Σάββατο , Σεπτέμβριος 23 2017
Home / Διατροφή / Να πως θα καταπολεμήσετε το λίπος και την κυτταρίτιδα!

Να πως θα καταπολεμήσετε το λίπος και την κυτταρίτιδα!

Η κυτταρίτιδα είναι το συσσωρευμένο λίπος κάτω από το δέρμα. Ο συνδετικός ιστός δεν μπορεί να κρατήσει το λίπος και έτσι αυτό φαίνεται μέσα απο το δέρμα, προκαλώντας μια άσχημη εικόνα. Η κυτταρίτιδα δεν είναι επιβλαβής. Πολλές γυναίκες όμως, θα ήθελαν να απαλλαγούν από αυτήν λόγω της εμφάνισής της στους γλουτούς.

Τι προκαλεί την κυτταρίτιδα

Το να έχετε κυτταρίτιδα δεν σημαίνει ότι είστε υπέρβαρες. Ακόμα και οι λεπτές γυναίκες μπορούν να έχουν. Αν είστε υπέρβαρες όμως, η απώλεια βάρους μπορεί να μειώσει την κυτταρίτιδα. Η κυτταρίτιδα είναι πιο συχνή στις γυναίκες από ότι στους άνδρες, γι’αυτό και αναφέρομαι περισσότερο στις γυναίκες. Εάν άλλες γυναίκες στην οικογένειά σας έχουν κυτταρίτιδα, υπάρχει η πιθανότητα του κληρονομικού παράγοντα.

Άλλοι παράγοντες για την κυτταρίτιδα περιλαμβάνουν:

– Την κακή διατροφή.
– Την έλλειψη σωματικής δραστηριότητας.
– Της ορμονικές αλλαγές.
– Το συνολικό σωματικό λίπος.
– Το πάχος και το χρώμα του δέρματος.
– Η κυτταρίτιδα τείνει να είναι λιγότερο αισθητή στα πιο σκούρα δέρματα.

Βήμα 1ο: Καταπολέμηση κυτταρίτιδας με δίαιτα.

loading...

Το πρώτο βήμα για να καταπολεμήσετε την κυτταρίτιδα στους γλουτούς σας είναι να ξεκινήσετε μια δίαιτα. Αυτό είναι πολύ σημαντικό γιατί θα μπορεί να αποτοξινώσσετε το σώμα σας πραγματικά και να διώξετε τις τοξίνες και τα λίπη με τις σωστές τροφές. Να πίνετε 2 ή περισσότερα λίτρα νερό κάθε μέρα. Φάτε ωμά λαχανικά και φρούτα, όπως τα φασόλια και οι φακές και άλλες τροφές όπως το καστανό ρύζι, τις γλυκοπατάτες, το πλιγούρι βρώμης, το κοτόπουλο, τη γαλοπούλα, το ψάρι και τους ωμούς ξηρούς καρπούς.

Βήμα 2ο: Καταπολέμηση κυτταρίτιδας με ασκήσεις.

Την ίδια στιγμή που κάνετε αποτοξίνωση του οργανισμού σας για την απομάκρυνση του συσσωρευμένου λίπους κάτω απο το δέρμα, που προκαλεί την κυτταρίτιδα, θα πρέπει επίσης να κάνετε κάποιες ασκήσεις για τους γλουτούς που θα τονώσουν και θα ενδυναμώσουν τους μυς, ώστε να μην φαίνεται πλαδαρό το δέρμα σας. Κάντε βάρη 2 ή 3 φορές την εβδομάδα για 20-30 λεπτά για να χτίσετε τον μυ στην περιοχή αυτή. Επικεντρωθείτε στην περιοχή των μηρών, αλλά μην παραμελείτε τα υπόλοιπα μέρη του σώματος. Επίσης ξεκινήστε ένα πρόγραμμα αερόβιας γυμναστικής για να κάψετε ακόμα περισσότερες θερμίδες. Προσπαθήστε να κάνετε αερόβια άσκηση 15-20 λεπτά αμέσως μετά τα βάρη. Αυτό παρέχει μεγαλύτερο όφελος σε λιγότερο χρονικό διάστημα.

Αξίζει να δείτε...

Πρωινό εβδομαδιαίο για το πιαιδί μου στο νηπιαγωγείο

Αυτό και αν είναι πρόβλημα. Όλα καλά μέχρι τον παιδικό σταθμό. Τα ζόρια όμως έρχονται ...