Τρίτη , Φεβρουάριος 20 2018
Home / Δίαιτα / Πώς να ξεκινήσω διατροφή;

Πώς να ξεκινήσω διατροφή;

Πολύ συχνά σκεφτόμαστε πως πρέπει να ξεκινήσουμε μία πιο υγιεινή διατροφή, μα η πράξη από την σκέψη μας απέχει πολύ.. Γιατί περιμένουμε να μας πονέσει το στομάχι μας, ή να κρυώσουμε, ή στην χειρότερη περίπτωση, να καταλήξουμε στο νοσοκομείο, και έτσι να χρειαστεί να πάρουμε χάπια για την αντιμετώπιση της ασθένειας μας; Χάπια, που τις περισσότερες φορές καταλήγουν να προκαλούν χειρότερο κακό στο μέλλον; Ενώ με καλή διατροφή και ξεκούραση, δεν θα χρειαζόμασταν όλα αυτά, και θα είχαμε και πολύ περισσότερη ενέργεια! Σκεφτείτε το σώμα σας σαν ένα αυτοκίνητο.. Όσο χειρότερης ποιότητας βενζίνης του βάλεις, τόσο λιγότερο θα κρατήσει,ή αν δεν το προσέχουμε, σταδιακά θα οδηγήσει σε προβλήματα!Έτσι ακριβώς συμβαίνει και με τον άνθρωπο.. Άλλωστε, το σώμα μας τρέχει καθημερινά για εμάς, όπως σε μια πληγή , που κατευθείαν στέλνει πολλά αιμοσφαίρια για να την καταπολεμήσει..Μόνη του απασχόληση είναι η ικανοποίησή μας.. το θέμα είναι τι κάνουμε εμείς για αυτό;Το μόνιμο λάθος του ανθρώπου λοιπόν, είναι ότι θεωρεί το σώμα του δεδομένο.. Η υγιεινή διατροφή λοιπόν, είναι απαραίτητη.

Μερικές χρήσιμες συμβουλές που μπορείτε να εφαρμόσετε στην καθημερινότητά σας και να δείτε τρομερή βελτίωση:

loading...
  1. Το πιο σημαντικό στην υγιεινή διατροφή! Πιείτε περισσότερο νερό! Κανονικά πρέπει να πίνουμε 33mL νερό ανά κιλό βάρους.Βέβαια αυτό διαφέρει, ανάλογα με τις δραστηριότητες του κάθε ανθρώπου.  Δηλαδή για ένα άτομο 60 κιλών, χρειάζονται περίπου 2 λίτρα νερό. Το κατάλληλο ποσοστό νερού του σώματος είναι για γυναίκες 45-60% και για άντρες 50-65%. Το νερό βοηθάει εκτός από την ενυδάτωση του σώματος μας, στην αποβολή των τοξινών.. Το σώμα μας μας προειδοποιεί!Όσο πιο κίτρινα είναι τα ούρα, τόσο περισσότερες τοξίνες κουβαλάμε, και χρειαζόμαστε περισσότερο νερό!Επίσης, όσο καθαρότερο είναι το νερό(χωρίς φθόριο,χλώριο κλπ), τόσο αυξάνονται τα οφέλη..
  2. Πιείτε ένα ποτήρι χλιαρό νερό με λεμόνι κάθε πρωί.. Οι ευεργετικές του δυνατότητες είναι τεράστιες καθώς το λεμόνι είναι πηγή βιταμινών και μεταλλικών ουσιών,βοηθάει στην αποτοξίνωση του οργανισμού,αλλά και στην αντιγήρανση! Μπορείτε επίσης να πίνεται μετά το μεσημεριανό ή βραδινό σας, καθώς βοηθάει πολύ στην πέψη..
  3. Τρώτε ολοένα και περισσότερα φρούτα και λαχανικά.. Σε περίπτωση που θέλετε να φάτε κάτι γλυκό, προτιμήστε κάποιο φρούτο (δαμάσκηνο, σύκο, πεπόνι, μπανάνα, ροδάκινο κ.α) Να έχετε πάντα σαλάτες στο μεσημεριανό σας γεύμα. Πιστεύω σίγουρα ξέρετε πόσο ωφέλιμα είναι για τον οργανισμό τα φρούτα και τα λαχανικά, οπότε γιατί δεν τα υιοθετείτε πλήρως στην διατροφή σας; Όσο περισσότερο μπορείτε,να τα αγοράζετε οργανικά,γιατί είναι από τα φαγητά που δέχονται πολλά χημικά έτσι ώστε να διατηρηθούν.. Όσοι περισσότεροι αγοράζουμε οργανικά προϊόντα, τόσο θα πέφτει και η τιμή τους!
  4. -Χρησιμοποιήστε λαχανικά και μπαχαρικά στην μαγειρική σας! Παρότι μαγειρεύοντας τα λαχανικά χάνονται πολλές βιταμίνες, υπάρχουν άλλες που τότε παρουσιάζουν υψηλότερες ποσότητες, όπως για παράδειγμα το β-καροτένιο, το λυκοπένιο κλπ. Έτσι, πετάξτε μέσα στην σάλτσα σας λίγο τριμμένο καρότο ή πιπεριά, κολοκύθι, μελιτζάνα κλπ! Χρησιμοποιήστε διάφορα μπαχαρικά και βότανα, όπως σέλινο, δεντρολίβανο, ρίγανη κλπ.
  5. Αποφύγετε τα ανθρακούχα ποτά.. Υγιεινή διατροφή και αναψυκτικά σίγουρα δεν πάνε μαζί. Περιορίστε έως ότου εξαφανίσετε από το ψυγείο σας εντελώς όλα τα αναψυκτικά! Αποφύγετε επίσης τους χυμούς σε συσκευασίες. Τα αναψυκτικά περιέχουν πολλή ζάχαρη,ενώ ευθύνονται για προβλήματα στα νεφρά, σχετίζονται με την παχυσαρκία, την καρδιοπάθεια, την οστεοπόρωση κ.α..Φτιάξτε μόνοι σας φυσικούς χυμούς, οι “φυσικοί χυμοί” στα ράφια των σούπερ μάρκετ δεν είναι τόσο αγαθοί.. Δοκιμάστε να στύψετε φρούτα σε νερό,πολλά οφέλη μαζί!
  6. Πολύ καλό για την υγιεινή σας, είναι να τρώτε όσο περισσότερους ξηρούς καρπούς(χωρίς αλάτι) μπορείτε.. Αμύγδαλα, καρύδιαλιναρόσποροι, σπόροι Chia, φιστίκια, καθώς και βρώμη.. Αυτές οι τροφές είναι πλούσιες σε μαγνήσιο, λιπαρά οξέα, πρωτεΐνες, βιταμίνες κ.α. Συμπεριλάβετέ τους στο πρωινό σας αλλά και κατά την διάρκεια της μέρας..
  7. Τέλος,για να τρώτε υγιεινά, ψωνίστε υγιεινά! Όπως όταν αγοράσεις μπέργκερ ,θα φας μπέργκερ, έτσι ακριβώς συμβαίνει και με το υγιεινό φαγητό!( Περίεργο ε; ). Αν αγοράζετε λιγότερα ανθυγιεινά φαγητά, τότε το ντουλάπι σας θα είναι άδειο από αυτά, και το διαβολάκι δεν θα σας σπρώχνει στην πύλη της κολάσεως..Κάθε αρχή και δύσκολη, παρόλα αυτά από την πρώτη κιόλας βδομάδα θα νιώθετε την διαφορά στο σώμα σας, και εσωτερικά αλλά και εξωτερικά..Μετά τις πρώτες βδομάδες, και αφού έχετε αρχίσει να τρώτε υγιεινά, τότε θα έχετε ολοένα και λιγότερη όρεξη για ανθυγιεινό φαγητό(!), κάτι το οποίο και θα σας ενθαρρύνει να συνεχίσετε…

Αξίζει να δείτε...

Έλλειψη του ενζύμου G6PD και τι μας προκαλεί;

Πρόκειται για την απόλυτη έλλειψη του ενζύμου G6PD (6 φωσφορική δευδρογονάση της γλυκόζης), ενός ενζύμου ...