Κυριακή , Ιούλιος 22 2018
Home / Δίαιτα / Μπορείς να χάσεις κιλά πριν την Πρωτοχρονιά!

Μπορείς να χάσεις κιλά πριν την Πρωτοχρονιά!

Περιορίστε την κατανάλωση λίπους. Αποφεύγουμε την κατανάλωση ζωικών τροφίμων με μεγάλη περιεκτικότητα σε λίπος, προτιμώ λευκό κρέας όπως κοτόπουλο ή ψάρι. Μπορούμε να αντικαταστήσουμε τα πλήρη γαλακτοκομικά με αντίστοιχα μειωμένης περιεκτικότητας σε λίπος (2%)
Αυξημένη πρόσληψη λαχανικών και φρούτων. Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι πλούσιες πηγές βιταμινών και αντιοξειδωτικών ουσιών που εκτός από τα οφέλη τους στην υγεία βοηθούν να αποκτήσουμε υγιές και λαμπερό δέρμα.
Προτιμήστε δημητριακά και αμυλούχες τροφές (όπως ψωμί, ρύζι κα) ολικής άλεσης που εφοδιάζουν τον οργανισμό με φυτικές ίνες και βιταμίνες. Αυξάνουν επίσης το αίσθημα κορεσμού, δηλαδή αισθάνομαι ότι έχω χορτάσει.
Μικρά και συχνά γεύματα. Ξεκινώ τη μέρα μου με ένα καλό πρωινό, τρώω πρόγευμα που μπορεί να είναι ένα φρούτο ή ένα κουλούρι, μεσημεριανό, απογευματινό, δείπνο και κάτι ελαφρύ το βράδυ. Έτσι έχω ενέργεια όλη την ημέρα και ελέγχω καλύτερα την ποσότητα της τροφής που καταναλώνω.

loading...

«Ένα διατροφικό σχήμα που ενσωματώνει τις παραπάνω συστάσεις και μας προετοιμάζει για τις γιορτές είναι η νηστεία. Η νηστεία των Χριστουγέννων διαρκεί από τις 15 Νοεμβρίου ως τις 24 Δεκεμβρίου. Κατά τη διάρκεια της νηστείας αποκλείονται οι ζωικής προέλευσης τροφές, επιτρέπεται όμως το ψάρι. Αυτό είναι ιδιαίτερα ωφέλιμο για την υγεία γιατί όχι μόνο περιορίζεται η ποσότητα λίπους, αλλά καταναλώνουμε και καλύτερης ποιότητας λίπος. Μειώνεται η κατανάλωση κορεσμένου λίπους, ενώ αντίθετα προσλαμβάνουμε τα ευεργετικά απαραίτητα λιπαρά οξέα που περιέχονται σε ψάρια και θαλασσινά. Η κατανάλωση μιας ποικιλίας τροφίμων που περιλαμβάνουν όσπρια, φρούτα, λαχανικά, ψάρια και θαλασσινά, ελαιόλαδο και ξηρούς καρπούς καλύπτει τις ανάγκες του οργανισμού σε όλα τα θρεπτικά συστατικά. Να μην ξεχνάμε βέβαια και μια βασική αρχή της νηστείας που είναι η εγκράτεια»!
Ας μη βιαστούμε λοιπόν να φτιάξουμε μελομακάρονα και κουραμπιέδες ακόμα, αλλά να εφοδιαστούμε με πορτοκάλια, μανταρίνια, μπρόκολο, σπανάκι και να τιμήσουμε την παραδοσιακή φασολάδα και τις φακές που ταιριάζουν και με το κρύο του χειμώνα πριν «πέσουμε» στους μπουφέδες των ρεβεγιόν.

Αξίζει να δείτε...

Σνακ για τα μωρά!

Ένα ερώτημα που απασχολεί πολλές μητέρες είναι το πώς θα εξασφαλίσουν την ποικιλία στη διατροφή …