Σάββατο , Σεπτέμβριος 23 2017
Home / Uncategorized / Πρωινό: Οι τροφές που δεν πρέπει να έχετε στο τραπέζι σας!

Πρωινό: Οι τροφές που δεν πρέπει να έχετε στο τραπέζι σας!

Γνωρίζετε ότι το πρωινό είναι πολύ σημαντικό γεύμα της ημέρας. Αλλά δεν έχετε συνειδητοποιήσει ότι ορισμένες επιλογές μπορεί να παρουσιάζουν δείγματα, για το πώς αισθάνεστε το υπόλοιπο της ημέρας σας.
Όχι μόνο αυτό, αλλά ένα υγιεινό πρωινό κάθε μέρα μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο για ασθένειες όπως ο καρκίνος και ο διαβήτης. Παρακάτω θα διαβάστετε τις τροφές που θα πρέπει να αποφεύγετε στο πρωινό.

Μπέικον, ζαμπόν και λουκάνικα.

Αν και στην Ελλάδα, αυτό το πρωινό γεύμα δεν είναι καθόλου διαδεδομένο, ωστόσο, κάποιο μπορεί να το τρώνε και καλό θα είναι να μάθουν ορισμένα πράγματα. Το επεξεργασμένο κρέας, έχει νιτρικά άλατα που σχετίζονται με τον καρκίνο του παχέος εντέρου. Αποφεύγοντας τα νιτρικά άλατα, μειώνεται και ο κίνδυνος. Τι σημαίνει αυτό για τους κρεατοφάγους; Είναι καιρός να βρείτε μια διαφορετική επιλογή πρωινού γεύματος.
Αποφύγετε οτιδήποτε τηγανιτό, όπως για παράδειγμα τις τηγανίτες. Γενικά τα τηγανιτά, δεν κάνουν καλό στην υγεία και ειδικά, όταν το λάδι είναι χρησιμοποιημένο πάνω απο 2 φορές. Οι τηγανίτες, θα μειώσουν την ενέργειά σας κατα τη διάρκεια της μέρας και φυσικά θα αισθάνεστε βαρύ το στομάχι σας.

Τα ζαχαρούχα δημητριακά.

Πώς μπορείτε να βρείτε τη διαφορά ανάμεσα στα κακά ζαχαρούχα δημητριακά και σε αυτά που κάνουν καλό για την υγεία σας; Μερικά δημητριακά είναι γεμάτα από υδατάνθρακες και ζάχαρη. Όταν τα τρώτε, τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα σας αυξάνονται γρήγορα. Εάν δεν θέλετε να μην έχετε ενέργεια απο το ξεκίνημα της ημέρας, το καλύτερο είναι να αποφύγετε τα ζαχαρούχα δημητριακά. Αντ ‘αυτού, επιλέξτε δημητριακά περιέχουν πολλές φυτικές ίνες και πρωτεΐνες. Θέλετε κάποια άλλη επιλογή; Προσθέστε λιναρόσπορο ή καρύδια για περισσότερες πρωτεΐνες και φυτικές ίνες.

loading...

Κέικ.

Στην κορυφή της λίστας με τις τροφές που περιέχουν και τις πιό πολλές θερμίδες, είναι το κέικ. Ποιος είναι ο λόγος; Είναι εξαιρετικά πυκνό και αυτό που πραγματικά δεν χρειάζεστε για πρωινί γεύμα, είναι το άσπρο αλεύρι απο το οποίο φτιάχνεται, λάδι ή βούτυρο και πολλή ζάχαρη.

Ντόνατς.

Τα ντόνατς, έχουν βασικά ζάχαρη αλλά μπορείτε να βάλετε και ότι θέλετε μέσα, όπως βούτυρο και όταν τα τρώτε σχεδόν κάθε μέρα, το μόνο που θα καταφέρετε, είναι να πάρετε κιλά στο τέλος. Όσο για το αν κάνουν καλό στην υγεία, αυτό μπορείτε να το διαπιστώσετε και μόνοι σας. Πάντως εάν σας αρέσουν και δεν μπορείτε να τα αποχωρηστείτε, φάτε τα με μέτρο.

Καφές με καραμέλα και άλλες γλυκαντικές ουσίες.

Τον καφέ, όλοι μας τον χρειαζόμαστε το πρωί. Γιατί όμως να πρέπει να τον πίνετε με διάφορες γλυκαντικές ουσίες μέσα, όπως με καραμέλα; Οι θερμίδες και μόνο που θα πάρετε, δεν αξίζει τον κόπο. Ένας καφές, με πολλή ζάχαρη μέσα, με γάλα και με άλλες γλυκαντικές ουσίες, θα σας δώσει τουλάχιστον 300 θερμίδες ημερησίως επιπλέον!

Κρουασάν. 

Περιέχει ζάχαρη, βούτυρο κ.α και μαζί με αυτά που θα προσθέσετε μέσα, είτε είναι σοκολάτα είτε ζαμπόν και τυρί, οι θερμίδες να είναι αρκετές. Με μέτρο λοιπόν και αυτό, για όσους δεν θέλουν να αποχωρηστούν τα κρουασάν.

Αξίζει να δείτε...

Tips για να ξεγελάσεις την πείνα σου

1. Αφιέρωσε 15-20 λεπτά για το γεύμα σου. 2. Προσπάθησε να τρως σε κατάσταση ψυχικής ...