Πέμπτη , Σεπτέμβριος 21 2017
Home / Δίαιτα / Μικρές αλλαγές, μεγάλη διαφορά!
Healthy woman eating salad

Μικρές αλλαγές, μεγάλη διαφορά!

Σύμφωνα με έρευνες, οι μικρές αλλαγές στην καθημερινή πρόσληψη θερμίδων και τη σωματική δραστηριότητα μπορούν να βοηθήσουν τον ενήλικο πληθυσμό της Ευρώπης να καταπολεμήσει την παχυσαρκία.

Μικρές βιώσιμες αλλαγές στη δίαιτα

«H λύση είναι μια καινοτόμος προσέγγιση με μικρές και βιώσιμες αλλαγές στη δίαιτά μας και στη σωματική μας δραστηριότητα. Όταν οι αλλαγές αυτές γίνουν μέρος της καθημερινότητάς μας, επωφελούμαστε χωρίς να νιώθουμε στέρηση». Σύμφωνα με τους ερευνητές, στοιχεία από το Εθνικό Μητρώο Ελέγχου Βάρους της Αμερικής (National Registry of Weight Control) δείχνουν ότι οι περισσότεροι από όσους διατηρούν μακροπρόθεσμα την απώλεια βάρους υιοθετούν αυτή την προσέγγιση.

Ο επικεφαλής της έρευναςl ονομάζει τις αλλαγές που χρειάζονται για τη μείωση του σωματικού βάρους ως το «ενεργειακό κενό» (“energy gap”). Αυτές μπορεί να περιλαμβάνουν μικρές αλλαγές, όπως το περπάτημα 2 χιλιομέτρων κάθε μέρα ή να «τρώει έξυπνα» αντικαθιστώντας καθημερινά μία ή δύο διατροφικές επιλογές υψηλής θερμιδικής αξίας με άλλες χαμηλότερου θερμιδικού περιεχομένου. Οι άνθρωποι βρίσκουν την προσέγγιση αυτή πολύ πιο εφικτή, καθώς μπορούν να κάνουν μικρές αλλαγές με επιτυχία. Και με την πάροδο του χρόνου, πολλές μικρές αλλαγές μπορούν να οδηγήσουν σε μία σημαντική διαφορά.

loading...

Περισσότερος από τον μισό (52%) ενήλικο πληθυσμό της Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι υπέρβαρος ή παχύσαρκος, σύμφωνα με τον Οργανισμό Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (OECD). Τα ποσοστά παχυσαρκίας διαφοροποιούνται ανά χώρα, από χαμηλά επίπεδα 8% στη Ρουμανία (και Ελβετία) μέχρι άνω του 25% σε Ουγγαρία και Ηνωμένο Βασίλειο (26.1%).

Μειώστε τη ζάχαρη, είναι εύκολο

Σύμφωνα με τον ίδιο ερευνητή οι ολιγοθερμιδικές γλυκαντικές ύλες που αντικαθιστούν τη ζάχαρη έχουν σημαντικό ρόλο να διαδραματίσουν στη μακροπρόθεσμη διαχείριση βάρους. Προσφέρουν στους καταναλωτές την ικανοποίηση να απολαμβάνουν τη γλυκιά γεύση χωρίς πρόσθετες θερμίδες. Πρόκειται για μια εύκολη στρατηγική που οδηγεί σε μείωση του βάρους.

Συνοψίζοντας, η αιτία για τη συνεχή αύξηση βάρους δεν είναι η υπερφαγία, ούτε ο καθιστικός τρόπος ζωής μεμονωμένα, αλλά ένας συνδυασμός κατανάλωσης φαγητού και έλλειψης επαρκούς άσκησης.

Αξίζει να δείτε...

Πρωινό για Παιδιά, Αυγά Καρδούλες

Πολλοί αναγνωρίζουν ότι το πρωινό είναι ωφέλιμο, όμως λίγοι είναι αυτοί που αφιερώνουν χρόνο σ’ ...