Παρασκευή , Οκτώβριος 20 2017
Home / Διατροφή & Υγεία / Νέοι για πάντα: με ποιες τροφές θα το πετύχετε;

Νέοι για πάντα: με ποιες τροφές θα το πετύχετε;

Νικήστε τη γήρανση του οργανισμού σας έσω κι έξω, με συμμάχους τροφές που θα σας βοηθήσουν να παραμείνετε νέοι και υγιείς όσο το δυνατόν περισσότερο.

Ο καλός ύπνος, η αποφυγή του άγχους, η άσκηση, τα γονίδια και η καλή διατροφή είναι οι πιο σημαντικοί παράγοντες που συντελούν στο να διατηρούμε –ή όχι- τον οργανισμό μας σε υγιή επίπεδα και σε ηλικία μικρότερη από την πραγματική μας, κάτι το οποίο φυσικά αντικατοπτρίζεται και στο παρουσιαστικό μας.

Κι όσο κι αν στο γονιδιακό θέμα δεν μπορούμε να επέμβουμε, τα υπόλοιπα είναι στο χέρι μας να τα εφαρμόσουμε και να χαρίσουμε ζωντάνια και νεανικότητα στο μέσα και το έξω μας.

Αφού, λοιπόν, βάλετε τον 8ωρο ύπνο για τα καλά στο πρόγραμμά σας, ξεκινήσετε την άσκηση και καταφέρετε να μειώσετε το καθημερινό στρες, δείτε ποιες τροφές μπορούν να συμβάλλουν σημαντικά στο να διατηρήσετε τα νιάτα και την υγεία σας.

Μύρτιλα: κρατούν τον εγκέφαλο σε εγρήγορση
Πιάνετε συχνά τον εαυτό σας να «κολλάει»; Αν ναι, τα μύρτιλα μπορούν να σας βοηθήσουν σε θέματα μνήμης και εγρήγορσης, λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς τους σε φλαβονοειδή. Οι πολυφαινολικές αυτές ενώσεις έχει βρεθεί ότι βοηθούν σε θέματα βραχυπρόθεσμης και μακροπρόθεσμης μνήμης και αν βάλετε τα μύρτιλα στην καθημερινή σας διατροφή, στα δημητριακά σας κάθε πρωί ή σκέτα σαν σνακ, θα βοηθήσετε τον εγκέφαλό σας να «παίρνει μπρος» πιο εύκολα.

Σταφύλι: για όμορφο δέρμα
Η φλούδα των κόκκινων σταφυλιών περιέχει ρεσβερατρόλη, μια αντι-φλεγμονώδη ουσία που βελτιώνει την όψη της επιδερμίδας μας, ενώ βοηθάει και στην προστασία μας από τη UV ακτινοβολία, που μπορεί να οδηγήσει σε καρκίνο του δέρματος. Και για τους λάτρεις του κρασιού, έχετε υπόψη σας ότι ένα ποτήρι κόκκινο κρασί έχει τα ίδια οφέλη. Αρκεί να μείνετε στο ένα.

Βρώμη: το απαραίτητο καύσιμο για τη γυμναστική σας
Η άσκηση είναι εξίσου σημαντική με τη διατροφή στη διατήρηση της νεότητας του οργανισμού σας και η βρώμη μπορεί να σας τονώσει κατά τη διάρκεια του γυμναστηρίου, έτσι ώστε να ασκηθείτε σωστά και περισσότερο, αποκομίζοντας τα οφέλη της. Σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Journal Metabolism, όσοι κατανάλωναν βρώμη 45 λεπτά πριν το γυμναστήριο, παρουσίαζαν σημαντική βελτίωση στις επιδόσεις τους σε σχέση με τους υπόλοιπους. Ο λόγος είναι ότι τους συγκεκριμένους υδατάνθρακες τους χωνεύουμε πιο αργά κι έτσι η ενέργειά μας παραμένει υψηλή για περισσότερο χρονικό διάστημα.

loading...

Λιναρόσπορος: χαμηλή χοληστερίνη και λάμψη ταυτόχρονα
Ως σημαντική πηγή ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, ο λιναρόσπορος μειώνει τη φλεγμονή και βοηθά να αποφευχθεί η δημιουργία αθηρωματικής πλάκας, ενώ με τις λιγνάνες και τις διαλυτές φυτικές του ίνες, καταπολεμά την LDL (κακή) χοληστερίνη. Κι όπως όλοι ξέρουμε, τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα βελτιώνουν και την επιδερμίδα, χαρίζοντάς της λάμψη.

Σοκολατούχο γάλα: σας επαναφέρει από την άσκηση
Αν μετά από μια ώρα γυμναστηρίου αισθάνεστε εξαντλημένοι, κάτι που παλιότερα δεν συνέβαινε, ένα ποτήρι σοκολατούχο γάλα μπορεί να σας τονώσει -και είναι και νόστιμο, ας μη γελιόμαστε. Το γάλα με χαμηλά λιπαρά έχει τη σωστή αναλογία υδατανθράκων-πρωτεΐνης, έτσι ώστε να σας βοηθήσει να ωφεληθείτε όσο το δυνατόν περισσότερο από την άσκησή σας, όπως αναφέρεται σε μελέτη του 2011 από το Πανεπιστήμιο του Τέξας, σύμφωνα με την οποία, όσοι κατανάλωναν σοκολατούχο γάλα μετά την άσκηση, παρουσίαζαν καλύτερη σύνθεση στο σώμα τους (περισσότερους μυς, λιγότερο λίπος), όπως και φυσική κατάσταση.

Φασόλια: τονώνουν τον οργανισμό
Μήπως αισθάνεστε πολλές φορές έτοιμοι να καταρρεύσετε; Δοκιμάστε να αυξήσετε την πρόσληψη σιδήρου από τη διατροφή σας. Ο σίδηρος είναι ένα από τα σημαντικότερα μέταλλα που μεταφέρει οξυγόνο στα κύτταρα και μια ενδεχόμενη έλλειψη αυτού μπορεί να προκαλέσει αίσθημα κόπωσης, τριχόπτωση, κουρασμένη όψη, αποδυναμωμένη γνωστική λειτουργία κ.ά. Αν και το συκώτι περιέχει τον περισσότερο σίδηρο ανά μερίδα, όσοι θέλουν να το αποφύγουν, τα φασόλια είναι μια πολύ καλή επιλογή, συν του ότι είναι πλούσια και σε χαλκό, φυλλικό οξύ και κάλιο.

Χυμός κερασιού: βοήθεια στον ύπνο
Όπως είναι γνωστό, ο ελλιπής και κακός ύπνος επιταχύνει τη γήρανση του οργανισμού, αλλά και της όψης μας, ενώ συνδέεται με προβλήματα όπως η υπέρταση, ο διαβήτης, η παχυσαρκία και η κατάθλιψη. Αν αντιμετωπίζετε προβλήματα στο να κοιμηθείτε, δοκιμάστε να πιείτε λίγο χυμό κεράσι, ο οποίος περιέχει μελατονίνη που βοηθάει και στην ποιότητα και στη διάρκεια του ύπνου. Ταυτόχρονα, τα κεράσια ωφελούν το δέρμα μας, ενώ είναι και πλούσια σε αντιοξειδωτικά.

 

Αξίζει να δείτε...

Επιδράσεις μεταξύ τροφίμων και φαρμάκων, τι πρέπει να γνωρίζουμε

Πολλές φορές μπορεί να καταναλώνουμε φάρμακα χωρίς να δίνουμε σημασία στις αλληλεπιδράσεις που υπάρχουν με ...