Τετάρτη , Ιούλιος 18 2018
Home / Δίαιτα / Οι τροφές που σε κάνουν να ξεχνάς την πείνα σου…

Οι τροφές που σε κάνουν να ξεχνάς την πείνα σου…

Κάθε φορά που ακούς τη φράση “ο πεινασμένος καρβέλια ονειρεύεται” κάνεις εικόνα τον ευατό σου; Και ιδιαίτερα μετά το Πάσχα, όπου έκανες το δικό σου mini resolution (αυτό που μας πιάνει σε όλες τις διακοπές για να πάρουμε αποφάσεις καθοριστικές για τη ζωή μας) και αποφάσισες ότι η Δευτεριάτικη δίαιτα αυτή τη φορά θα επιτύχει.

Για εκείνες τις στιγμές που νιώθεις να ακούς το στομάχι σου να παραπονιέται, που σκέφτεσαι ανήθικα τα γλυκά και τα τηγανιτά που θα μπορούσαν να είναι στη θέση των λαχανικών του πιάτου σου, που θες να ξεσπάσεις με μανία σε ό,τι φαγώσιμο υπάρχει μπροστά σου…. ορίστε κάποιες τροφές που είναι στο πλάι σου και θα σε στηρίξουν. Γιατί οι επιτυχημένες δίαιτες, θέλουν και την κατάλληλη ψυχολογική υποστήριξη.

Αβοκάντο

Πρώτο και καλύτερο στη λίστα. Το φρούτο θαύμα όπως θα μπορούσε να το αποκαλέσει κανείς, είναι εκείνη η ουσία του γεύματός σου που θα μπει στη διαδικασία της πέψης τελευταίο για να σου κρατήσει συντροφιά για αρκετές ώρες. Μειώνει σημαντικά την επιθυμία σου για να φας και έχει και λίγες θερμίδες.

Κόψε σε φέτες το μισό αβοκάντο ή βάλτο στο σάντουιτς σου αντί για μαγιονέζα.

Αυγά

loading...

Πλούσια σε πρωτείνη και αμινοξέα, είναι η κατάλληλη επιλογή σου για να ξεκινήσεις τη μέρα σου. Έρευνες αποδεικνύουν ότι αν εισάγεις ένα αυγό στο πρωινό σου γεύμα, μπορείς να χάσεις βάρος πιο γρήγορα και χωρίς να νιώσεις το αίσθημα της πείνας.

Βράσε επαρκή ποσότητα αυγών και τοποθέτησέ τα στο ψυγείο για εύκολη κατανάλωση όταν το θες.

Βατόμουρα

Είναι εύγεστα, συνδυάζονται εύκολα και διακρίνονται για την υψηλή διατροφική τους αξία. Αντικατέστησε ένα από τα σνακς σου με φρέσκα βατόμουρα (παγωμένα ή σε θερμοκρασία δωματίου) και θα απολαύσεις τις ευεργητικές τους ιδιότητες στη δίαιτά σου.

Μία κούπα κόκκινα βατόμουρα περιέχουν μόλις 80 θερμίδες και plus λειτουργούν αποδοτικά και για το δέρμα σου. 

Πατάτα

Πλούσιες σε άμυλο όμως σου έχουμε καλά νέα. Οι πατάτες είναι γεμάτες με ανθεκτικό άμυλο (μπορείς να το αποκαλέσεις και θετικό άμυλο), σε βιταμίνη C και κάλιο.  Βραστές μπορούν να αποτελέσουν μία πηγή ενέργειας για τον οργανισμό σου.

 Πρόσθεσε μία βραστή ή ψητή πατάτα δύο-τρεις φορές την εβδομάδα για το δείπνο σου.

Με τέτοια παρέα, το αδυνάτισμα μοιάζει παιχνιδάκι.

Αξίζει να δείτε...

Σνακ για τα μωρά!

Ένα ερώτημα που απασχολεί πολλές μητέρες είναι το πώς θα εξασφαλίσουν την ποικιλία στη διατροφή …