Παρασκευή , Ιούλιος 20 2018
Home / Διατροφή / Πόσες είναι οι θερμίδες που σας «κερνάνε» τα εορταστικά ποτά;

Πόσες είναι οι θερμίδες που σας «κερνάνε» τα εορταστικά ποτά;

Τα Χριστούγεννα συνήθως τρώμε και την Πρωτοχρονιά… πίνουμε! Προτού, όμως, το «τσούξετε» και φέτος, δείτε με πόσες θερμίδες σας επιβαρύνουν τα διάφορα ποτά και πάρτε τα μέτρα σας.

Την παραμονή της Πρωτοχρονιάς οι γαλοπούλες, τα χοιρινά και όλα αυτά τα γευστικά χριστουγεννιάτικα εδέσματα συνήθως κάνουν στην άκρη και τη θέση τους παίρνει το αλκοόλ. Κρασί, σαμπάνια, ουίσκι, βότκα, ρούμι είναι μερικά μόνο από τα ποτά που προτιμούν οι περισσότεροι, είτε βγουν έξω, είτε συγκεντρωθούν σε σπίτι για χαρτιά μέχρι το πρωί. Μην νομίζετε, όμως, πως τα ποτά δεν σας επιβαρύνουν με θερμίδες.

Αν έχετε σκοπό να το ρίξετε έξω την παραμονή της Πρωτοχρονιάς, δείτε τις θερμίδες που «κρύβουν» τα διάφορα ποτά και αποφασίστε πόσες φορές θα τσουγκρίσετε «στην υγειά σας».

Σαμπάνια: Παραμονή Πρωτοχρονιάς χωρίς το φελλό της σαμπάνιας να εκτινάσσεται προς το… ταβάνι, για την έλευση του νέου χρόνου, δεν γίνεται. Ένα ποτήρι σαμπάνιας αποδίδει περίπου 90 θερμίδες, γι’ αυτό προσέξτε πόσες φορές θα το ξαναγεμίσετε!

Κρασί: Το κρασί συνοδεύει όλα τα εορταστικά γεύματα, ενώ καταναλώνεται κατά κόρον και στις εξόδους μας, αλλά και στις σπιτικές μαζώξεις με τη συνοδεία ξηρών καρπών. Συνήθως, ένα ποτήρι κρασί κυμαίνεται στις 70-90 θερμίδες, υπάρχει περίπτωση, όμως, ένα γλυκό κρασί να ξεπερνάει τις 100 θερμίδες ανά ποτήρι, ενώ η μαυροδάφνη φτάνει μέχρι και τις 140 θερμίδες.

Ουίσκι: Δεν είναι λίγοι αυτοί που προτιμούν ένα ποτηράκι ουίσκι –τουλάχιστον- για να τσουγκρίσουν στην υγειά του νέου χρόνου. Ένα ποτήρι σκέτο ουίσκι αποδίδει περίπου 130 θερμίδες, ενώ αν κάποιος το συνδυάσει με αναψυκτικό τύπου κόλα, προσθέτει θερμίδες στο ποτό του, ανεβάζοντάς τες στις 160-170. Κι όλα αυτά σε ένα μόνο ποτήρι, κάτι που σημαίνει ότι αν πιείτε και δεύτερο, είναι σαν να έχετε καταναλώσει περίπου μια μερίδα γαλοπούλα.

loading...

Βότκα: Όσοι προτιμήσουν να τσουγκρίσουν με σκέτη βότκα τη φετινή Πρωτοχρονιά, οι θερμίδες που θα λάβουν θα είναι περίπου 90-100. Συνήθως, όμως, η βότκα θέλει και λίγο χυμό πορτοκάλι ή λεμόνι για όσους δεν την έχουν συνηθίσει σκέτη. Σε αυτή την περίπτωση, οι θερμίδες της φτάνουν τις 140 ανά ποτήρι.

Μπίρα: Αν και το καλοκαίρι μια παγωμένη μπίρα φαντάζει πολύ πιο λαχταριστή απ’ ό,τι το χειμώνα, παρ’ όλ’ αυτά, όσοι την αγαπούν δεν την αποχωρίζονται καμία εποχή του χρόνου. Ένα μπουκάλι μπίρας 330ml αποδίδει από 100 μέχρι και 160 θερμίδες ανάλογα με τη μπίρα, γι’ αυτό και πάλι θα χρειαστεί να είστε προσεκτικοί στην κατανάλωσή της.

Τζιν-τόνικ: Άλλο ένα δημοφιλές ποτό, που παρ’ όλο που μοιάζει «αθώο» έχει σχετικά υψηλό θερμιδικό περιεχόμενο, φτάνοντας τις 170-180 θερμίδες ανά ποτήρι.

Ρούμι: Υπολογίστε γύρω στις 100 θερμίδες ανά ποτήρι αν το ρούμι είναι το ποτό που προτιμάτε σε κάθε εορταστική και κοινωνική εκδήλωση. Κι αν το αναμείξετε με αναψυκτικό τύπου κόλα, σας «κερνάει» άλλες 40-50 θερμίδες.

Ρακόμελο: Οι πιο… παραδοσιακοί τύποι που θα επιλέξουν το ρακόμελο για να γιορτάσουν την Πρωτοχρονιά, ίσως παραπλανηθούν επειδή σερβίρεται σε σφηνάκι. Ξέρουμε καλά, όμως, ότι κανείς δεν μένει στο ένα σφηνάκι, ούτε στα δύο, ούτε στα… τρία! Υπολογίστε περισσότερες από 200 θερμίδες για 2 σφηνάκια που θα καταναλώσετε χωρίς να το καταλάβετε.

 

Αξίζει να δείτε...

Σνακ για τα μωρά!

Ένα ερώτημα που απασχολεί πολλές μητέρες είναι το πώς θα εξασφαλίσουν την ποικιλία στη διατροφή …