Παρασκευή , Απρίλιος 20 2018
Home / Δίαιτα / Πως να αντιμετωπίσουμε τις παρενέργειες του καφέ!

Πως να αντιμετωπίσουμε τις παρενέργειες του καφέ!

Έχει συμβεί σε όλους μας να πιούμε έναν, δύο ή και τρεις καφέδες παραπάνω τις μέρες που η κούραση μας καταβάλλει και οι υποχρεώσεις μοιάζουν να μην τελειώνουν.

Η καφείνη του καφέ είναι ουσία που διεγείρει το κεντρικό νευρικό σύστημα ώστε να προσφέρει ένα αίσθημα ενεργητικότητας και τόνωσης. Σε μεγάλες δόσεις όμως προκαλεί νευρικότητα, αύξηση των παλμών της καρδιάς ή ακόμη και ζαλάδες και πονοκέφαλο.

 Σε γενικές γραμμές  συνίσταται να μην καταναλώνουμε πάνω από 400 mg καφεΐνης την ημέρα, ποσότητα που αντιστοιχεί περίπου σε τέσσερα φλιτζάνια καφέ. Αν και ο κάθε άνθρωπος παρουσιάζει διαφορετικά επίπεδα ανοχής στην καφεΐνη, η κατανάλωση ποσότητας μεγαλύτερης από την προαναφερθείσα πιθανότατα θα δυσάρεστα αποτελέσματα.

loading...

Τι πρέπει να κάνετε λοιπόν όταν εμφανιστούν οι «πρώτες» παρενέργειες από την υπερκατανάλωση καφέ; Αρχικά, το πρώτο και σημαντικότερο βήμα είναι η ενυδάτωση. Το νερό ως γνωστόν αυξάνει τη συχνότητα επισκέψεων στην τουαλέτα κι έτσι μαζί με τα ούρα απορρίπτεται σιγά σιγά και η καφεΐνη από τον οργανισμό. Επίσης, βοηθητική είναι η ήπια σωματική άσκηση για να εκτονώσετε την υπερβολική διέγερση που νιώθετε. Τέλος, συνιστάται η κατανάλωση τροφών με κάλιο και μαγνήσιο (π.χ. μπανάνα, αβοκάντο, ξηροί καρποί, πασατέμπος). Η καφεΐνη εξαντλεί τα δύο αυτά συστατικά στον οργανισμό, συμβάλλοντας στη νευρικότητα και στο τρέμουλο.

AdTech Ad

Σε σοβαρές περιπτώσεις υπερκατανάλωσης, όταν δηλαδή εκδηλώνεται δύσπνοια, πνευματική σύγχυση, εμετός, επίμονη ταχυπαλμία/αρρυθμία ή μυϊκός σπασμός, απαιτείται η επίσκεψη στον γιατρό.

Αξίζει να δείτε...

Σνακ για τα μωρά!

Ένα ερώτημα που απασχολεί πολλές μητέρες είναι το πώς θα εξασφαλίσουν την ποικιλία στη διατροφή ...