Πέμπτη , Σεπτέμβριος 21 2017
Home / Δίαιτα / Πώς τα εργαζόμενα κορίτσια διατηρούν τη σιλουέτα τους!

Πώς τα εργαζόμενα κορίτσια διατηρούν τη σιλουέτα τους!

Όλες αναρωτιόμαστε πώς μερικές γυναίκες μπορούν και παραμένουν αδύνατες με πολύ λίγο κόπο. Και φυσικά δεν μιλάμε για τα πολύ αδύνατα σώματα που είναι στα πρόθυρα νευρικής ανορεξίας, αλλά για τις κοπέλες που εφαρμόζουν κάποια τρικ και μπορούν να τρέφονται σωστά και να διατηρούν το βάρος τους, παρά την πολυάσχολη ζωή τους. Μάθε τι κάνουν τα εργαζόμενα κορίτσια και εφάρμοσε τα και εσύ.

Προγραμματίζουν τι θα φάνε την επόμενη μέρα

Η κουζίνα δεν είναι μόνο μέρος για φαγητό. Έτσι και τα κορίτσια που δουλεύουν, όταν γυρνάνε σπίτι δεν κάθονται στην κουζίνα τους μόνο για να φάνε, αλλά και για να προετοιμάσουν το γεύμα της επόμενης ημέρας. Παίρνοντας στη δουλειά υγιεινά φαγητά που τα έχουμε ετοιμάσει εμείς οι ίδιες, είναι πολύ πιο εύκολο να διατηρήσουμε τα κιλά μας, αλλά και να αποφύγουμε τα ανούσια τσιμπολογήματα στο γραφείο.

Παρακολουθούν τι τρώνε

Σίγουρα τα κορίτσια που εργάζονται δεν έχουν πολύ χρόνο στη διάθεση τους κατά τη διάρκεια της ημέρας. Όμως όταν τελειώσουν τη δουλειά αφιερώνουν λίγο χρόνο, ώστε να καταγράψουν τι έχουν φάει όλη την ημέρα. Και όσα είναι εξοικειωμένα με την τεχνολογία, έχουν κατεβάσει ένα app που παρακολουθεί τι καταναλώνουν. Έρευνες έχουν δείξει ότι όταν οι άνθρωποι παρακολουθούν τη διατροφή τους, κρατώντας ένα ημερολόγιο καταγραφής τροφίμων, χάνουν πιο εύκολα κιλά και διατηρούν αυτή την απώλεια σε μακροπρόθεσμη βάση.

Τρώνε ό, τι θέλουν (ως επί το πλείστον)

loading...

Τα κορίτσια που θέλουν να διατηρούν το βάρος τους σε υγιή επίπεδα, παρακολουθούν τις θερμίδες που καταναλώνουν όλη την ημέρα. Αυτή η τακτική τους δίνει την ευελιξία να τρώνε σχεδόν ότι θέλουν, αλλά με μέτρο. Εξάλλου μια δίαιτα πρέπει να ταιριάζει στον τρόπο ζωής μας και όχι εμείς να αλλάζουμε όλο το πρόγραμμα μας, για να ακολουθήσουμε τη δίαιτα.

Ξοδεύουν ποιοτικό χρόνο με τους ανθρώπους που αγαπάνε

Οι κοπέλες που καταφέρνουν να παραμένουν αδύνατες, είναι επίσης και αρκετά δραστήριες. Και δεν εννοώ μόνο τη γυμναστική, αλλά και σε κοινωνικό επίπεδο. Με το που γυρίσουν στο σπίτι μετά τη δουλειά, δεν θα κάτσουν στον καναπές τους παρέα με τη σακούλα με τα πατατάκια, αντ αυτού θα προτιμήσουν να πάρουν τηλέφωνο μια φίλη τους, να διαβάσουν ένα βιβλίο ή να παίξουν –εφόσον είναι μαμάδες- με τα παιδιά τους.

Έκπληξη! Δεν έχουν εμμονή με τη γυμναστική

Σίγουρα η σωματική δραστηριότητα βοηθάει στη διατήρηση ενός γυμνασμένου σώματος και προσφέρει πολλά οφέλη στην υγεία. Παρόλα αυτά και το άλλο άκρο, που ακουμπάει τα όρια της υπερβολής, δεν έχει τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Το σώμα σας και κυρίως οι μύες σας έχουν ανάγκη από ξεκούραση. Έτσι δεν υπάρχει λόγος να φτάνετε το κορμί σας στα όρια του, πηγαίνοντας καθημερινά και για ώρες στο γυμναστήριο. Επιλέξτε να γυμνάζεστε τρεις με τέσσερις φορές την εβδομάδα, ώστε να δίνετε το χρόνο στους μύες για να αναδομηθούν.

Δημιουργούν ένα ήρεμο περιβάλλον για να κοιμηθούν

Ο ύπνος έχει άμεση σχέση με το σωματικό βάρος. Εάν δεν κοιμάστε σωστά, τότε έχετε μεγαλύτερες πιθανότητες να πάρετε κιλά ή να τα χάσετε με δυσκολία. Παραδειγματιστείτε λοιπόν από τα αδύνατα κορίτσια και δημιουργείστε τις κατάλληλες προϋποθέσεις, ώστε να κοιμάστε κάθε βράδυ έξι με εφτά ώρες.

Αξίζει να δείτε...

Πρωινό για Παιδιά, Αυγά Καρδούλες

Πολλοί αναγνωρίζουν ότι το πρωινό είναι ωφέλιμο, όμως λίγοι είναι αυτοί που αφιερώνουν χρόνο σ’ ...