Κυριακή , Νοεμβρίου 19 2017
Home / Διαιτολόγοι - Διατροφολόγοι / Ποιά βιταμίνη πρέπει να παίρνουμε το καλοκαίρι και που βοηθάει

Ποιά βιταμίνη πρέπει να παίρνουμε το καλοκαίρι και που βοηθάει

Ο ήλιος παίζει σημαντικό ρόλο στην ψυχολογία μας, τη διάθεσή μας και ακόμα σημαντικότερο ρόλο στην παραγωγή συγκεκριμένης βιταμίνης στον οργανισμό, γι’ αυτό και γενικά θεωρείται απαραίτητος. Πέρα από αυτό όμως, ο ιδρώτας που προκαλεί η ζέστη της ηλιακής ακτινοβολίας ενισχύει την ταχύτερη αποβολή ορισμένων στοιχείων από τον οργανισμό κάνοντας έτσι πιο επιτακτική την ανάγκη να αναπληρώσουμε οι ίδιοι μέσω της διατροφής μας αυτές τις απώλειες.

Μάθετε ποιες είναι οι βιταμίνες που χρειαζόμαστε περισσότερο το καλοκαίρι και εμπλουτίστε με αυτές τη διατροφή σας, ώστε να περάσετε τις μέρες σας ξαπλωμένοι στην παραλία και όχι στο κρεβάτι, από έλλειψη ενέργειας.

loading...

Δώστε βάρος στη βιταμίνη C

Εάν η βιταμίνη C, είναι απαραίτητη όλο το χρόνο, το καλοκαίρι είναι διπλά απαραίτητη. Η C, βοηθάει το σώμα να αντιμετωπίσει την εκτεταμμένη ζέστη καλύτερα  και να αποτρέψει την εμφάνιση προβλημάτων από την πολλή θερμότητα, όπως είναι η θρεμοπληξία και η ηλίαση. Συγκεκριμένο συστατικό που βρίσκεται στη βιταμίνη C, ενισχύει τη δράση των ιδρωτοποιοών αδένων, βοηθώντας τους να ανταπεξέλθουν στον αυξημένο φόρτο εργασίας τους.

Η βιταμίνη C, ακόμα, προστατεύει το δέρμα από ηλιακά εγκαύματα, αφού δρα σαν φυσικό αντιοξειδωτικό και συνδράμει στην παραγωγή κολλαγόνου στο δέρμα. Τέλος, βοηθά στην αντιμετώπιση των εποχιακών αλλεργιών, δεδομένης της αντισταμινικής της δράσης.

Αξίζει να δείτε...

Συμβουλές αντιμετώπισης του μετεωρισμού (πρήξιμο)

Νιώθετε πρήξιμο στην κοιλιά και δυσκολεύεστε να το αντιμετωπίσετε? Οι διατροφικές οδηγίες που ακολουθούν θα ...