Τρίτη , Οκτώβριος 17 2017
Home / Δίαιτα / Πασχαλινό τραπέζι χωρίς ενοχές

Πασχαλινό τραπέζι χωρίς ενοχές

Εάν ανήκετε στη πλειοψηφία των ατόμων που έχουν μεγάλη οικογένεια, τότε το πιο πιθανό είναι ότι θα επισκεφτείτε  περισσότερα από ένα πασχαλινά τραπέζια. Δεδομένου, λοιπόν, ότι είναι αγένεια να μην τρώτε στους συγγενείς (όλοι γνωρίζουμε τι συμβαίνει όταν η θεία ανακαλύπτει ότι δεν δοκιμάσετε κάποιο από τα πιάτα της!), μπορείτε να απολαύσετε το φαγητό, εφόσον ελέγξετε το μέγεθος των μερίδων σας. Ένα μικρό πιάτο με ανάμικτες σπεσιαλιτέ, θα δώσει χαρά και σε εσάς και στην οικοδέσποινα, που κόπιασε να τις ετοιμάσει.

*Όσοι ακολουθήσατε μια νηστεία, καλό είναι να αποφύγετε τις μεγάλες ποσότητες φαγητού, ώστε να μην έχετε πρόβλημα στη πέψη. Άρα, την ημέρα του Πάσχα επιλέξτε τα τρόφιμα που πραγματικά θέλετε να φάτε και γεμίστε το μισό πιάτο με το χαμηλότερο σε θερμίδες φαγητό, όπως λαχανικά, και στο υπόλοιπο βάλτε αυτό που θέλετε να καταναλώσετε. Μερικές φορές, μια γεύση μπορεί να ικανοποιήσει τον πόθο ή την περιέργειά σας, ακόμα και όταν είναι σε μικρή ποσότητα, γι ‘αυτό δοκιμάστε από όλα, αλλά από λίγο.

*Την ημέρα του Πάσχα, φροντίστε να καταναλώσετε άφθονες ποσότητες λαχανικών, διότι περιέχουν φυτικές ίνες και παρέχουν πληρότητα μετά το γεύμα. Επίσης, σημαντικό είναι να μην ξεχάσατε να αφαιρέσετε το ορατό λίπος από τα κρέατα.

*Εάν οργανώσετε εσείς το Πασχαλινό τραπέζι, προτιμήστε τον παραδοσιακό τρόπο ψησίματος, διότι όταν μαγειρεύετε το κρέας στη σούβλα, αποβάλλεται αρκετή ποσότητα από το λίπος. Ενώ, όταν το ψήνετε στο φούρνο, το λίπος μένει στο σκεύος. Επίσης, καλό είναι μην τσιμπολογάτε κατά τη διάρκεια που σουβλίζετε,  γιατί έτσι θα καταναλώσετε μεγαλύτερη ποσότητα φαγητού, χωρίς να το καταλάβετε.

loading...

*Η εορταστική διάθεση που επικρατεί την ημέρα του Πάσχα, πολλές φορές οδηγεί στην υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ. Μια καλή λύση είναι να πιείτε ένα με δύο ποτήρια κρασί, που δρα, σε όσους δεν έχουν κάποιο πρόβλημα υγείας, προστατευτικά στη καρδιά και έχει συσχετιστεί με λιγότερο κίνδυνο για ορισμένες ασθένειες. Επιπλέον,  μπορείτε να ρωτήσετε εάν υπάρχει ανθρακούχο νερό, το οποίο δεν παρέχει θερμίδες και μπορείτε να το αναμίξετε στο ποτό σας.

*Εάν την ημέρα του Πάσχα θέλετε να καταναλώσετε κάποιο σνακ, προτιμήστε  αποξηραμένα φρούτα, ανάλατους ξηρούς καρπούς, φρέσκα φρούτα, σπιτικά μπισκότα ή ένα παγωμένο γιαούρτι χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά.

*Επίσης, πρέπει να γνωρίζετε ότι το Πασχαλινό σοκολατένιο αυγό μπορεί να περιέχει και πάνω από 500 θερμίδες. Άρα, αντί να αγοράσετε  ένα ολόκληρο, πάρτε σκούρα σοκολατένια αυγά σε μικρές ατομικές συσκευασίες, τα οποία έχουν το πλεονέκτημα ότι προσφέρουν αντιοξειδωτικά, είναι χαμηλότερα σε ζάχαρη και έχουν λιγότερες θερμίδες. Γιατί όμως αυτό το Πάσχα να μην ξεφύγετε από τα συνηθισμένα; Κάντε κάτι διαφορετικό και αντί για το κοινό σοκολατένιο αυγό ή λαγό, αγοράστε δώρα που να περιλαμβάνουν παραμύθια, παιχνίδια, εποχιακά βιβλία ή ποιήματα, καλάθια από φρέσκα φρούτα, ή μπουκέτα λουλουδιών.

*Για πολλές οικογένειες το Πάσχα απλά αντιπροσωπεύει  τα σοκολατένια αυγά και το ψήσιμο του αρνιού, όμως μπορεί να είναι και μια θαυμάσια ευκαιρία να περάσετε λίγο χρόνο με την οικογένεια και τους φίλους. Οργανώστε  μια οικογενειακή έξοδο στο τοπικό πάρκο ή δάσος και αν έχετε μικρά παιδιά,  θα μπορούσατε να μεριμνήσετε για ένα κυνήγι Πασχαλινού αυγού. Αυτό θα σας προφέρει μια βόλτα έξω και θα σας βοηθήσει να κάψετε μερικές επιπλέον θερμίδες! Επωφεληθείτε, λοιπόν, από τις υπέροχες καιρικές συνθήκες της άνοιξης και κάντε έναν περίπατο στο πάρκο της γειτονιάς σας.

Καλό Πάσχα και Καλή διατροφή!

Αξίζει να δείτε...

Μπορεί κάτι ελαφρύ να με χορτάσει;

Φυσικά και μπορεί, αρκεί να κάνεις τις σωστές επιλογές! Για την ακρίβεια, αυτό είναι το ...