Σάββατο , Σεπτέμβριος 23 2017
Home / Διαιτολόγοι - Διατροφολόγοι / Πρωινό για την ενδυνάμωση του ανοσοποιητικού συστήματος

Πρωινό για την ενδυνάμωση του ανοσοποιητικού συστήματος

  • Τσάι με ευκάλυπτο και μέλι
  • Ένα μπολ με γιαούρτι, βρώμη, μούρα και ξηρούς καρπούς
  • Χυμός γκρέιπφρουτ

Γιατί είναι υγιεινό;

Γιατί πρέπει να ξεκινάτε την ημέρα σας με τσάι με ευκάλυπτο; Αυτό το φύλλο διαθέτει πολλές ιδιότητες που αυξάνουν την άμυνα του οργανισμού για την καταπολέμηση του κρυολογήματος ή της γρίπης. Αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή για εκείνες τις περιόδους που οι εποχές αλλάζουν ή αισθάνεστε λίγο πιο αδύναμοι απ’ ότι συνήθως. Αν το συνδυάσετε με μέλι, θα έχετε ένα τσάι ιδανικό για τα κρύα πρωινά που ξυπνάτε πολύ νωρίς για να πάτε για δουλειά.

Όσον αφορά το γιαούρτι, έχουμε αναφερθεί  στα οφέλη του σε άλλες περιπτώσεις. Έχει τη χαμηλότερη περιεκτικότητα σε λακτόζη και περιέχει περισσότερο ασβέστιο από ένα ποτήρι γάλα. Τα ζυμωμένα γαλακτοκομικά προϊόντα είναι πολύ καλύτερα για το ανοσοποιητικό σύστημα ενώ παρέχουν καλά βακτήρια που ενισχύουν το έντερό σας. Με αυτό τον τρόπο αποφεύγετε επίσης την ενοχλητική δυσκοιλιότητα που συνδέεται με τα γαλακτοκομικά προϊόντα και βελτιώνει τη λειτουργία του πεπτικού σας συστήματος.

loading...

Προσθέτοντας βρώμη, ξηρούς καρπούς και μούρα αποκτάτε επιπλέον βιταμίνες και αντιοξειδωτικά. Τα καρύδια και τα αμύγδαλα προσφέρουν ψευδάργυρο και μαγνήσιο και βελτιώνουν ακόμη περισσότερο τη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος.

Και τι γίνεται με το χυμό γκρέιπφρουτ; Είναι ιδανικός για σας· μια φυσική θεραπεία που ενισχύει την άμυνα και προλαμβάνει τις μολύνσεις. Στην πραγματικότητα, ο χυμός γκρέιπφρουτ χρησιμοποιείται συνήθως για τη θεραπεία κολπικών μολύνσεων. Θα θέλατε να μάθετε ακόμη ένα μυστικό; Όταν επιλέγετε γκρέιπφρουτ με πιο σκούρο χρώμα, στην πραγματικότητα λαμβάνετε περισσότερα αντιοξειδωτικά τα οποία είναι σημαντικά για την καταπολέμηση του καρκίνου και την αύξηση της φυσικής άμυνας του οργανισμού σας. Μην διστάσετε να τον προσθέσετε στα γεύματά σας.

Αξίζει να δείτε...

Tips για να μην σας παχαίνει το βραδινό γεύμα και να έχετε καλή ποιότητα ύπνου

• Καλό είναι να μην παραλείπετε τα γεύματα μέσα στην ημέρα διότι προκαλείται υπογλυκαιμία τις ...