Πέμπτη , Οκτώβριος 18 2018
Home / Μαγειρική / Γλυκά / Πεπόνι & Καρπούζι: Μάθε γιατί πρέπει να γίνουν τα αγαπημένα σου φρούτα!

Πεπόνι & Καρπούζι: Μάθε γιατί πρέπει να γίνουν τα αγαπημένα σου φρούτα!

Μάθε τα όλα για τις ευεργετικές τους ιδιότητες του πεπονιού και του καρπουζιού! Βάλε τα τώρα στην διατροφή σου…

Το πεπόνι -όλες του οι ποικιλίες, από τη γνωστή Cantaloupe μέχρι τις όψιμες καλοκαιρινές Crenshaw και Casaba- και το ενδημικό στην Περσία και Αφρικήκαρπούζι -μέλη της οικογένειας των Κολοκυνθωδών, η οποία περιλαμβάνει, επίσης, την κίτρινη κολοκύθα και το αγγούρι -περιέχουν όλα εκείνα τα θρεπτικά συστατικά που είναι απαραίτητα στον οργανισμό σου για την αντιμετώπιση πολλών διαταραχών.

Μισό πεπόνι Cantaloupe περιέχει διπλάσια ποσότητα αντιοξειδωτικής βιταμίνης C από το λάχανο και περισσότερη από το χυμό πορτοκαλιού και -επιπλέον- φυλλικό οξύ, βιταμίνες του συμπλέγματος Β και ίνες.

  • Η ουσία αδενοσίνη που περιέχει το πεπόνι Cantaloupe (τη βρίσκουμε, επίσης, στα κρεμμύδια και στο σκόρδο), διαθέτει αντιπηκτικές ιδιότητες και επομένως μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιαγγειακών νόσων.
  • Τα πεπόνια είναι, επίσης, πλούσια σε καροτινοειδή, μια από τις σημαντικότερες ομάδες διατροφικών θρεπτικών ουσιών που προστατεύουν από τον καρκίνο. Ένα φλιτζάνι πεπόνι Cantaloupe περιέχει 3 mg καροτίνης, που μετατρέπεται από τον οργανισμό σε 5.160 ΙU βιταμίνης Α. Για να διπλασιάσεις τα οφέλη, πρόσθεσε στο πρωινό σας πεπόνι με μέλι.

-Γιατί είναι ιδανικό για την δίαιτα;

loading...

Αν κάνεις δίαιτα, αντικατέστησε το επιδόρπιο σου με πεπόνι. Έχοντας υψηλή περιεκτικότητα σε νερό, λίγες θερμίδες και άφθονες ίνες, το πεπόνι μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε γρανίτες, πουτίγκες και παγωτά, τα οποία μπορείς να καταναλώσεις δίχως τύψεις.

Συνταγή για mixed γρανίτα:

Για να ετοιμάσεις μια γρανίτα, χτύπησε στο μπλέντερ:

  • δύο φλιτζάνια καρπούζι κομμένο σε κύβους, χωρίς σπόρους,
  • ένα φλιτζάνι παπάγια, φρέσκια ή κονσέρβα και
  • ένα φλιτζάνι φρέσκο πεπόνι, ώσπου να γίνουν πουρές.

Μοίρασε το μείγμα σε χάρτινα ποτήρια, τοποθέτησε στο κέντρο κάθε ποτηριού ένα ξυλάκι για παγωτό και βάλε τα στην κατάψυξη.

ΟΦΕΛΗ
  • Για να μειώσεις την πίεση του αίματος, πιες ένα αφέψημα από σπόρους καρπουζιού μισή ώρα πριν από τα γεύματα, τρεις φορές την ημέρα.
  • Για να ανακουφιστείς από το ηλιακό έγκαυμα, τρίψε το δέρμα σου με φλούδα πεπονιού.
  • Για να προλάβεις ή να μειώσεις τη δυσφορία από την ιλαρά, πιες έναν πλούσιο σε βιταμίνη Α χυμό καρότου, μαζί με χυμό πεπονιού.

Συνταγή για super χυμό Καρπούζι:

  • 2 φλιτζ. κύβοι καρπουζιού χωρίς σπόρους
  • 3 φλιτζ. χυμό ανανά
  • Χυμός από ένα λεμόνι

Βάλε όλα τα υλικά στο μπλέντερ και χτήπησέ τα.

Μοίρασε το μίγμα σε ποτήρια με πάγο.
Αρκετή ποσότητα για 4 μισά ποτήρια.

Αξίζει να δείτε...

Δείτε μερικές απορίες σχετικά με τα σνακ!

Τα τρώμε μεταξύ των γευμάτων για να μας «κρατήσουν». Ξέρουμε, όμως, να τα διαλέγουμε σωστά; …