Τρίτη , Οκτώβριος 17 2017
Home / Διαιτολόγοι - Διατροφολόγοι / Σνακ για την παραλία για μικρούς και…μεγάλους!

Σνακ για την παραλία για μικρούς και…μεγάλους!

Το καλοκαίρι έφτασε! Είναι πολύ μεγάλη η χαρά μας και πόσο μάλλον των παιδιών μας, που ακόμα μια χρονιά, θα ξεχυθούμε στις παραλίες….

Θα κάνουμε βουτιές, θα δροσιστούμε αλλά και θα περάσουμε ανέμελα, ξένοιαστα, ξεχνώντας για λίγο την καθημερινή μας ρουτίνα, όπως το σχολείο και όλα όσα έχει να κάνει στο βαρύ-καθημερινό-χειμωνιάτικο πρόγραμμα μας.

 

Πάμε να ανακαλύψουμε, όλα εκείνα που πρέπει να ξέρουμε, για να ακολουθούμε υγιεινή διατροφή, ακόμα και στη παραλία, με λίγα χρήματα, όλη τη γεύση και μάλιστα φτιαγμένα όλα από εμάς, οικονομικά και υγιεινά.

Φρούτα: Είτε πλυμένα σε ένα σακουλάκι ολόκληρα (μήλα-αχλάδια-ροδάκινα-μπανάνες-κεράσια-βερίκοκα, κ.λπ.) είτε σε κομμάτια, μέσα σε ένα τάπερ (πεπόνι-καρπούζι-και όλα τα φρούτα). Αν πάλι θέλουμε γλυκό, μπορούμε να πάρουμε μαζί μας μικρά ταπεράκια με κομπόστα.

loading...

Λαχανικά: Όπως καρότα ή αγγούρια κομμένα σε στίκς (ραβδάκια), ή μαρουλόφυλλα, ή ακόμα και ντοματίνια καλά πλυμένα. Αν πάλι θέλουμε, μπορούμε να φτιάξουμε μικρές απολαυστικές και θρεπτικές σαλάτες, σε μικρά σκεύη (μερίδες), που μπορούμε να βάλουμε μέσα και λίγο τυράκι.

Ρυζογκοφρέτες-φρυγανιές-καλαμπογκοφρέτες-αλμυρά κράκερ

Σάντουιτς που μέσα έχει μόνο μέλι

Σάντουιτς με ταχίνι- ταχινίμελο-ταχίνι κακάο-αμυγδαλοβούτυρο ή ακόμα και φυστικοβούτυρο

Σάντουιτς με λαχανικά, φέτα, κασέρι και ντομάτα

Ένα κουλούρι Θεσσαλονίκης, σταφιδόψωμο, τσουρεκάκι

Μπάρες ενέργειας ή μπάρες δημητριακών

Βραστό αβγουλάκι με ψωμάκι

 

Αξίζει να δείτε...

Ρεβίθια με σπανάκι και κοτόπουλο

Συστατικά 500 γρ. σπανάκι ελαιόλαδο για το σοτάρισμα των λαχανικών 100 γρ. παξιμάδια ολικής 2 ...