Τετάρτη , Δεκέμβριος 13 2017
Home / Διατροφή & Υγεία / Οι τροφές που χαρίζουν υγιή μαλλιά

Οι τροφές που χαρίζουν υγιή μαλλιά

Σολομός: Τα πολύτιμα Ω3 λιπαρά οξέα βρίσκονται άφθονα σε αυτό το γευστικό ψάρι. Εκτός αυτών τρώγοντας σολομό λαμβάνετε βιταμίνη Β -και ειδικότερα Β12-, σίδηρο και πρωτεΐνη.

Μπρόκολο: Βιταμίνη Β6, σίδηρος και βιταμίνη C – που βοηθάει να μην σπάνε οι τρίχες- αποτελούν το τρίπτυχο που το κατατάσσει στις top  must τροφές.

Αυγά: Είναι πλούσια σε πρωτεΐνες, -ας θυμηθούμε ότι η κερατίνη είναι πρωτεΐνη-, σε συμπλέγματα Β6, Β12, βιοτίνης και σε αμινοξέα. Δεν είναι τυχαίο ότι πολλές φυσικές μάσκες μαλλιών βασίζονται στα αυγά!

Προϊόντα Ολικής Άλεσης: Είτε μιλάμε για δημητριακά, είτε για ζυμαρικά έχτε κατά νου να επιλέγετε προϊόντα ολικής άλεσης, καθώς προσφέρουν στον οργανισμό σημαντικό ποσοστό σίδηρου, ψευδάργυρου και βιταμινών του συμπλέγματος Β.

loading...

Γιαούρτι: Μαζί με το γάλα είναι δύο τροφές που αποτελούν σημαντικές πηγές ασβεστίου, το οποίο εκτός του ότι δυναμώνει τα οστά, βοηθά και στην ανάπτυξη της τρίχας. Ακόμη, περιέχουν καζεΐνη, μια πρωτεΐνη με αρκετά οφέλη.

   Καρότα: Σημαντική πηγή βιταμίνης Α, η οποία προωθεί την υγεία του δέρματος της κεφαλής. Το υγιές δέρμα αποτελεί σημαντική προϋπόθεση για υγιή μαλλιά.

  Καρύδια: Περιέχουν άλφα-λινολενικό οξύ (ALA), ένα ωμέγα-3 λιπαρό οξύ, το οποίο βελτιώνει την κατάσταση των μαλλιών μας, ενώ ταυτόχρονα αποτελούν καλή πηγή ψευδαργύρου – όπως επίσης και τα κάσιους, τα αμύγδαλα, τα πεκάν κ.ά. Η έλλειψη ψευδάργυρου μπορεί να οδηγήσει σε φθορά των μαλλιών.

  Τόνος: Είναι ένα ψάρι πλούσιο σε φώσφορο, σελήνιο και κάλιο. Ανήκει στα λιπαρά ψάρια, τα οποία χαρακτηρίζονται από υψηλή περιεκτικότητα σε ω-3 πολυακόρεστα λιπαρά οξέα, όπως το εικοσαπεντανοϊκό οξύ (ΕPA) και το δοκοσαεξανοϊκό οξύ (DHA). Ακόμη και σε κονσέρβα, περιέχει  τις ίδιες υψηλές περιεκτικότητες σε ω-3 λιπαρά οξέα.

Αξίζει να δείτε...

Πως θα καταλάβετε ότι πρέπει να τρώτε περισσότερα λαχανικά

Είσαι σίγουρη ότι καταναλώνεις καθημερινά αρκετά λαχανικά, ώστε να εξασφαλίσεις τις φυτικές ίνες και τις ...