Σάββατο , Νοεμβρίου 18 2017
Home / Διαιτολόγοι - Διατροφολόγοι / Πως βοηθάνε οι ξηροί καρποί στο αδυνάτισμα

Πως βοηθάνε οι ξηροί καρποί στο αδυνάτισμα

Εάν σκοπεύετε να κάνετε διατροφή μπορεί να ανησυχείτε για τα σνακ. Ο καθένας θέλει να φάει ένα σνακ από καιρού εις καιρόν όταν είναι σε διατροφικό περιορισμό. Αν όμως κάνετε δίαιτα ένα σνακ μπορεί να καταστρέψει την προσπάθειά σας.

Μπορεί να σας αναγκάσει να καταναλώσετε επιπλέον θερμίδες που δεν τις χρειάζεστε.

Δεδομένου ότι πολλά από τα δημοφιλή σνακ στην αγορά είναι πλήρη από αλάτι και ζάχαρη, δεν έχουν πολλές φορές καμία θρεπτική αξία και θεωρούνται κενές θερμίδες.

Αυτό σημαίνει ότι δεν είναι πιθανό να αισθάνεστε ικανοποιημένοι με την κατανάλωση αυτών των σνακ και θα καταλήξετε να λαχταράτε ακόμα περισσότερο φαγητό, που στην πλειοψηφία του δεν θα είναι υγιεινό.

Οσοι κάνουν δίαιτα ψάχνουν συχνά για το τέλειο σνακ που μπορεί να ικανοποιήσει τους αλμυρούς και γλυκούς πόθους τους, αλλά δεν θα τους αναγκάσει να χαλάσουν την δίαιτά τους. Ενα σνακ μόνο υπάρχει που να πληροί αυτές τις προδιαγραφές: Οι ξηροί καρποί.

Οι ξηροί καρποί είναι γεμάτοι από πρωτεΐνες και φυτικές ίνες.

Οι πρωτεΐνες και οι φυτικές ίνες έχουν την ικανότητα να σας κρατήσουν χορτασμένους και ικανοποιημένους κι έτσι θα είναι λιγότερο πιθανό να φάτε παραπάνω ή να επιδοθείτε σε ένα ανεξέλεγκτο τσιμπολόγημα μεταξύ των γευμάτων σας. Δεδομένου ότι οι ξηροί καρποί έρχονται σε μια ποικιλία γεύσεων, είναι καβουρδισμένοι, με μέλι ή αλάτι, μπορείτε εύκολα να βρείτε κάτι που θα ταιριάζει στην πείνα σας.

Απλά θυμηθείτε πως πολύ αλάτι και πολλή ζάχαρη μπορούν να σας κάνουν κακό, ακόμα κι αν οι καρποί τους είναι υγιείς. Πάντα σνακ με μέτρο λοιπόν.

Ενας άλλος λόγος για τον οποίο οι ξηροί καρποί αποτελούν το τέλειο σνακ είναι το γεγονός ότι έρχονται συσκευασμένοι σε μικρές μερίδες.

Οι περισσότερες από τις συσκευασίες έχουν λιγότερες από 200 θερμίδες και μερικές έχουν λιγότερες ακόμα και από 100 θερμίδες.

loading...

Δεν χρειάζεται να μετρήσει κανείς τις ατομικές μερίδες για να ανακαλύψει την σωστή ποσότητα, μπορεί απλώς να ακολουθήσει τη διατροφική ετικέτα. Το γεγονός ότι αυτοί οι ξηροί καρποί έρχονται σε μικρές συσκευασίες, σημαίνει ότι μπορείτε να τους απολαύσετε οπουδήποτε.

Μπορείτε να κρατήσετε μερικούς στο συρτάρι του γραφείου σας στη δουλειά, την τσάντα σας, το αυτοκίνητο ή ακόμα και στην τσέπη σας. Οποια στιγμή πεινάσετε θα έχετε έτοιμο το πακέτο της πρωτεΐνης – γεμάτο ξηρούς καρπούς και να ξεκινήσετε το τσιμπολόγημα, γνωρίζοντας ότι δεν κινδυνεύετε να κάνετε κακό στην υγεία σας.

Οι ξηροί καρποί μπορούν επίσης να μπουν στην κορυφή μιας νόστιμης σαλάτας ή δημητριακών, αλλά και να προστεθούν σε πολλά διαφορετικά τρόφιμα, όπως τα παγωτά, οι σούπες και τα ζυμαρικά.

Η προσθήκη ξηρών καρπών στις συνταγές σας μπορεί να κάνει το φαγητό σας πολύ ικανοποιητικό και να σας δώσει επιπλέον πρωτεΐνη. Αν δεν σας αρέσει η γεύση των σκέτων ξηρών καρπών, αλλά θέλετε τα οφέλη που προσφέρουν για την υγεία μπορείτε να τους προσθέσετε σε τρόφιμα που έχουν ισχυρή γεύση, όπως είναι το γιαούρτι.

Ο καλύτερος τρόπος να παραμείνετε υγιείς και να χάσετε βάρος είναι να μειώσετε την πρόσληψη των θερμίδων σας και να ασκείστε συχνά. Αν σας αρέσουν τα σνακ μπορείτε αντικαθιστώντας το πρόχειρο φαγητό με τους ξηρούς καρπούς να μειώσετε τις θερμίδες σας, αλλά και τις επιθυμίες σας.

Τρώγοντας μόνο ξηρούς καρπούς δεν μπορείτε να χάσετε βάρος, τουλάχιστον όχι με υγιή τρόπο. Αλλά αν τούς ενσωματώσετε στη διατροφή σας, ως σνακ, λίγες φορές την εβδομάδα, αντί για τα τσιπς για παράδειγμα, μπορείτε να πάρετε την απαιτούμενη πρωτεΐνη που χρειάζεστε για την καταπολέμηση της πείνας και για να οικοδομήσετε γερά οστά.

Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στη δίαιτά σας αν απολαύσετε ένα σνακ, από τη στιγμή που αυτό το σνακ είναι τόσο υγιές όσο οι ξηροί καρποί.

Αξίζει να δείτε...

Το Σωστό Πρωινό

Για να το πετύχεις αυτό, έχε υπόψη σου τρεις κατηγορίες τροφών: 1. Ολικής αλέσεως υδατάνθρακες ...