Τρίτη , Οκτώβριος 23 2018
Home / Διατροφή & Υγεία / Πως να νικήσετε τα κιλά της κλιμακτηρίου!

Πως να νικήσετε τα κιλά της κλιμακτηρίου!

Η εμμηνόπαυση, και η κλιμακτήριος σηματοδοτούν σημαντικές αλλαγές οι οποίες στην μεγάλη πλειοψηφία των γυναικών οδηγούν στην αύξηση του σωματικού βάρους και στην αλλαγή της μορφής του σώματος (μετάβαση σε εικόνα ανδροειδή, με συσσώρευση λίπους στην κοιλιά).

Ο υψηλός Δ.Μ.Σ. ή η μεγάλη περίμετρος μέσης αυξάνουν τον κίνδυνο για ασθένειες που σχετίζονται με το βάρος, ενώ η αλλαγή στο ορμονικό προφίλ των γυναικών μετά την εμμηνόπαυση, επιδεινώνει τον κίνδυνο για εμφάνιση οστεοπόρωσης.

Προσοχή θα πρέπει επίσης να δοθεί στην ύπαρξη συνακόλουθων νοσημάτων όπως είναι ο σακχαρώδης διαβήτης, η υπέρταση, η οστεοπόρωση και η υπερχοληστεριναιμία, ο κίνδυνος για την ύπαρξη των οποίων αυξάνει με το πέρασμα της ηλικίας. Ο ρόλος της διατροφής στην πρόληψη αλλά και τη θεραπεία των παραπάνω προβλημάτων υγείας είναι ισχυρός και αποδεδειγμένος.

ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

loading...

Τι θα μπορούσατε να κάνετε για να αποφύγετε την αύξηση του βάρους στην εμμηνόπαυση και να διατηρήσετε τον οργανισμό σας υγιή;

Φροντίστε να καταναλώνετε πάντα πρωϊνό

Μην αφήνετε πολλές ώρες ανάμεσα στα γεύματα (όχι περισσότερες των 4-6 ωρών). Η ύπαρξη τακτικών γευμάτων βοηθά στην ενεργοποίηση των καύσεων του οργανισμού μας και βελτιώνει την ενεργητικότητα και την ψυχολογία

Μπορείτε να καταναλώσετε ένα ελαφρύ σνακ στα ενδιάμεσα των γευμάτων, όπως ένα μεσαίο φρούτο ή ένα γιαούρτι 2% με φρούτα.

Βάση των γευμάτων θα πρέπει να αποτελεί η άπαχη πρωτείνη, τα όσπρια, τα λαχανικά και σε μικρή ποσότητα  πολύσπορα δημητριακά. ΕΝΤΑΞΤΕ ΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΤΗΣ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Τα γεύματα είναι καλό να συνοδεύονται πάντα από σαλάτα εποχής, ή  λαχανικά που είναι πλούσια σε βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία…

 

Αξίζει να δείτε...

Σνακ για τα μωρά!

Ένα ερώτημα που απασχολεί πολλές μητέρες είναι το πώς θα εξασφαλίσουν την ποικιλία στη διατροφή …