Τρίτη , Δεκέμβριος 12 2017
Home / Διαιτολόγοι - Διατροφολόγοι / Προτάσεις για να διαλέξεις το ιδανικό πρωινό για σένα

Προτάσεις για να διαλέξεις το ιδανικό πρωινό για σένα

  • Ημίπαχο γάλα με δημητριακά ολικής αλέσεως ή μια μπάρα δημητριακών ολικής αλέσεως.
  • Γιαούρτι (2% λιπαρά) με φρούτα, ξηρούς καρπούς και μέλι.
  • Ημίπαχο γάλα ή 1 ποτήρι φυσικό χυμό, 2-3 φρυγανιές ή ριζογκοφρέτες με μέλι ή μαρμελάδα και μαλακή μαργαρίνη ή τυρί με λίγα λιπαρά ή ταχίνι ή αυγό βραστό, 1 φρούτο.
  • 1 φλιτζάνι πράσινο τσάι, 1 κουλούρι Θεσσαλονίκης και 1 φρούτο.
  • 1 φλιτζάνι πράσινο τσάι, 1 τοστ με γαλοπούλα και τυρί χαμηλό σε λιπαρά και 1 φρούτο.

Αξίζει να δείτε...

Πως θα καταλάβετε ότι πρέπει να τρώτε περισσότερα λαχανικά

Είσαι σίγουρη ότι καταναλώνεις καθημερινά αρκετά λαχανικά, ώστε να εξασφαλίσεις τις φυτικές ίνες και τις ...