Παρασκευή , Δεκέμβριος 15 2017
Home / Μαγειρική / Γλυκά / Παρφέ με γιαούρτι και μούρα μόνο 176 θερμίδες!!

Παρφέ με γιαούρτι και μούρα μόνο 176 θερμίδες!!

Παρφέ με βανίλια-λεμόνι και μούρα με μόλις 176 θερμίδες. Τα μούρα είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά και περιέχουν λίγες θερμίδες,ενώ παράλληλα έχουν μία μεστή, χορταστική γεύση.

Αν αναμείξεις λίγο γιαούρτι με μία πουτίγκα βανίλιας με χαμηλά λιπαρά, κερδίζεις μία πιο κρεμώδη και δροσιστική υφή.

Θερμίδες: 176

Μερίδες: 4

Υλικά:

  • 1 φλιτζάνι γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά
  • 2 (περίπου 100γρ.) δοχεία πουτίγκα βανίλιας, χωρίς λιπαρά
  • 2 κουταλιές της σούπας κρέμα με γάλα, αυγά και λεμόνι (lemon curd)
  • 1/2 κουταλάκι του γλυκού εκχύλισμα βανίλιας
  • 2 κουταλιές της σούπας μέλι
  • Ξύσμα από 1 λεμόνι
  • 1 κουταλιά της σούπας χυμό φρέσκου λεμονιού
  • 3 κούπες ανάμεικτα μούρα (όπως βατόμουρα, φράουλες και σμέουρα)
  • Φρέσκα φύλλα δυόσμου (προαιρετικά)

Εκτέλεση

loading...

Σε ένα μικρό μπολ ανακάτεψε το γιαούρτι, την πουτίγκα, την κρέμα με λεμόνι και το εκχύλισμα βανίλιας. Τοποθέτησε το στην άκρη. Σε ένα μεσαίο μπολ ανακίνησε το μέλι με το ξύσμα λεμονιού και το χυμό λεμονιού μέχρι να αναμειχθούν. Πρόσθεσε τα μούρα και ανακάτεψε απαλά με μία σπάτουλα από σιλικόνη, ώστε να καλυφθούν καλά με το μείγμα από το μέλι. Τοποθέτησε τα παρφέ σε 4 ποτήρια ή μπολάκια των 2,5 λίτρων. Ρίξε 3 κουταλιές της σούπας από το μείγμα γιαουρτιού σε κάθε ποτήρι. Κάλυψε με ¼ της κούπας μούρα και πρόσθεσε ακόμα 3 κουταλιές της σούπας γιαούρτι και από πάνω ακόμα ¼ της κούπας μούρα. Διακόσμησε το κάθε παρφέ με φύλλα φρέσκου δυόσμου. Σέρβιρε αμέσως ή κάλυψε τα ποτήρια και διατήρησε στο ψυγείο για μέχρι 2 ώρες.

Διατροφικές Πληροφορίες

  • Θερμίδες ανά μερίδα: 176
  • Λίπος ανά μερίδα: 2g
  • Κορεσμένο λίπος ανά μερίδα: 1g
  • Μονοακόρεστα λιπαρά ανά μερίδα: 0.0g
  • Πολυακόρεστα λιπαρά ανά μερίδα: 0.0g
  • Πρωτεΐνη ανά μερίδα: 5g
  • Υδατάνθρακες ανά μερίδα: 37g
  • Φυτικές Ίνες ανά μερίδα: 2g
  • Χοληστερόλη ανά μερίδα: 10mg
  • Σίδηρος ανά μερίδα: 1 mg
  • Νάτριο ανά μερίδα: 154mg
  • Ασβέστιο ανά μερίδα: 153 mg

Αξίζει να δείτε...

Κοτόπουλο με κρούστα αμυγδάλου και σταμναγκάθι σοτέ!!

Ένα κοτόπουλο πανέ που δεν θα πανάρετε με φρυγανιά, ούτε θα χρειαστεί να τηγανίσετε. Θα ...