Τρίτη , Δεκέμβριος 12 2017
Home / Διατροφή & Υγεία / Παιδί που δεν τρώει φρούτα: Τρόποι να τα σερβίρετε για να τα αγαπήσει!!

Παιδί που δεν τρώει φρούτα: Τρόποι να τα σερβίρετε για να τα αγαπήσει!!

Υπάρχουν παιδιά που αρνούνται πεισματικά να βάλουν τα φρούτα στη ζωή τους, όσο κι αν οι μαμάδες τους απεγνωσμένα προσπαθούν να τα πείσουν. Επειδή τα φρούτα είναι τροφή πολύτιμη για τον οργανισμό, μην το βάζετε κάτω. Το παιχνιδιάρικο σερβίρισμα ίσως γίνει ο καλύτερος σύμμαχός σας στον υπέρ φρούτων αγώνα! Συγκεντρώσαμε, λοιπόν, και σας παρουσιάζουμε μερικούς απλούς τρόπους να κάνετε το πιάτο με τα φρούτα ελκυστικό χωρίς να ξοδέψετε ώρες στο styling.

έξυπνοι τρόποι να τα σερβίρετε:

Φτιάξτε ένα «φρουτοσουβλάκι»

Κόψτε σε λεπτές φρούτες τα φρούτα που έχετε στο σπίτι και περάστε τα προσεκτικά στα ξυλάκια για τα σουβλάκια. Το πολύχρωμο καλαμάκι φρούτων δεν θα τα αφήσει ασυγκίνητα.

Χελωνάκια από μήλα και σταφύλια

Κόψτε τα ξινόμηλα στη μέση και τοποθετήστε τα σε ένα πιάτο με το κομμένο μέρος προς τα κάτω. Έπειτα, πάρτε πέντε ρώγες σταφύλι, κόψτε τη μία άκρη τους και φτιάξτε ένα χελωνάκι.

Κομματάκια φρούτων σε χωνάκι

Φτιάξτε ένα σνακ που θυμίζει παγωτό, «γεμίζοντας» χωνάκια με κομμάτια φρούτων, σταφίδες και ξηρούς καρπούς.

Ή σε κυπελλάκι

Αντίστοιχα, μπορείτε να γεμίσετε με φρούτα πολύχρωμα κυπελλάκια τα οποία θα διακοσμήσετε με ομπρελίτσες, για να θυμίζουν παγωτό.

Πίτσα από φρούτα

loading...

Μπορεί να μην έχει λιωμένο τυρί, μπέικον και ζουμερή σάλτσα ντομάτας, ομως από εμφάνιση αυτή η πίτσα… σκίζει. Χρησιμοποιήστε το καρπούζι για βάση και πάνω του προσθέστε έξτρα κομματάκια φρούτων. Απογειώστε την ιδέα, σερβίροντας την υγιεινή πίτσα στο κατάλληλο κουτί.

Φρουτοσαλάτα με σχέδια από κουπ-πατ

Τα κουπ-πατ μπορούν και πάλι να τεθούν στις υπηρεσίες σας, φτιάχνοντας σχήματα από καρπούζι, πεπόνι ή ροδάκινα. Με μερικές χρωματιστές πινελιές από σταφύλια ή σταφίδες, η φρουτοσαλάτα θα γίνει πολύ ελκυστική για να της αντισταθείς.

Φτιάξτε μπάρες με φρέσκα φρούτα και γιαούρτι

Aν τα παιδιά είναι… ανεπίδεκτα, τότε δοκιμάστε να φτιάξετε υγιεινές και δροσερές μπάρες γιαουρτιού και φρούτων, στις οποίες μπορείτε να προσθέσετε σταφίδες ή/και μέλι για έξτρα γεύση, χωρίς ανθυγιεινές προσθήκες.

Προσθέστε μερικά έξτρα υλικά

Για να γίνουν πιο ελκυστικά τα φρούτα, μπορείτε να προσθέσετε κάποια απ’ τις αγαπημένες γεύσεις των παιδιών, όπως φυστικοβούτυρο (φτιάχνοντας «σάντουιτς» με μήλα όπως στη φωτογραφία), λίγη σοκολάτα, μέλι ή ξηρούς καρπούς.

Κάντε τα φρέσκα φρούτα smoothies

Αν τα παιδιά αρνούνται να φάνε φρούτα, τότε μπορείτε να δοκιμάσετε να… τα πιουν. Βάλτε στο μπλέντερ φρέσκα φρούτα εποχής και, με τη βοήθεια μερικών έξτρα υλικών, φτιάξτε smoothies υγιεινά και θρεπτικά που θα τα δροσίσουν και θα ενισχύσουν τον οργανισμό τους.

 

Αξίζει να δείτε...

7 καρύδια την ημέρα τον γιατρό τον κάνουν πέρα!!

Τα καρύδια πρέπει να καταναλώνονται με προσοχή μόνο για το γεγονός ότι η μερίδα (που ...