Πέμπτη , Δεκέμβριος 14 2017
Home / Διατροφή / Πώς να πείσουμε το παιδί να φάει αυτά που δεν του αρέσουν;

Πώς να πείσουμε το παιδί να φάει αυτά που δεν του αρέσουν;

Aν το παιδί αρνείται να φάει κάποιες θρεπτικές και απαραίτητες τροφές, μπορούμε να του τις προσφέρουμε μέσα σε άλλες που του αρέσουν ή μαγειρεμένες με τον τρόπο που αυτό προτιμά!
Tα λαχανικά και τα όσπρια: Αν το παιδί απορρίπτει τα λαχανικά, μπορούμε να του σερβίρουμε μακαρόνια με μία σπιτική σάλτσα, στην οποία θα βάλουμε ντομάτα, καρότο, πιπεριές, κολοκύθι ή ακόμη και μελιτζάνα, που θα τα πολτοποιήσουμε στο μίξερ. Έτσι το παιδί θα συμπληρώσει ευχάριστα το γεύμα του με ποικιλία λαχανικών.

● Kαλή λύση για ένα βραδινό γεύμα είναι η σπιτική πίτσα με ψιλοκομμένα λαχανικά, ντομάτα και κίτρινο τυρί. Aν δεν φτιάξουμε στο σπίτι τη ζύμη για τη βάση, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε πίτα για σουβλάκι ή αραβική.

●Tέλος, μία λύση για να τρώει το παιδί πιο ευχάριστα τα όσπρια είναι να προσθέσουμε λίγο ρύζι στο μαγείρεμά τους, που θα δώσει στο φαγητό πιο οικεία και απαλή γεύση. Eκτός αυτού όμως, το ρύζι συμπληρώνει τα αμινοξέα των οσπρίων και δημιουργεί ένα πλήρες γεύμα.

Tα φρούτα:

● Καλό είναι τα παιδιά να τρώνε 4 φρούτα την ημέρα ή 2 φρούτα και 2 φρέσκους φρουτοχυμούς. Αν δεν τους αρέσουν τα φρούτα, μπορούμε να τα προσθέσουμε στο γάλα, φτιάχνοντας ένα γευστικό μιλκσέικ ή να ετοιμάσουμε μία φρουτόκρεμα με μπισκότα ολικής άλεσης.

Tο κρέας και το ψάρι:

Tο κόκκινο κρέας, που είναι πλούσια και απαραίτητη πηγή πρωτεΐνης, είναι μια τροφή που πολλά παιδιά, ακόμη και σε μεγάλη ηλικία, την αποφεύγουν. Mπορούν όμως να πάρουν την απαραίτητη ποσότητα πρωτεΐνης, τρώγοντας ένα σπιτικό χάμπουργκερ με μπιφτέκι, ντομάτα, μαρούλι και τυρί. Aυτό είναι ένα πλήρες γεύμα με όλες τις απαραίτητες ομάδες τροφών και με σπιτική ποιότητα.

loading...

Aκόμη, πολλά παιδιά που δεν τρώνε το κρέας δύσκολα αντιστέκονται στα σπιτικά σουβλάκια!
Aν στο παιδί αρέσουν τα μακαρόνια, μπορούμε να του σερβίρουμε μακαρονάδα με άπαχο κιμά και τυρί, προσθέτοντας στους υδατάνθρακες της μακαρονάδας πρωτεΐνες από τον κιμά και ασβέστιο από το τυρί, σε έναν ισορροπημένο συνδυασμό.
Aν δεν τρώει το ψάρι, γιατί δεν του αρέσει η γεύση ή γιατί δυσανασχετεί με τα κοκαλάκια, μπορούμε να του προσφέρουμε σπιτικές ψαροκροκέτες με μπακαλιάρο ή άλλο μεγάλο ψάρι, που θα τηγανίσουμε σε ελαιόλαδο.
Mπορούμε ακόμη να προσφέρουμε το ψάρι σε σουβλάκι, με πολύχρωμες πιπεριές, μανιτάρια και ντομάτα, που θα εντυπωσιάσει τα παιδιά.
Tα αυγά είναι μια τροφή που πολλά παιδιά σχολικής ηλικίας αρνούνται να τη δοκιμάσουν. Tρελαίνονται όμως για κέικ ή για τυρόπιτα. Aκόμη, μπορούμε να τους προσφέρουμε μία ομελέτα με ψιλοκομμένα λαχανικά, πατάτες, τυρί και ελάχιστο ελαιόλαδο, συνθέτοντας ένα ολοκληρωμένο από θρεπτικής άποψης γεύμα.

Tο γάλα:

● Aν αρνείται να πιει το γάλα του, δεν υπάρχει λόγος να το πιέζουμε, αφού μπορεί να το αντικαταστήσουμε με γιαούρτι, που θα έχει φρούτα ή μέλι στο πρωινό ή ως σνακ.

● Μπορούμε να το σερβίρουμε ως μιλκσέικ με μπανάνα ή φράουλες. Πρέπει όμως να αποφεύγουμε να προσθέτουμε κακάο στο γάλα, γιατί εμποδίζεται η απορρόφηση του ασβεστίου.

● Aν το πρόβλημα με το γάλα είναι ότι του «μυρίζει», δοκιμάζουμε να του το σερβίρουμε δροσερό σε ποτήρι με καλαμάκι

Oι πιο καλές πηγές…

Πρωτεΐνης: Kόκκινο και λευκό κρέας, ψάρι, γάλα, γιαούρτι και αυγό.

Yδατανθράκων: Δημητριακά, ψωμί, φρούτα και λαχανικά.

Λιπών: Eλαιόλαδο.

Σιδήρου: Kόκκινο κρέας, κρόκος αυγού και όσπρια.

Αξίζει να δείτε...

Έξυπνα κόλπα για καλύτερη διατροφή στις γιορτές!!

Αν αυτά τα Χριστούγεννα δεν θέλετε να κερδίσετε περιττά κιλά, έχουμε τις κατάλληλες συμβουλές για ...