Πέμπτη , Ιούλιος 27 2017
Home / Διατροφή / Οι θετικές επιδράσεις του γκρειπφρουτ στην υγεία!

Οι θετικές επιδράσεις του γκρειπφρουτ στην υγεία!

Το γκρέιπφρουτ είναι του γένους κίτρος και της οικογένειας των ρυτοειδών (εσπεριδοειδών), έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε βιταμίνη C(3ο μετά το πορτοκάλι και το λεμόνι), βιταμίνη A, φυλλικό οξύ (Βιταμίνη Β9), φώσφορο, μαγνήσιο, κάλιο, ασβέστιο, φυτικές ίνες και νερό.
Τρώγεται σκέτο ως φρούτο αν και περισσότερο καταναλώνεται σε χυμούς και συνήθως με την προσθήκη και άλλων φρούτων λόγω της στυφής κσι περίεργης γεύσης του.
Το γκρέιπφρουτ έχει πολλές θεραπευτικές ιδιότητες που δε γνωρίζουμε και επιπλέον, σύμφωνα με έρευνες βοηθά  στην απώλεια βάρους και στη μείωση του περιττού λίπους.
 
1)Μειώνει την κακή χοληστερόλη
Σύμφωνα με μελέτες η LDL, η κακή χοληστερόλη, με τη συχνή κατανάλωση του γκρέιπ-φρουτ μπορεί να μειωθεί κατά 15%. Η πηκτίνη που εμπεριέχεται στο γκρέιπ-φρουτ είναι υπεύθυνη να μειώσει τις τιμές της χοληστερόλης ενώ ταυτόχρονα μειώνεται σε μεγάλο βαθμό, ο κίνδυνος της αθηροσκλήρωσης. Το κίτρινο γκρέιπφρουτ φαίνεται να είναι πολύ πιο ευεργετικό από το κόκκινο-ροζ.
2)Πρόληψη του καρκίνου
Το γκρέιπ-φρουτ περιέχει μεγάλη ποικιλία σε αντιοξειδωτικές και φυτοχημικές ουσίες που συμβάλλουν ενεργά στην πρόληψη της ανάπτυξης του καρκίνου αλλά και στην επισκευή του κατεστραμμένου DNA του οργανισμού. Το γκρέιπ-φρουτ προστατεύει ενάντια στον καρκίνο του προστάτη, του δέρματος, του πνεύμονα, του στόματος, του στομάχου και του μαστού.
 
3)Μειώνει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα
Η πηκτίνη μειώνει τα υψηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα, αλλά και τον ρυθμό απορρόφησης των υδατανθράκων. Η καθημερινή κατανάλωση γκρέιπ-φρουτ  παρουσίασε χαμηλότερα ποσοστά ινσουλίνης και γλυκόζης στο αίμα για αυτό και  συνιστάται απαραιτήτως για διαβητικούς.
 
4)Προλαμβάνει τη πέτρα στα νεφρά
Η πέτρα στα νεφρά προκαλείται συνήθως από συσσώρευση ασβεστίου. Η καθημερινή κατανάλωση χυμού γκρέιπ φρουτ μειώνει το επίπεδο του pH των ούρων, άρα και τον κίνδυνο για σχηματισμό λίθων στους νεφρούς.
5)Προστατεύει το γαστρεντερικό  σύστημα.
Το γκρέιπ φρουτ βοηθά στην καλή λειτουργία του πεπτικού  συστήματος. Τα υψηλά ποσοστά ινών, συμβάλλουν στην καταπολέμηση της δυσκοιλιότητας  και στην καλή λειτουργία του εντέρου.
6)Καταπολεμά την αρθρίτιδα
Το γκρέιπφρουτ έχει σαλικυλικό οξύ, το οποίο διασπά το ανόργανο ασβέστιο στο εσωτερικό του σώματος. Η συσσώρευση ανόργανου ασβεστίου στις αρθρώσεις προκαλεί αρθρίτιδα.
7)Προστατεύει από την ουλίτιδα
Το γκρέιπφρουτ μπορεί να συμβάλλει στην καταπολέμηση της ουλίτιδας, σύμφωνα με γερμανική μελέτη. Η αύξηση των επιπέδων της βιταμίνης C στο αίμα, η οποία είναι γνωστό ότι προάγει την επούλωση και μειώνει τη βλάβη που προκαλούν τα ασταθή μόρια των ελεύθερων ριζών, φαίνεται να είναι υπεύθυνη για την προστασία κατά της ουλίτιδας.
8)Βελτιώνει την όραση
Το γκρέιπφρουτ περιέχει τη βήτα-καροτίνη,  τη βιταμίνη Α, το λυκοπένιο, τη λουτεΐνη , τη ξανθίνη και αντιοξειδωτικές ιδιότητες(κοκκινο-ροζ) που βοηθούν στην βελτίωση της όρασης και της υγείας των ματιών.
9)Υγεία του δέρματος
Το γκρέιπφρουτ έχει μεγάλες  ποσότητες αντιοξειδωτικών και βιταμίνης Α, οι οποίες ενυδατώνουν το δέρμα, προλαμβάνουν και αντιμετωπίζουν  παθήσεις, όπως το έκζεμα, την ακμή, τη ψωρίαση και τη ξηρότητα.
10)Ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα
Η υψηλή περιεκτικότητα του γκρέιπφρουτ σε βιταμίνη C, ενισχύει την άμυνα κατά των λοιμώξεων που προκαλούνται από μικρόβια όπως τα παράσιτα, βακτήρια, ιοί κ.ά.
11)Απώλεια σωματικού βάρους
Το γκρέιπφρουτ είναι ένα φρούτο χωρίς λιπαρά και έχει υψηλή ποσότητα χημικών ενώσεων, οι οποίες ρυθμίζουν το επίπεδο της ινσουλίνης στο σώμα και διατηρούν το μεταβολικό  ρυθμό σταθερό, συμβάλλοντας στην καύση του αποθηκευμένου λίπους στο σώμα.

 

Αξίζει να δείτε...

Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για το γιαούρτι!

Τι είναι το γιαούρτι, ποιοι οι βασικοί τύποι του και ποια τα συστατικά του; Το ...