Παρασκευή , Απρίλιος 20 2018
Home / Δίαιτα / Ποια είναι τα βασικά tips της υγιεινής διατροφής;

Ποια είναι τα βασικά tips της υγιεινής διατροφής;

Ποια είναι τα βασικά tips της υγιεινής διατροφής;

Πάμε να τα δούμε:
– Τρώμε με μέτρο από όλες τις ομάδες τροφίμων
– Καταναλώνουμε καθημερινά 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών
– Πίνουμε πάνω από δύο λίτρα νερό τη μέρα
– Αποφεύγουμε τρόφιμα υψηλά σε αλάτι, όπως: αλμυρά σνακ, παστά, αλμυρά τυριά, αλατισμένους ξηρούς καρπούς
– Προσπαθούμε να καταναλώνουμε όσο το δυνατόν λιγότερο επεξεργασμένα τρόφιμα
– Προτιμάμε τα γαλακτοκομικά με μειωμένα λιπαρά
– Επιλέγουμε προϊόντα με χαμηλή περιεκτικότητα ζάχαρης
– Λέμε ναι στα προϊόντα που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες
– Προτιμάμε τους σύνθετους υδατάνθρακες
– Επιλέγουμε ελαιόλαδο καθώς είναι πάρα πολύ υγιεινό – προσοχή στις ποσότητες

loading...

– Συνοδεύουμε πάντοτε τα κυρίως πιάτα μας με φρεσκοκομμένη σαλάτα
– Δε φεύγουμε ποτέ από το σπίτι μας αν δεν απολαύσουμε ένα πλούσιο πρωινό (απαραίτητοι οι υδατάνθρακες και οι πρωτεΐνες)
– Πίνουμε καθημερινά δύο ποτήρια γάλα ή τρώμε γιαούρτια με μειωμένα λιπαρά
– Προτιμάμε άπαχα κρέατα και φροντίζουμε πάντα να αφαιρούμε το ορατό λίπος
– Αποφεύγουμε το junk food και τα κορεσμένα λιπαρά
– Περιορίζουμε την κατανάλωση αναψυκτικών και αλκοόλ και προτιμάμε το πράσινο τσάι ή τους φυσικούς χυμούς
– Μειώνουμε το αλάτι που χρησιμοποιούμε στο μαγείρεμα
– Δεν ξεχνάμε να καταναλώνουμε όσπρια 1-2 φορές την εβδομάδα
– Αγαπημένη μας επιλογή δε θα πρέπει να είναι άλλη από το ψάρι. Φροντίζουμε να καταναλώνουμε δύο μερίδες τη βδομάδα
– Δε μένουμε νηστικές για πολλές ώρες – λέμε ναι στα υγιεινά σνακ
– Καταναλώνουμε υγιεινά βραδινά γεύματα με λίγα λιπαρά και θερμίδες
– Τρώμε ήρεμα και αργά 5 φορές την ημέρα, μασώντας πολύ καλά την τροφή μας
– Βάζουμε την άσκηση στη ζωή μας, βλέποντας άμεσα τα ευεργετικά της αποτελέσματα στο σώμα και την υγεία μας.

Αξίζει να δείτε...

Σνακ για τα μωρά!

Ένα ερώτημα που απασχολεί πολλές μητέρες είναι το πώς θα εξασφαλίσουν την ποικιλία στη διατροφή ...