Σάββατο , Νοέμβριος 17 2018
Home / Διατροφή / Πάμε παραλία έχοντας μαζί μας τα απαραίτητα σνακ!

Πάμε παραλία έχοντας μαζί μας τα απαραίτητα σνακ!

Μαζί με την πετσέτα, το καπέλο και το αντηλιακό σας, πριν πάτε για μπάνιο στη θάλασσα πάρτε και μερικά σνακ.
Προσοχή, όχι  βουτιές  στην θάλασσα έχοντας γεμάτο στομάχι. Ακόμα και με μπρατσάκια ή σωσίβιο. Καλό είναι λοιπόν, να έχουν περάσει τουλάχιστον 1-2 ώρες μετά το γεύμα.

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ  ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ

Προμηθευτείτε ένα μικρό ψυγείο παραλίας.

Νερό! Απαραίτητο για την ενυδάτωσή μας!

Τσάντα με τα απαραίτητα πράγματα.
Και φυσικά ΣΝΑΚ  όπως:

Φρούτα: Είτε πλυμένα σε ένα σακουλάκι ολόκληρα (μήλα-αχλάδια-ροδάκινα-μπανάνες-κεράσια-βερίκοκα, κ.λπ.) είτε σε κομμάτια, μέσα σε ένα τάπερ (πεπόνι-καρπούζι-και όλα τα φρούτα). Αν πάλι θέλουμε γλυκό, μπορούμε να πάρουμε μαζί μας μικρά ταπεράκια με κομπόστα.

Λαχανικά: Όπως καρότα ή αγγούρια κομμένα σε στίκς (ραβδάκια), ή μαρουλόφυλλα, ή ακόμα και ντοματίνια καλά πλυμένα. Αν πάλι θέλουμε, μπορούμε να φτιάξουμε μικρές απολαυστικές και θρεπτικές σαλάτες, σε μικρά σκεύη (μερίδες), που μπορούμε να βάλουμε μέσα και λίγο τυράκι.

loading...

Ρυζογκοφρέτες-φρυγανιές-καλαμπογκοφρέτες-αλμυρά κράκερ.

Απλά μπισκότα, τύπου, κριτσινάκια κλπ.

Κάποια πιτούλα  φτιαγμένη από το σπίτι.

Σάντουιτς με λαχανικά και φέτα.

Σάντουιτς με κασέρι και ντομάτα.

Κουλούρι Θεσσαλονίκης, σταφιδόψωμο, τσουρεκάκι κλπ.

Μπάρες ενέργειας ή μπάρες δημητριακών.

Για μεγαλύτερα παιδιά:

Ανάλατους ξηρούς καρπούς και αποξηραμένα φρούτα πολύ θρεπτικό.

Βραστό αβγουλάκι με ψωμάκι.

Για  μεσημέρι στην παραλία καθόμαστε  σε σκιά και παίρνουμε μαζί μας .

Μια σαλάτα με διάφορα λαχανικά και λίγα ζυμαρικά ή ρύζι, με μια φρέσκια σάλτσα που έχει βάση το γιαούρτι και λίγο ψωμί.

Μια τονοσαλάτα ή σαλάτα  ανάμεικτη με μαυρομάτικα φασόλια και καλαμπόκι.

Σαντουιτσάκια με λουκάνικο γαλοπούλας ή κοτόπουλου σε συνδυασμό με μαρούλι-ντομάτα.

Σπιτική πιτούλα συνδυασμένη με σαλάτα.

Αξίζει να δείτε...

Σνακ για τα μωρά!

Ένα ερώτημα που απασχολεί πολλές μητέρες είναι το πώς θα εξασφαλίσουν την ποικιλία στη διατροφή …