Τρίτη , Οκτώβριος 16 2018
Home / Διαιτολόγοι - Διατροφολόγοι / Πρωινό για όσους κάνουν δίαιτα

Πρωινό για όσους κάνουν δίαιτα

Αν θέλετε να χάσετε βάρος, πρέπει να κάνετε την αρχή στη δίαιτα από το δείπνο και όχι από το πρωινό σας! Για παράδειγμα, μην τρώτε ένα «φτωχό» πρωινό, θα πεινάσετε αργότερα μέσα στη μέρα και μάλιστα θα αποζητάτε γλυκά.

Ένα πλούσιο πρωινό (δημητριακά + φρυγανιά + βούτυρο ή μαργαρίνη) μπορεί να σας εμποδίσει από τις απογευματινές ή βραδινές «γλυκές» καταχρήσεις. Ένα επαρκές πρωινό 500 – 700 θερμίδων, σας παρέχει αρκετή ενέργεια ώστε να απολαύσετε την άσκηση σας ενώ στην αντίθετη περίπτωση θα «σέρνεστε» στην απογευματινή προπόνηση.

Αν προσπαθείτε να χάσετε βάρος, ο στόχος σας θα πρέπει να είναι να καταναλώνετε από το πρόγευμά σας τουλάχιστον 500 ως 700 θερμίδες. Αυτό θα σας δώσει αίσθημα πληρότητας.
Για να πεισθείτε για τα οφέλη αυτού του διατροφικού μοντέλου, δοκιμάστε αυτό το πείραμα:

loading...

1. Με βάση τα αναγραφόμενα στοιχεία στις ετικέτες των τροφίμων υπολογίστε τις θερμίδες, ώστε να καταναλώνετε στο πρωινό σας τουλάχιστον 500 θερμίδες. Για παράδειγμα, προσθέστε στο κλασικό κέικ (150 θερμίδες): 1 κουταλάκι βούτυρο ή μαργαρίνη (100 θερμίδες), 250ml χυμό πορτοκαλιού (100 θερμίδες) και ένα γιαούρτι (150 θερμίδες). Συνολικά 500 θερμίδες.

2. Παρατηρείστε τι αλλάζει στην διατροφή σας όταν έχετε καταναλώσει ένα πλήρες πρωινό. Το πρωινό 500+ θερμίδων σας επιτρέπει να τρώτε λιγότερο το βράδυ, με αποτέλεσμα να δημιουργεί το απαραίτητο θερμιδικό έλλειμμα για να χάσετε βάρος.

Αξίζει να δείτε...

Δείτε μερικές απορίες σχετικά με τα σνακ!

Τα τρώμε μεταξύ των γευμάτων για να μας «κρατήσουν». Ξέρουμε, όμως, να τα διαλέγουμε σωστά; …