Σάββατο , Ιούνιος 24 2017
Home / Διατροφή & Υγεία / Ρύζι με γιαούρτι! Οι λόγοι για να τα συνδυάσετε!

Ρύζι με γιαούρτι! Οι λόγοι για να τα συνδυάσετε!

Μπορεί το καθένα ξεχωριστά να μη σε δελεάζει όμως ο συνδυασμός τους σίγουρα δε θα σε αφήσει αδιάφορους.

 

 

Μας χορταίνει

Μπορεί μια μερίδα ρύζι με γιαούρτι να μη μας «γεμίζει το μάτι» όμως οι σύνθετοι υδατάνθρακες του πρώτου μαζί με τις πρωτεΐνες του δεύτερου συνθέτουν μία πολύ χορταστική επιλογή. Επιλέγοντας να τα φας ξεχωριστά π.χ. μόνο ένα γιαούρτι σκέτο ή μόνο ρύζι βρασμένο, το πιο πιθανό είναι ότι θα πεινάσετε αρκετά γρήγορα. Συνδυάζοντάς τα όμως θα   νιώσεις χορτάτη και μάλιστα χωρίς βαρύ στομάχι για αρκετή ώρα.

Μάθε ότι…

Μία μερίδα ρύζι – περίπου 1 φλιτζάνι μετρημένο βρασμένο- (άβραστο ζυγίζει 62,5 γραμμάρια) μαζί με ένα γιαούρτι πλήρες (200γρ) έχει μόλις 375 θερμίδες!

 

Τέλειο για τη δουλειά

Είναι πολύ πρακτική επιλογή ακόμα και για ένα ελαφρύ γεύμα στο γραφείο. Αυτό που χρειάζεται μόνο είναι να πάρεις μαζί σου από το σπίτι λίγο βρασμένο ρύζι αφού ένα γιαούρτι μπορείς να βρεις σχεδόν παντού. Ένα τέτοιο γεύμα θα σου δώσει την απαραίτητη ενέργεια για να συνεχίσεις την εργασία σου, χωρίς να βαρύνεις και χωρίς να καταναλώσεις πολλές θερμίδες και λιπαρά. Μπορείς μάλιστα μαζί με το ρύζι να έχεις βράσει και λαχανικά και μανιτάρια για πιο ξεχωριστή γεύση. Επιπλέον τα λαχανικά θα αυξήσουν τον όγκο του γεύματος και θα το κάνουν ακόμα πιο χορταστικό χωρίς πολλές έξτρα θερμίδες ενώ θα σου δώσουν και αρκετές φυτικές ίνες.

 

Ακόμα καλύτερα

–              Για περισσότερες φυτικές ίνες διάλεξε καστανό ή άγριο ρύζι. Ένα γεύμα με περισσότερες ίνες είναι πιο χορταστικό, που σημαίνει ότι είναι και πιο διαιτητικό αφού σε κρατάει χορτάτη περισσότερη ώρα.

–              Μειώσε τις θερμίδες, επιλέγοντας γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά π.χ. 2. Έτσι κερδίζεις 30 θερμίδες!

–              Ενίσχυσε την απόλαυση προσθέτοντας μυρωδικά ή και μπαχαρικά στο γιαούρτι όπως άνηθο, πιπέρι, κάρυ κτλ, που δε θα δώσουν καθόλου θερμίδες.

Αξίζει να δείτε...

Κόκκινο αντιοξειδωτικό smoothie για μετά την άσκηση

ΥΛΙΚΑ 20-30 γρ. whey protein (ή από αβγό, ή καστανό ρύζι, ή αρακά) 1 κεσεδάκι ...