Πέμπτη , Ιανουάριος 18 2018
Home / Διατροφή / Νόστιμα πρωινά για καλή… μέρα!!!
467355406

Νόστιμα πρωινά για καλή… μέρα!!!

Ξεκίνησε την ημέρα σου καλά, για να τη συνεχίσεις ακόμα καλύτερα…

123 θερμίδες – Τοστ με μαρμελάδα

Υλικά για 1 μερίδα: 1 φέτα ψωμιού για τοστ. ½ κουταλάκι φρουκτόζη. 1/3 κουταλάκι κανέλα. 1 κουταλάκι βανίλια. 1 κουταλιά τυρί κρέμα με χαμηλά λιπαρά. 1 κουταλάκι μαρμελάδα φρούτων.

Οδηγίες: Ψήνεις το ψωμί στην τοστιέρα. Ανακατεύεις μαζί το τυρί, τη φρουκτόζη, την κανέλα και τη βανίλια. Απλώνεις το μείγμα στο ψωμί και από πάνω τη μαρμελάδα.

Μέση θρεπτική αξία: Ενέργεια 123 θερμίδες. Πρωτεΐνες 4,4 γραμμ. (14%). Λίπη 1,4 γραμμ. (10%). Υδατάνθρακες 23,1 γραμμ. (76%). Χοληστερίνη: 8 mg.

Μαζί με 1 ποτήρι άπαχο γάλα: Ενέργεια 209 θερμίδες. Πρωτεΐνες 13 γραμμ. (25%). Λίπη 1,8 γραμμ. (8%). Υδατάνθρακες 35,3 γραμμ. (67%). Χοληστερίνη: 11 mg.

 

161 θερμίδες – Πορτοκαλάδα με γάλα και γιαούρτι

Υλικά για 1 μερίδα: 1 ποτήρι άπαχο γάλα. ½ κύπελλο (100 γραμμ.) άπαχο γιαούρτι. 1 πορτοκάλι. Λίγη φλούδα από το πορτοκάλι. 1 κουταλάκι μέλι.

Οδηγίες: Πλένεις καλά το πορτοκάλι και στη συνέχεια το στύβεις. Κρατάς λίγη ποσότητα από τη φλούδα του και τη ψιλοκόβεις. Αδειάζεις το χυμό από το στίφτη στο μπλέντερ, προσθέτεις όλα τα υπόλοιπα υλικά, ανακατεύεις καλά και τον πίνεις αμέσως.

Μέση θρεπτική αξία: Ενέργεια 161 θερμίδες. Πρωτεΐνες 11 γραμμ. (27%). Λίπη 1 γραμμ. (6%). Υδατάνθρακες 27 γραμμ. (67%). Χοληστερίνη 5 mg.

loading...

Μαζί με 5 αμύγδαλα: Ενέργεια 257 θερμίδες. Πρωτεΐνες 13,8 γραμμ. (22%). Λίπη 9,1 γραμμ. (32%). Υδατάνθρακες 29,9 γραμμ. (46%). Χοληστερίνη 5 mg.

 

173 θερμίδες – Ομελέτα με τυρί κρέμα

Υλικά: 4 ασπράδια αβγών. 1 κουταλάκι ελαιόλαδο. 2 κουταλιές άπαχο τυρί κρέμα. Αλάτι, πιπέρι.

Οδηγίες: Χτυπάς τα ασπράδια να γίνουν ομελέτα και αλατοπιπερώνεις. Βάζεις το ελαιόλαδο σε αντικολλητικό και ρίχνεις μέσα τα αβγά. Μόλις μισογίνουν, προσθέτεις το τυρί και ψήνεις κι από τις δύο πλευρές, μέχρι το τυρί να λιώσει εντελώς και τα αβγά να στερεοποιηθούν.

Μέση θρεπτική αξία: Ενέργεια 173 θερμίδες. Πρωτεΐνες 24,9 γραμμ. (58%). Λίπη 5,4 γραμμ. (28%). Υδατάνθρακες 6,1 γραμμ. (14%). Χοληστερίνη 20 mg.

Μαζί με 1 φέτα ψωμί: Ενέργεια 238 θερμίδες. Πρωτεΐνες 27,3 γραμμ. (46%). Λίπη 6,5 γραμμ. (25%). Υδατάνθρακες 17,5 γραμμ. (29%). Χοληστερίνη 20 mg.

 

179 θερμίδες – Γιαούρτι με φρούτα

Υλικά: 1 γιαούρτι με 0% λιπαρά. 5 μικρές φράουλες. ½ μήλο. ½ αχλάδι.

Οδηγίες: Ψιλοκόβεις όλα τα φρούτα, τα αναμειγνύεις με το γιαούρτι και ανακατεύεις καλά, μέχρι να γίνουν ομοιογενές μείγμα.

Μέση θρεπτική αξία: Ενέργεια 179 θερμίδες. Πρωτεΐνες 8,1 γραμμ. (18%). Λίπη 1,2 γραμμ. (6%). Υδατάνθρακες 34 γραμμ. (76%). Χοληστερίνη 6 mg.

 

Αξίζει να δείτε...

Πως ωφελεί η εχινάτσια την υγεία μας!

Η Βόρεια Αμερική είναι η γη καταγωγής αυτού του φυτού που χρησιμοποιούσαν οι ινδιάνοι Sioux ...