Κυριακή , Νοεμβρίου 19 2017
Home / Διαιτολόγοι - Διατροφολόγοι / Ποιά τα οφέλη για τα καρύδια Βραζιλίας

Ποιά τα οφέλη για τα καρύδια Βραζιλίας

Tροφη πλούσια σε σελήνιο.
Τα Καρύδια Βραζιλίας αναπτύσσονται στα τροπικά δάση της Νότιας Αμερικής.Εξάγονται από τη Βολιβία, το Περού και τη Βραζιλία.

Η συγκομιδή γινεται μεταξύ Νοεμβρίου και Μαρτίου.
Επειδη ταγγιζουν γρήγορα, λογω της υψηλής περιεκτικότητας σε λίπος μέχρι 70%, θα πρέπει να αγοράζουμε μόνο μικρές ποσότητες, είτε να τα καταναλώνουμε σχετικά γρήγορα.

Τα Καρύδια Βραζιλίας τρώγονται σκέτα ή μαζί με άλλους ξηρούς καρπούς.
Είναι πλούσια σε σελήνιο, και η επίδραση των αντιοξειδωτικών που περιεχει μπορεί να βοηθήσει και να προστατεύσει από τον καρκίνο.

loading...

Μερικά μονο καρύδια Βραζιλίας ,επαρκούν για να καλύψουν τις καθημερινές μας ανάγκες για σελήνιο.
Μελέτες που εχουν γινει,συνδυάζουν τη χαμηλή πρόσληψη του σεληνίου με αυξημένο κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου και καρδιοπαθειών. Το σελήνιο μπορεί επίσης να βοηθήσει στη διατηρηση ένος ισχυρου ανοσοποιητικου συστηματος. Εντούτοις, η ποση των συμπληρωμάτων διατροφής που περιέχουν σελήνιο, μπορεί να είναι τοξικά σε υψηλές δόσεις.
Επίσης περιέχουν ένα πολύ υψηλό ποσοστό μετάλλων (ασβέστιο, σίδηρο, κάλιο, μαγνήσιο, φώσφορο, σελήνιο και ψευδάργυρο), τα οποία κανουν γερά κόκκαλα και δόντια.
Πρόσφατες έρευνες δείχνουν οτι τα καρύδια Βραζιλίας βοηθούν ανθρώπους με υποθυρεοειδισμό.
Διατροφική ανάλυση ανα 100 g:
Ενεργεια 696 kcal / 2912 kJ
Πρωτεΐνη: 17 g
Λιπαρά: 69 g
Υδατάνθρακες: 2 g

Αξίζει να δείτε...

Pot Pies με κοτόπουλο

Συστατικά 2 κ.σ ελαιόλαδο 1 μεγάλο πράσο καθαρισμένο, ψιλοκομμένο 1 σκ. σκόρδο, ψιλοκομμένη 2 φρέσκα ...