1. Σταμάτησα να τρώω τα περισσεύματα

Τα περισσότερα γεύματα μου ήταν υγιεινά, παρόλα αυτά τα κιλά αυξανόντουσαν. Το πρόβλημα ήταν ότι συνέχιζα να τρώω ακόμα και όταν δεν πεινούσα. Για παράδειγμα γέμιζα το πιάτο μου και επειδή δεν ήθελα το φαγητό να πάει χαμένο,  προσπαθούσα να το φάω όλο. Έπρεπε λοιπόν να αλλάξω αυτή τη συνήθεια και έτσι άρχισα να βάζω μικρότερες μερίδες και προσπάθησα να μη σηκώνομαι από το τραπέζι νιώθοντας το στομάχι μου ότι πάει να σκάσει.

  1. Αύξησα την πρόσληψη φυτικών ινών

Τον τελευταίο καιρό είχα σταματήσει να τρώω σαλάτα μαζί με τα γεύματα μου, κάτι που είχε επίπτωση στα κιλά μου. Άρχισα να αυξάνω τις φυτικές ίνες, καταναλώνοντας περισσότερα φρούτα, λαχανικά και όσπρια. Έτσι μετά από κάθε γεύμα ένιωθα πραγματικά πλήρης για αρκετές ώρες. Οι φυτικές ίνες είναι ιδιαίτερα ευεργετικές για τη σιλουέτα, επειδή μας χορταίνουν εύκολα  και τελικά τρώμε τελικά μικρότερες ποσότητες φαγητού.

loading...
  1. Μετά από κάθε γεύμα απομακρυνόμουν από την κουζίνα

Υπήρχαν βράδια, που μάλλον ήταν αρκετά, όπου δεν μπορούσα να ξεκολλήσω από την κουζίνα και το ψυγείο. Άρχιζα με ένα κομματάκι σοκολάτας και κατέληγα να την τρώω όλη. Άνοιγα το σακουλάκι με τα πατατάκια με σκοπό να φάω δυο τρία και ξαφνικά τελείωνε. Προφανώς έπρεπε να κάνω κάτι για να αλλάξω όλη αυτή την κατάσταση. Τι έκανα;  Με το που τελείωνα το δείπνο έπλενα τα πιάτα, έκρυβα το φαγητό και έκλεινα την πόρτα της κουζίνας, ώστε να ξαναμπώ την επόμενη ημέρα. Μπορεί να μην κράταγα πάντα την υπόσχεση μου, όμως αυτή η τακτική με βοήθησε να μειώσω το βραδινό τσιμπολόγημα.

Το συμπέρασμα: Κάνοντας μόνο 3 αλλαγές στις διατροφικές μου συνήθειες, πέτυχα να χάσω κιλά και να νιώσω ότι ξεφούσκωσα σε μόλις μια εβδομάδα. Δεν υπάρχει λόγος να ακολουθούμε αυστηρές δίαιτες,  γιατί μπορεί να έχουμε τα αντίθετα αποτελέσματα. Συγκεκριμένα η καύση του λίπους που είναι και το βάρος που θέλουμε να χάσουμε, σημαίνει μια απώλεια 2 με 3 κιλά το μήνα. Περαιτέρω απώλεια βάρους σημαίνει απώλεια μυϊκού ιστού και υγρών, που μπορεί να είναι επικίνδυνο για τον οργανισμό. Τέλος, η απότομη απώλεια βάρους προκαλεί σοκ στον οργανισμό και όταν ξεκινήσουμε να τρώμε κανονικά μετά από μια ανορθόδοξη δίαιτα θα ανακτήσουμε και πάλι το αρχικό μας βάρος και μπορεί και παραπάνω από αυτό.