Δευτέρα , Οκτώβριος 23 2017
Home / Δίαιτα / Οι καλύτερες εναλλακτικές για… το τσιμπολόγημα!

Οι καλύτερες εναλλακτικές για… το τσιμπολόγημα!

Τα περιττά κιλά τις περισσότερες φορές είναι αποτέλεσμα παρασπονδιών ή τσιμπολογήματος που…ξεφεύγει από τον έλεγχο μας…

Διαβάστε παρακάτω μια λίστα με επιλογές πους θα σας βοηθήσουν να «κόψετε» τις λάθος τροφές και τα ροφήματα που σας χαλάνε τη δίαιτα ή σας φορτώνουν με εκατοντάδες θερμίδες.

Αν νιώσετε την ανάγκη να φάτε και το γεύμα ή το δείπνο αργεί, μπορείτε να καταναλώσετε κάποιο σνακ ή μια γρήγορή και χαμηλή σε θερμίδες επιλογή. Για αυτές τις καταστάσεις σας προτείνουμε:

Ζελέ : 1 μερίδα δεν ξεπερνά τις 80 θερμίδες

Χυμός πορτοκάλι: 1 ολόκληρο ποτήρι περιέχει έως 150 θερμίδες

Κουλούρι Θεσσαλονίκης: Χωρίς ενοχές…Μόνο 120 θερμίδες

Μπανάνα: Αν και είναι παρεξηγημένη θα πάρετε μόνο 120 θερμίδες

loading...

Μους με κακάο: Δεν ξεπερνά τις 30 θερμίδες

Κορν Φλέικς: Αν βάλετε μισή μερίδα κορν φλέικς με λίγο γάλα θα πάρετε 160 θερμίδες

Τηγανητές πατάτες: Αν κάνετε αυτή την παρασπονδία φάτε μισή μερίδα για να περιορίσετε τις θερμίδες στις 150

Πίτσα μαργαρίτα: 1 κομμάτι  δεν έχει περισσότερες από 150 θερμίδες

Τοστ: Βάλτε μόνο τυρί για να περιορίσετε τις θερμίδες στις 150

1 μήλο: Μόνο 70 θερμίδες

Φρυγανιές με φέτα: 3 φρυγανιές με ένα μικρό κομμάτι φέτα περιέχουν 160 θερμίδες

Σαλάτα: Αγγούρι, ντομάτα και με λίγο λάδι θα «φορτωθείτε» μόνο 180 θερμίδες

1 κονσέρβα τόνος: 200 θερμίδες

Αυγό με ψωμί: 1 αυγό με μια φέτα ψωμί δεν ξεπερνά τις 140 θερμίδες

Γιαούρτι με λίγο μούσλι: Αν το γιαούρτι είναι πλήρες οι θερμίδες που θα πάρετε είναι μόνο 170

Αξίζει να δείτε...

Μπορεί κάτι ελαφρύ να με χορτάσει;

Φυσικά και μπορεί, αρκεί να κάνεις τις σωστές επιλογές! Για την ακρίβεια, αυτό είναι το ...