Κυριακή , Δεκέμβριος 17 2017
Home / Δίαιτα / Ποιες τροφές θα σας χαρίσουν καθαρό και λαμπερό δέρμα

Ποιες τροφές θα σας χαρίσουν καθαρό και λαμπερό δέρμα

Η υγεία και η λάμψη της επιδερμίδας σας δεν είναι μόνο γονιδιακό θέμα. Η διατροφή σας την επηρεάζει άμεσα και όπως κάποιες τροφές της κάνουν κακό, άλλες την ωφελούν στο μέγιστο.

Το υγιές δέρμα δεν μας χαρίζει μόνο λάμψη, αλλά μας… «κόβει» και χρόνια, χαρίζοντάς μας φρεσκάδα, όποια κι αν είναι η ηλικία μας. Αδιαμφισβήτητα, η διατροφή μας παίζει σημαντικό ρόλο στην όλη διαδικασία, ειδικά μέσω των καθημερινών διατροφικών επιλογών μας, οι οποίες μπορούν είτε να μας… απογειώσουν ή να μας γεράσουν πριν την ώρα μας, συμβάλλοντας στη θαμπάδα και τη φθορά του δέρματός μας.

Επειδή γνωρίζουμε πόσο δύσκολο είναι να βρείτε τροφές που είναι ταυτόχρονα και νόστιμες και υγιεινές και σημαντικές για την υγεία της επιδερμίδας, σας παραθέτουμε μια λίστα που θα σας βοηθήσει να προσθέσετε τις κατάλληλες τροφές στο διατροφικό σας πλάνο.

Λιναρόσπορος: με τη δράση των ωμέγα-3
Είναι γνωστό πως ο λιναρόσπορος είναι πλούσιος σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, όπως είναι επίσης γνωστό ότι τα καλά αυτά λιπαρά παίζουν σημαντικό ρόλο στην πρόληψη των κηλίδων και των πρώτων ρυτίδων του δέρματος. Σύμφωνα με έρευνες, η κατανάλωση λιναρόσπορου καθημερινά ανακουφίζει το δέρμα από ερεθισμούς και ερυθρότητα και το κάνει να δείχνει πιο φρέσκο και απαλό. Προσθέστε τον στη σαλάτα, το γιαούρτι, το κέικ, τα μάφιν, τα smoothies κ.ά.

Μύρτιλα: χαρίζοντάς μας αντιοξειδωτική προστασία
Τα μύρτιλα και κάθε είδους φρούτο μπλε ή μοβ χρώματος (δαμάσκηνα, βατόμουρα κ.λπ) ανήκουν στις τροφές που ευεργετούν την επιδερμίδα μας. Ο λόγος είναι η αντιοξειδωτική τους δράση που καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζες και τη φθορά που μας προκαλούν έσω κι έξω, προκαλώντας πρόωρη γήρανση. Οι ελεύθερες ρίζες προέρχονται από κακή διατροφή και από τους ρύπους του περιβάλλοντος και αν θέλετε να βγείτε νικητές στη μάχη με αυτές, βάλτε τα παραπάνω φρούτα στην καθημερινότητά σας.

Ηλιόσπορος: βιταμινούχο σνακ
Μπορεί να μην του φαίνεται, αλλά ο ηλιόσπορος είναι πλούσιος σε βιταμίνη Ε, ένα σημαντικό θρεπτικό συστατικό που προστατεύει την επιδερμίδα από την καθημερινή φθορά προερχόμενη από τον ήλιο. Λόγω του ότι είναι εύκολος στην κατανάλωσή του και μπορείτε να τον έχετε μαζί σας ανά πάσα στιγμή, αποτελεί μια καλή, καθημερινή επιλογή για σνακ, ενώ μπορείτε να τον προσθέσετε και στη σαλάτα, τα δημητριακά, τη βρώμη κ.ο.κ.

loading...

Γλυκοπατάτες: δίνουν λάμψη στο δέρμα
Με υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη Α και C, βιταμίνες απαραίτητες για τη λάμψη και την υγεία της επιδερμίδας, οι γλυκοπατάτες κατέχουν σημαντική θέση στη λίστα. Η βιταμίνη C, συγκεκριμένα, αυξάνει την παραγωγή κολλαγόνου χαρίζοντας απαλότητα και ελαστικότητα στο δέρμα, ενώ η βιταμίνη Α αποτελεί ένα αντιοξειδωτικό που καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζες και συμβάλλει στη μείωση της πιθανότητας εμφάνισης καρκίνου του δέρματος.

Ντομάτες: με όπλο το λυκοπένιο
Τελικά η χωριάτικη εκτός από δροσερή και νόστιμη, έχει και ένα βασικό συστατικό που ευνοεί το δέρμα μας: τη ντομάτα. Αν και οι απόψεις διίστανται σχετικά με τη δράση της, με πολλούς να πιστεύουν ότι μπορεί να πυροδοτήσει ακμή, ωστόσο αποτελεί εξαιρετική πηγή λυκοπενίου, ισχυρού αντιοξειδωτικού που μεταξύ άλλων βελτιώνει την υγεία του δέρματος και προστατεύει τον τόνο του. Προσθέστε, λοιπόν, ντομάτες στη σαλάτα σας και μη φοβηθείτε να τις μαγειρέψετε, καθώς το μαγείρεμα αυξάνει την περιεκτικότητά τους σε λυκοπένιο.

Κόκκινες πιπεριές: πλούσιες σε βιταμίνη C
Είτε μαγειρεμένες, είτε ωμές, οι κόκκινες πιπεριές ωφελούν το δέρμα από πολλές απόψεις. Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C παρέχοντάς μας το 100% της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης με την κατανάλωση μίας μόνο πιπεριάς, έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη Β6, διαιτητικές φυτικές ίνες και καροτενοειδή, βοηθώντας στην καταπολέμηση των ρυτίδων και αυξάνοντας την κυκλοφορία του αίματος στο δέρμα, χαρίζοντάς του νεανικότητα και φρεσκάδα.

Σπανάκι: καθαρίζει την επιδερμίδα
Το σπανάκι αποτελεί μια σούπερ θρεπτική τροφή που πρέπει να συμπεριλάβετε οπωσδήποτε στο πρόγραμμά σας, αφού αποτελεί εξαιρετική πηγή βιταμίνης Ε, σιδήρου, φυλλικού οξέος, μαγνησίου, φυτικών ινών, βιταμίνης Α, βιταμίνης C, πρωτεΐνης φυτικής προέλευσης κ.ά. Με όλα τα παραπάνω και τα αντιοξειδωτικά του, το σπανάκι μπορεί να εμποδίσει την εμφάνιση διάφορων τύπων προβλημάτων του δέρματος και να το κρατήσει υγιές και λαμπερό.

Σολομός: ο αρχηγός των ωμέγα-3
Από τη λίστα φυσικά και δεν θα μπορούσε να λείπει ο σολομός, ο οποίος είναι πλούσιος σε ωμέγα-3 που, εκτός από το δέρμα, ωφελούν τον εγκέφαλο, την καρδιά, τα κόκαλα και το έντερο. Ακόμη, μειώνουν το άγχος, παράγοντα που κάνει κακό στον οργανισμό και στο δέρμα μας, ενώ βοηθούν στην ενυδάτωσή του και στην καταπολέμηση φλεγμονών, ακμής και ρυτίδων.

Αξίζει να δείτε...

Μπιφτέκια κοτόπουλο με γιαούρτι και σάλτσα ντομάτας!!

ΥΛΙΚΑ 1 κιλό κιμά από κοτόπουλο (μπούτι και στήθος) 1 ψιλοκομμένο φρέσκο κρεμμύδι 2 ψιλοκομμένες ...