Τετάρτη , Ιούνιος 20 2018
Home / Δίαιτα / Μπορούν κάποιες αλλαγές στην κουζίνα να γίνουν σύμμαχοι στην προσπάθεια απώλειας βάρους; Κι όμως δεν θα το πιστεύετε!

Μπορούν κάποιες αλλαγές στην κουζίνα να γίνουν σύμμαχοι στην προσπάθεια απώλειας βάρους; Κι όμως δεν θα το πιστεύετε!

Διαβάστε πως πρέπει να οργανώσετε και ποιές αλλαγές πρέπει να υιοθετήσετε στην κουζίνα σας για να αδυνατίσετε…

Μερικές αλλαγές στην κουζίνα σας μπορεί να είναι ο καλύτερος σύμμαχός σας στην προσπάθεια απώλειας ή διατήρησης του βάρους σας; Όσο έξυπνα  την οργανώσετε, τόσο πιο εύκολα θα αδυνατίσετε.

Ψηλά τα παχυντικά: Το βράδυ είστε πιο επιρρεπείς στις διατροφικές αταξίες και μπορεί να ξυπνάτε ζητώντας παχυντικές τροφές ή γλυκά. Τοποθετήστε τα παχυντικά τρόφιμα και τα γλυκά στα ψηλά ντουλάπια ώστε να μην μπορείτε να τα φθάσετε εύκολα και στα ντουλάπια που έχετε εύκολη πρόσβαση βάλτε τις πιο υγιεινές επιλογές.

Σπάστε πιάτα: Εντάξει δεν κυριολεκτούμε εννοούμε να τα αντικαταστήσετε με μικρότερα. Σύμφωνα με έρευνα τις τελευταίες δεκαετίες το μέγεθος των πιάτων έχει αυξηθεί. Τα πιάτα που κατασκευάζουν οι εταιρείες σήμερα είναι κατά 25% μεγαλύτερα σε μέγεθος σε σχέση με τη δεκαετία του 70 για παράδειγμα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να τρώμε και περισσότερο χωρίς να το καταλαβαίνουμε.

loading...

Αλλάξτε της τα…  φώτα: Αν η κουζίνα σας είναι πολύ φωτεινή μπορεί αυτό να αυξήσει την όρεξη σας σύμφωνα με τους ειδικούς γιατί ο έντονος φωτισμός προκαλεί υπερδιέγερση. Όταν μαγειρεύετε μπορείτε να έχετε όσο δυνατό φωτισμό θέλετε, όταν όμως έρθει η ώρα του φαγητό, φροντίστε ώστε ο συνολικός φωτισμός στην κουζίνα σας να μην ξεπερνάει τα 200 watt λ.χ. μπορείτε να έχετε αναμμένους 3 λαμπτήρες των 60 watt

Πετάξτε τα «επικίνδυνα τρόφιμα»: Αν κάνετε δίαιτα μη φυλάτε «προκλητικά» τρόφιμα στο ψυγείο ή στα ντουλάπια του σπιτιού σας. Αν δεν μπορείτε να αντισταθείτε στη μαγιονέζα, τις σοκολάτες ή τα πατατάκια, φροντίστε να μην υπάρχουν ποτέ στο σπίτι σας, τρόφιμα ανθυγιεινά junk food κτλ Αντικαταστήστε τα! Για παράδειγμα, μπορείτε να έχετε μεγάλη ποικιλία φρούτων, φρυγανιές, ψωμί και τυρί για τοστ, γαλοπούλα, γιαούρτι, μέλι κ.ά.

Φτιάξτε ατμόσφαιρα: Αν δεν σας «κρατάει» η κουζίνα σας και δεν σας ευχαριστεί ο χώρος για να τρώτε εκεί, είναι πολύ πιθανό να προτιμάτε τα ανθυγιεινά σνακ μπροστά από την τηλεόραση από ο,τι ένα υγιεινό και ισορροπημένο γεύμα στο τραπέζι της κουζίνας. Επιπλέον το φαγητό στο πόδι είναι πιο εύκολο να μας παχύνει.

Βάψτε την!:  Το πορτοκαλί χρώμα ανοίγει την όρεξη, ενώ το μπλε προκαλεί χαλάρωση, ηρεμία και θεωρείται ότι «κόβει» την όρεξη

Αξίζει να δείτε...

Σνακ για τα μωρά!

Ένα ερώτημα που απασχολεί πολλές μητέρες είναι το πώς θα εξασφαλίσουν την ποικιλία στη διατροφή …