Τρίτη , Δεκέμβριος 12 2017
Home / Δίαιτα / Μπέργκερ στην δίαιτα; Κι όμως γίνεται!

Μπέργκερ στην δίαιτα; Κι όμως γίνεται!

Λατρεύετε τα ζουμερά κι απολαυστικά μπέργκερ αλλά τα αποφεύγετε γιατί κάθε μπουκιά προσθέτει έξτρα πόντους στη γραμμή σας; Ευτυχώς για εσάς, έχει έρθει η ώρα να ξαναβρείτε χώρο για αυτά στο πιάτο σας. Γιατί; Πολύ απλά, ο δρόμος για το καλύτερο -και το πιο υγιεινό- μπέργκερ ξεκινά από το σπίτι σας! Παρακάτω θα βρείτε 5 νόστιμες παραλλαγές του κλασικού μπέργκερ που σπάνε την παράδοση, ανταλλάσσοντας τον κιμά με εξίσου νόστιμες αλλά πιο υγιεινές γεύσεις και χαρίζουν μόνο πόντους… απόλαυσης!

Μπέργκερ με κοτόπουλο

Γιατί να το προτιμήσετε Πλούσιο σε πρωτεΐνες και σίδηρο και χαμηλό σε λιπαρά, το κοτόπουλο αποτελεί ιδανική επιλογή για ένα πιο υγιεινό αλλά εξίσου απολαυστικό μπέργκερ.
Τι θα χρειαστείτε 500 γραμμάρια κιμά από φιλέτο κοτόπουλου + 1 κονσέρβα μανιτάρια+ 1 κρεμμύδι+ 1 καρότο+ 1 μεγάλο κολοκύθι + 1 ντομάτα + 1 αβγό + 4 κ.γ. γαλέτα + λίγο αλάτι + λίγο πιπέρι + λίγη ρίγανη+ 4 λεπτές φέτες κίτρινο τυρί + 4 ψωμάκια για μπέργκερ
Πως θα το φτιάξετε Σε ένα μπλέντερ, ρίξτε το καρότο, το κρεμμύδι και το κολοκύθι κι αλέστε τα καλά. Παράλληλα ξεφλουδίστε τη ντομάτα αφαιρέστε τα σπόρια της και κόψτε τη σε μικρά κομμάτια. Έπειτα, ψιλοκόψτε τα μανιτάρια. Τοποθετήστε όλα τα λαχανικά και τον κιμά σε ένα μπολ και ανακατέψτε τα καλά. Προσθέστε λίγη γαλέτα μέχρι το μίγμα να γίνει αφράτο, μαλακό κι ομοιόμορφο. Πλάστε τέσσερα μπιφτέκια, τοποθετήστε τα σε ένα ταψάκι και βάλτε μια φέτα τυρί πάνω τους. Ψήστε τα μπιφτέκια στο φούρνο στους 180ºC για 45 λεπτά, φροντίζοντας να τα γυρίσετε στη μέση του ψησίματος. Τέλος, γεμίστε τα ψωμάκια με τα μπιφτέκια και γαρνίρετε με λίγο κρεμμύδι, ξύσμα λεμονιού και μαϊντανό.
Διατροφική αξία 210 θερμίδες

loading...

Μπέργκερ με μανιτάρια

Γιατί να το προτιμήσετε Τα μανιτάρια περιέχουν τις ίδιες πρωτεΐνες με το κρέας ενώ είναι χαμηλά σε θερμίδες και χοληστερόλη.
Τι θα χρειαστείτε 250 γραμμάρια μανιτάρια πορτομπέλο κομμένα σε φέτες + 2 σκελίδες ψιλοκομμένο σκόρδο + 2 κρεμμύδια σε φέτες + 2 κ.σ. βαλσάμικο ξίδι + 2 κ.σ. ψιλοκομμένο μαϊντανό + 2 τριμμένα καρότα + 2 κ.σ. χυμό ντομάτας + 4 κ.γ. γαλέτα + 1 αβγό + 4 ροδέλες ντομάτας + 1 κ.σ. ελαιόλαδο + λίγη ρόκα + 4 ψωμάκια για burger (υλικά για 4 μερίδες)
Πώς θα το φτιάξετε Βάλτε ένα αντικολλητικό τηγάνι στη φωτιά. Όταν ζεσταθεί, προσθέστε λίγο νερό, ρίξτε σε αυτό τα μανιτάρια και το σκόρδο και σοτάρετε μέχρι να δείτε τα υγρά τους να εξατμίζονται. Στη συνέχεια, αποσύρετε το τηγάνι από τη φωτιά και τοποθετήστε τα μανιτάρια σε ένα άλλο σκεύος για να κρυώσουν. Παράλληλα, βάλτε τα κρεμμύδια στο τηγάνι, προσθέστε λίγο νερό και το ξίδι και αφήστε τα σε χαμηλή φωτιά για περίπου 10 λεπτά μέχρι να καραμελώσουν. Όταν είναι έτοιμα, βάλτε τα σε ένα μπολ και τα αφήστε να κρυώσουν. Σε ένα μεγάλο μπολ, ανακατέψτε το μαϊντανό με το χυμό ντομάτας, τα καρότα, τη γαλέτα, το αβγό και τα μανιτάρια. Προσθέστε λίγο αλάτι και πιπέρι. Στη συνέχεια, πλάστε τέσσερα μπιφτέκια κι αφήστε τα να ξεκουραστούν για 15 λεπτά. Ψήστε τα μπιφτέκια (στη σχάρα ή σε ένα αντικολλητικό τηγάνι) μέχρι να ροδίσουν κι από τις δύο πλευρές. Τέλος, γεμίστε τα ψωμάκια σας με τα μπιφτέκι και γαρνίρετε με μια φέτα ντομάτα (κομμένη σε ροδέλα), λίγη ρόκα και τα καραμελωμένα κρεμμύδια.
Διατροφική αξία 254 θερμίδες

 

Burger με σολομό

Γιατί να το προτιμήσετε Ο σολομός είναι σούπερ θρεπτικός καθώς είναι γεμάτος πρωτεΐνες, βιταμίνες, μέταλλα, ιχνοστοιχεία και Ω-3 λιπαρά οξέα. Παράλληλα, είναι χαμηλός σε θερμίδες και κορεσμένα λιπαρά.                                                                                                                                                   Τι θα χρειαστείτε 500 γραμμάρια φρέσκο σολομό + 45 γραμμάρια ψιλοκομμένο σπανάκι + 2 κ.σ. ψιλοκομμένο άνηθο + 2 φρέσκα ψιλοκομμένα κρεμμυδάκια 1 κ.σ. ξύσμα λεμονιού + 2 κ.σ. μουστάρδα+ 1 αβγό + ½ φλ. ψίχα ψωμιού + 1 σκελίδα σκόρδο + 1 κ.σ. βούτυρο + λίγο αλάτι + λίγο πιπέρι + 4 ψωμάκια για μπέργκερ
Πώς θα το φτιάξετε Αφαιρέστε τα κόκαλα και την πέτσα από το σολομό, κόψτε τον σε κομμάτια, τοποθετήστε τον στον πολτοποιητή και χτυπήστε καλά. Σε ένα μπολ, ανακατέψτε καλά όλα τα υπόλοιπα υλικά εκτός από το βούτυρο. Στη συνέχεια, προσθέστε στο μίγμα το σολομό, ανακατέψτε μέχρι να γίνει μαλακό κι ομοιόμορφο και τοποθετήστε το στο ψυγείο για 15 λεπτά προτού πλάσετε τα μπιφτέκια. Λιώστε το βούτυρο σε ένα τηγάνι, προσθέστε σε αυτό τα μπιφτέκια και τηγανίστε για 2-3 λεπτά από κάθε πλευρά. Τέλος, γεμίστε τα ψωμάκια με τα μπιφτέκια σας και γαρνίρετε με λίγο σπανάκι και μουστάρδα για να δώσετε έξτρα νοστιμιά.
Διατροφική αξία 426 θερμίδες

 

Αξίζει να δείτε...

Μπουγατσάκια ευκολα και γρήγορα για ένα διαφορετικο χριστουγεννιάτικο πρωινό!

Περιγραφή Πρόκειται για ατομικά μπουγατσάκια, πανεύκολα και πεντανόστιμα. Άσε που τα πιτσιρίκια τρελαίνονται. Ιδανικά και ...