε κάτι τέτοιο), ...