Πέμπτη , Ιανουάριος 18 2018
Home / Δίαιτα / Πως δεν θα παχύνετε τα Χριστούγεννα

Πως δεν θα παχύνετε τα Χριστούγεννα

Κατέφθασαν τα Χριστούγεννα και μαζί τους τα επιπλέον περιττά κιλά που θα βάλω στις γιορτές. Λίγο η γαλοπούλα, λίγο τα μελομακάρονα και οι κουραμπιέδες θα την κάνουν τη δουλειά! Δεν μπορώ να στερηθώ και στις γιορτές, θα πάρω 1-2 κιλάκια και μετά θα τα χάσω», σκέφτεστε. Και όμως τα περιττά κιλά από τις προηγούμενες γιορτές παρέμειναν στους γοφούς ενώ τα επόμενα έρχονται δριμύτερα να εδραιωθούν και αυτά σαν ανεπιθύμητα ψωμάκια. Πως λοιπόν θα ευχαριστηθούμε τις γιορτές και τα πλούσια γεύματα των Χριστουγέννων χωρίς να παχύνουμε κατά τη διάρκειά τους;

Αν τα μελομακάρονα, οι κουραμπιέδες και τα γλυκάκια σε κοιτάζουν απειλητικά, τότε μην τους αντισταθείς, απλά αντικατέστησε το δεκατιανό σου με ένα-δύο από αυτά. Άλλο βέβαια να τρως επιπλέον ότι γλυκό βρεις μπροστά σου και άλλο να αντικαταστήσεις ένα σνακ με ένα γλυκάκι. Προτίμησε να τα καταναλώσεις τις πρωινές ώρες, αφού μπορείς να τα «κάψεις» με μία βόλτα στα μαγαζιά που μπορεί να ακολουθήσει.

Είσαι σε ένα τραπέζι και δεν ξέρεις τι να κάνεις; Φάε λίγο από όλα, με διπλά υπογεγραμμένο το «λίγο» βέβαια! Γενικά, το τρικ είναι η ισορροπία, δεν θέλουμε να ζηλεύεις το διπλανό σου πιάτο αλλά θέλουμε να νιώθεις περήφανη που εσύ δεν θα πάρεις περιττά κιλά όπως η διπλανή σου.

loading...

Η γαλοπούλα που θα ακολουθήσει ίσως σου σπάσει τη μύτη με την έντονη μυρωδιά της μόλις ξεφουρνιστεί. Ευτυχώς μπορείς να την τιμήσεις αφού είναι πρωτεΐνη καλής ποιότητας και χωρίς πολλά λίπη, όπως είναι και το κοτόπουλο το οποίο έχεις βαρεθεί να βλέπεις στο μενού της δίαιτάς σου! Αυτό που μπορείς να κάνεις για να μην πάρεις περιττές θερμίδες είναι να περιορίσεις την γέμιση στις 2-3 κουταλιές της σούπας, αφού εκεί κρύβεται η μεγάλη θερμιδική αξία.

Το ποτό είναι πιθανό να σε δελεάσει κατά τη διάρκεια των εορτών, είτε σε κάποιο τραπέζι είτε σε κάποια βραδινή έξοδό σου. Απέφυγε να καταναλώσεις βότκα, ουίσκι και παρόμοια βαριά και ανθυγιεινά ποτά και προτίμησε 1-2 ποτηράκια κόκκινο ποιοτικό κρασί. Το κρασί όχι μόνο έχει λιγότερες θερμίδες, αλλά μειώνει τον κίνδυνο για καρδιαγγειακά νοσήματα με τις αντιοξειδωτικές του ιδιότητες, την ικανότητά του να μειώνει τα λιπίδια του πλάσματος και είναι κατά των φλεγμονών. Με μέτρο το κρασάκι, οι μαγικές ιδιότητες του κόκκινου κρασιού δεν ισχύουν για τους μπεκρήδες!

Μπορείς να βολτάρεις άφοβα στα μαγαζιά που είναι στολισμένα με ένα χριστουγεννιάτικο εορταστικό κλίμα, ώστε να αυξήσεις το μεταβολισμό σου και να ξορκίσεις τους κουραμπιέδες που καταβρόχθισες πριν λίγο! Θα βοηθήσει στη διατήρηση των κιλών σου, αλλά δεν φέρουμε καμία ευθύνη και για τη διατήρηση του πάχους του πορτοφολιού σου.

Να θυμάσαι, δεν πρέπει να νιώθεις ότι κάνεις δίαιτα μέσα στις γιορτές γιατί σε ένα από τα πλούσια οικογενειακά τραπέζια θα κάνεις μπαμ, και από τα νεύρα και από το φαΐ! Απλά πρόσεχε τις επιλογές σου χωρίς πολλές στερήσεις και χωρίς υπερβολές!

Καλές γιορτές!

Αξίζει να δείτε...

Πως ωφελεί η εχινάτσια την υγεία μας!

Η Βόρεια Αμερική είναι η γη καταγωγής αυτού του φυτού που χρησιμοποιούσαν οι ινδιάνοι Sioux ...