Κυριακή , Νοεμβρίου 19 2017
Home / Διατροφή & Υγεία / Ποιες Είναι Οι Σωστές Ποσότητες ;

Ποιες Είναι Οι Σωστές Ποσότητες ;

Ανάλογα με το βάρος, το ύψος, την περίμετρο του θώρακα, της μέσης, των γοφών και το μέγεθος του καρπού σας, προσδιορίζει το σωματότυπό σας. Δεν έχει να κάνει με το γεγονός αν είστε αδύνατοι, κανονικοί ή «γεμάτοι».

Έχει να κάνει με τον προσδιορισμό του σωματότυπου μεταξύ 13 καθορισμένων τύπων: Χέωψ, Μάγια, Καχεκτικός, Κλεψύδρα, Ρούμπενς, Σβαρτσενέγκερ, Δον Καμίλλο, Μοναστικός, Κορμός δέντρου, Ασκητικός, Γαλιλαίος (τελειότητα), Αθλητικός, Μαίη Γουέστ.

loading...

Σε κάθε σωματότυπο αντιστοιχούν ορισμένες υπερβολές, ελλείψεις, κίνδυνοι, καθώς επίσης και ειδικές διατροφικές συμβουλές για βελτίωση της σιλουέτας (αν χρειάζεται).

Για παράδειγμα, όσοι έχουν σωματότυπο Χέωπα το σώμα τους έχει σχήμα πυραμίδας (μικρό θώρακα, μεγάλη λεκάνη). Θεωρείται ότι καταναλώνουν πολλά σάκχαρα, και όχι αρκετές πρωτεΐνες και λίπη. Προσβάλλονται ιδίως από κόπωση και στρες. Θα πρέπει να τρώνε περισσότερο κρέας, περισσότερη ζάχαρη στο κολατσιό (για να αυξηθεί το μέγεθος του στήθους), και λιγότερες αμυλούχες τροφές.

Σε αυτά προστίθενται εξατομικευμένες οδηγίες σχετικά με τις ακριβείς ποσότητες κάθε τροφίμου σε κάθε γεύμα.

Αξίζει να δείτε...

Βότανα που ανακουφίζουν κατά την Εγκυμοσύνη και τον τοκετό

Για γενιές γυναικων, τα φάρμακα από βότανα ήταν η μόνη επιλογή για την ανακούφιση των ...