Σάββατο , Σεπτέμβριος 23 2017
Home / Διατροφή / Πέντε τροφές για πιο γερά μαλλιά και νύχια

Πέντε τροφές για πιο γερά μαλλιά και νύχια

Κόκκινο κρέας

Πολλοί άνθρωποι με προβλήματα στα νύχια έχει διαπιστωθεί ότι έχουν έλλειψη σιδήρου στο αίμα τους. Το κόκκινο κρέας είναι σημαντική πηγή σιδήρου στην διατροφή του ανθρώπου. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια, ότι θα πρέπει να τρώτε κόκκινο κρέας κάθε μέρα της εβδομάδας. Το κόκκινο κρέας έχει υψηλή περιεκτικότητα σε κορεσμένα λιπαρά και η πολύ συχνή του κατανάλωση έχει συνδεθεί με αυξημένο κίνδυνο πολλών προβλημάτων υγείας, συμπεριλαμβανομένων των καρδιακών παθήσεων, αρκετών μορφών καρκίνου και του διαβήτη τύπου-2.

Blueberries

Όλα τα μούρα είναι ευεργετικά για την υγεία σας, επειδή είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά, αλλά τα blueberries κερδίζουν το πρώτο βραβείο σε αυτή την περίπτωση. Τα αντιοξειδωτικά προστατεύουν τον οργανισμό από τις ελεύθερες ρίζες, οι οποίες καταστρέφουν τα κύτταρα. Αυτή η βλάβη αυξάνει τις ορμόνες του στρες και την φλεγμονή στο σώμα, κάτι που επηρεάζει όλα τα κύτταρα του σώματος, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων στα μαλλιά και τα νύχια.

Αμύγδαλα

Τα αμύγδαλα δεν είναι μόνο μια καλή πηγή πρωτεΐνης, αλλά είναι πλούσια και σε μαγνήσιο, το οποίο βοηθά στη διατήρηση υγιών μαλλιών και νυχιών. Το μαγνήσιο είναι η φυσική άμυνα του οργανισμού για την καταπολέμηση του στρες, το οποίο είναι ένας σημαντικός παράγοντας στην απώλεια των μαλλιών. Επίσης, οι κάθετες γραμμές στα νύχια σας μπορεί να είναι ένα σημάδι έλλειψης μαγνησίου. Μπορείτε να βρείτε το μαγνήσιο σε μεγάλες ποσότητες και στα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, το κακάο και τη σόγια.

loading...

Μπύρα

Να και μια τροφή που, ίσως, δεν την περιμένατε σε αυτήν τη λίστα. Η μπύρα είναι μια από τις καλύτερες πηγές πυριτίου που μπορείτε να βρείτε στην διατροφή σας. Το πυρίτιο είναι ένα ιχνοστοιχείο, τοποίο πιστεύεται ότι αυξάνει την κυκλοφορία του αίματος στο τριχωτό της κεφαλής, γεγονός που ευνοεί την ανάπτυξη των μαλλιών. Και δεν είναι ανάγκη να… μεθύσετε για πιο υγιή μαλλιά: κατά μέσο όρο ένα ποτήρι μπύρας περιέχει 10mg πυριτίου, ποσότητα που, σύμφωνα με έρευνα στην επιστημονική επιθεώρηση Archives of Dermatological Research, είναι αρκετή για να μειώσει το σπάσιμο μαλλιών και νυχιών σε μια περίοδο 20 εβδομάδων.

Στρείδια

Ο ψευδάργυρος είναι απαραίτητος για πολλές βιολογικές διεργασίες, συμπεριλαμβανομένης της παρασκευής πρωτεϊνών, όπως αυτές στα μαλλιά και τα νύχια σας. Τα στρείδια έχουν 74 γραμμάρια ψευδαργύρου ανά μερίδα, πολύ περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη τροφή. Αν, πάλι, δεν σας αρέσουν τα στρείδια, μπορείτε να βρείτε τον ψευδάργυρο σε ικανοποιητικές ποσότητες στο βόειο κρέας, τα πουλερικά, τα δημητριακά και τα φασόλια.

Αξίζει να δείτε...

Tροφές που σάς βοηθούν να ζήσετε περισσότερο

Οσο περισσότερα πράγματα μαθαίνουμε, τόσο περισσότερο συνειδητοποιούμε πως η μακροβιότητα δεν είναι μόνο γενετική μας ...