Παρασκευή , Απρίλιος 20 2018
Home / Δίαιτα / Οι καλύτερες εναλλακτικές για… το τσιμπολόγημα!

Οι καλύτερες εναλλακτικές για… το τσιμπολόγημα!

Τα περιττά κιλά τις περισσότερες φορές είναι αποτέλεσμα παρασπονδιών ή τσιμπολογήματος που…ξεφεύγει από τον έλεγχο μας…

Διαβάστε παρακάτω μια λίστα με επιλογές πους θα σας βοηθήσουν να «κόψετε» τις λάθος τροφές και τα ροφήματα που σας χαλάνε τη δίαιτα ή σας φορτώνουν με εκατοντάδες θερμίδες.

Αν νιώσετε την ανάγκη να φάτε και το γεύμα ή το δείπνο αργεί, μπορείτε να καταναλώσετε κάποιο σνακ ή μια γρήγορή και χαμηλή σε θερμίδες επιλογή. Για αυτές τις καταστάσεις σας προτείνουμε:

Ζελέ : 1 μερίδα δεν ξεπερνά τις 80 θερμίδες

Χυμός πορτοκάλι: 1 ολόκληρο ποτήρι περιέχει έως 150 θερμίδες

Κουλούρι Θεσσαλονίκης: Χωρίς ενοχές…Μόνο 120 θερμίδες

Μπανάνα: Αν και είναι παρεξηγημένη θα πάρετε μόνο 120 θερμίδες

loading...

Μους με κακάο: Δεν ξεπερνά τις 30 θερμίδες

Κορν Φλέικς: Αν βάλετε μισή μερίδα κορν φλέικς με λίγο γάλα θα πάρετε 160 θερμίδες

Τηγανητές πατάτες: Αν κάνετε αυτή την παρασπονδία φάτε μισή μερίδα για να περιορίσετε τις θερμίδες στις 150

Πίτσα μαργαρίτα: 1 κομμάτι  δεν έχει περισσότερες από 150 θερμίδες

Τοστ: Βάλτε μόνο τυρί για να περιορίσετε τις θερμίδες στις 150

1 μήλο: Μόνο 70 θερμίδες

Φρυγανιές με φέτα: 3 φρυγανιές με ένα μικρό κομμάτι φέτα περιέχουν 160 θερμίδες

Σαλάτα: Αγγούρι, ντομάτα και με λίγο λάδι θα «φορτωθείτε» μόνο 180 θερμίδες

1 κονσέρβα τόνος: 200 θερμίδες

Αυγό με ψωμί: 1 αυγό με μια φέτα ψωμί δεν ξεπερνά τις 140 θερμίδες

Γιαούρτι με λίγο μούσλι: Αν το γιαούρτι είναι πλήρες οι θερμίδες που θα πάρετε είναι μόνο 170

Αξίζει να δείτε...

Σνακ για τα μωρά!

Ένα ερώτημα που απασχολεί πολλές μητέρες είναι το πώς θα εξασφαλίσουν την ποικιλία στη διατροφή ...