Κυριακή , Νοεμβρίου 19 2017
Home / Διαιτολόγοι - Διατροφολόγοι / Παίζει ρόλο η έλλειψη ύπνου στο ότι δεν χάνεις βάρος?

Παίζει ρόλο η έλλειψη ύπνου στο ότι δεν χάνεις βάρος?

Η αρκετά καλή φυσική κατάσταση μπορεί να επηρεαστεί από ανασταλτικούς παράγοντες που υπεισέρχονται, όταν βιώνουμε μια κατάσταση χρόνιας στέρησης ύπνου.

Όσοι πρωτοεμφανίζουν διαταραχές ύπνου, έχουν την τάση να τρώνε περισσότερο. Και δεν είναι μόνο τα τσιμπολογήματα αργά τη νύχτα, η στέρηση ύπνου προκαλεί μια σειρά ορμονικών αντιδράσεων, που μας κάνουν πιο πεινασμένους, με επιθυμία την κατανάλωση περισσότερων υδατανθράκων, ενώ δεν αισθάνονται ικανοποιημένοι μετά το φαγητό.

Ακόμα και όταν έχετε αρκετά ισχυρή θέλησή για να αποφευχθούν οι απρόσεκτες διατροφικές επιλογές και οι επιπλέον θερμίδες, η έλλειψη ύπνου μπορεί να κάνει ακόμα πιο δύσκολη την απώλεια βάρους – ακόμα και όταν μειώνετε με επιτυχία τις θερμίδες.

loading...

Η λύση: Να καταβάλλετε κάθε δυνατή προσπάθεια να κοιμάστε περισσότερο. Οι περισσότερες μελέτες δείχνουν ότι η πλειοψηφία του κόσμου χρειάζεται περίπου επτά ώρες ύπνου κάθε βράδυ. Προσπαθήστε ο ύπνος να αποτελέσει μία από τις προτεραιότητες σας. Για κάποιους, ακόμη και το ότι μπορεί να βάλουν ένα ξυπνητήρι που θα τους υπενθυμίσει ότι πρέπει να ετοιμαστούν για ύπνο, καταργώντας έτσι το ξενύχτι, μπορεί να είναι ευεργετικό. Αποσυνδέστε και ελαχιστοποιείστε το χρόνο που κάθεστε μπροστά από μία οθόνη πριν κοιμηθείτε και κρατείστε την κατανάλωση αλκοόλ υπό έλεγχο, διότι μπορεί να επηρεάσει την ποιότητα του ύπνου σας.

Αξίζει να δείτε...

Συμβουλές αντιμετώπισης του μετεωρισμού (πρήξιμο)

Νιώθετε πρήξιμο στην κοιλιά και δυσκολεύεστε να το αντιμετωπίσετε? Οι διατροφικές οδηγίες που ακολουθούν θα ...