Παρασκευή , Δεκέμβριος 15 2017
Home / Διατροφή / Οι τροφές που ενισχύουν την μνήμη

Οι τροφές που ενισχύουν την μνήμη

Νιώθετε συχνά την μνήμη σας να σας εγκαταλείπει καθώς ξεχνάτε αριθμούς τηλεφώνου, ονόματα και διευθύνσεις; Μην ανησυχείτε καθόλου η φύση έχει προνοήσει για τη σωστή ενίσχυση αλλά και θωράκιση της μνήμης σας! Με τη σωστή διατροφή θα δείτε πως θα τονώσετε την πνευματική σας διαύγεια! Τα σωστά θρεπτικά συστατικά στην καθημερινή διατροφή  θα σας βοηθήσουν να εστιάζετε την προσοχή σας και θα αυξήσουν την ικανότητά σας να θυμηθείτε κάτι που είδατε ακούσατε ή μάθατε. Η καθημερινή διατροφή θα πρέπει συνεπώς να περιέχει επαρκείς ποσότητες από τροφές που βοηθούν στην υγεία του εγκεφάλου. Πιο συγκεκριμένα ας δούμε μερικές από τις τροφές που θα μπορέσουν να βελτιώσουν την ποιότητα της μνήμης σας!

Ντομάτες
Οι ντομάτες είναι πλούσιες σε λυκοπένιο, ένα αντιοξειδωτικό που συμβάλλει στην καταπολέμηση των ελεύθερων ριζών που καταστρέφουν τα ανθρώπινα κύτταρα και συμβάλλουν στην πρόκληση της γεροντικής άνοιας. Μια μέτρια ντομάτα περιέχει 4-7mg λυκοπένιου. Συνεπώς, η κατανάλωση ντομάτας σε καθημερινή βάση είτε ως σαλάτα είτε ως σάλτσα στα φαγητά, συντελεί στην προστασία της μνήμης.

Μύρτιλα
Τα μύρτιλα είναι ένα είδος βατόμουρου, που έχει αποδειχτεί από πολλές μελέτες ότι κάνει θαυμάσια πράγματα για τη μνήμη και τον εγκέφαλο μας γενικότερα. Τα μύρτιλα περιέχουν ανθοκυάνη, ένα γνωστό φυτοχημικό που βελτιώνει τη μνήμη.

Λιπαρά ψάρια
Τα λιπαρά ψάρια όπως ο σολομός, η πέστροφα, το σκουμπρί είναι καλό να συμπεριλαμβάνονται συχνά στην διατροφή σας. Καθώς είναι ευεργετικά για τη θωράκιση της μνήμης.

loading...

Μήλα
Τα μήλα περιέχουν υψηλά επίπεδα κερσετίνης, ενός αντιοξειδωτικού, που έχει αποδειχθεί σε πρόσφατες μελέτες, ότι προστατεύει κατά της νόσου του Αλτσχάιμερ. Αν και υπάρχει και στον καρπό, η περισσότερη ποσότητα κερσετίνης βρίσκεται στη φλούδα.

Κολοκυθόσποροι
Οι κολοκυθόσποροι είναι πλούσιοι σε ψευδάργυρο, ένα ιχνοστοιχείο πολύτιμο για την ενίσχυση της μνήμης αλλά και της ικανότητας αναλυτικής σκέψης. Τα 100γρ κολοκυθόσπορων περιέχουν 7,5mg ψευδάργυρου που αποτελεί το 95% της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης. Μια μικρή χούφτα μέρα παρά μέρα αρκεί για να μας δώσει τα απαιτούμενα οφέλη!

Σπανάκι
Το σπανάκι έχει υψηλή περιεκτικότητα σε φυλλικό οξύ, μια θρεπτική ουσία που πιστεύεται ότι προστατεύει έναντι της νόσου Αλτσχάιμερ και της απώλειας μνήμης που σχετίζεται με την ηλικία. Μόλις, μισό φλιτζάνι μαγειρεμένο σπανάκι, καλύπτει τα δύο τρίτα της ημερήσιας ανάγκης μας σε φυλλικό οξύ.

Προϊόντα ολικής άλεσης
Η κατανάλωση προϊόντων ολικής άλεσης (μακαρόνια ολικής άλεσης, άγριο ρύζι, ψωμί, φρυγανιές και παξιμάδια ολικής άλεσης). Τα δημητριακά ολικής άλεσης είναι πλούσια σε βιταμίνες Β6, φυλλικό οξύ και Β12 που αποδεδειγμένα μειώνουν το επίπεδο της ομοκυστεϊνης στο αίμα και προστατεύουν από την άνοια.

Κρεμμύδι
Τα κόκκινα κρεμμύδια περιέχουν ανθοκυάνη και κερσετίνη. Το κίτρινο και το λευκό κρεμμύδι περιέχει επίσης καλά επίπεδα κερσετίνης. Στην Ινδία τα κρεμμύδια, που είναι βασικό συστατικό της διατροφής, έχουν χρησιμοποιούνται εδώ και αιώνες, ως λαϊκή θεραπεία για την ενίσχυση της μνήμης.

Αξίζει να δείτε...

Κοτόπουλο με κρούστα αμυγδάλου και σταμναγκάθι σοτέ!!

Ένα κοτόπουλο πανέ που δεν θα πανάρετε με φρυγανιά, ούτε θα χρειαστεί να τηγανίσετε. Θα ...