Πέμπτη , Δεκέμβριος 14 2017
Home / Διατροφή & Υγεία / Μερικές υγιεινές επιλογές πρωινού

Μερικές υγιεινές επιλογές πρωινού

 

Γάλα ή γιαούρτι χαμηλών λιπαρών με δημητριακά ολικής άλεσης.

Γάλα ή γιαούρτι χαμηλών λιπαρών και ψωμί πολύσπορο με μαργαρίνη και μέλι ή μαρμελάδα.

Ψωμί σικάλεως με ταχίνι, μέλι, μπανάνα και 1 ποτήρι γάλα με χαμηλά λιπαρά.

Κουλούρι πολύσπορο Θεσσαλονίκης με τυρί χαμηλών λιπαρών και 1 ποτήρι φρέσκος χυμός.

loading...

1 ποτήρι φυσικός χυμός και ψωμί με 1 αβγό βραστό ή με τυρί χαμηλών λιπαρών.

Γάλα ή γιαούρτι χαμηλών λιπαρών με βρώμη και αποξηραμένα φρούτα.

1 ποτήρι φρέσκος χυμός και 1 τοστ με τυρί χαμηλών λιπαρών και γαλοπούλα.

Ομελέτα σε αντικολλητικό τηγάνι με ελάχιστο λάδι και ψωμί ολικής άλεσης.

Οι χορτοφάγοι μπορούν να χρησιμοποιούν γάλα σόγιας ή αμυγδάλου και τυρί σόγιας.

Αξίζει να δείτε...

8 tips για τα φετινά Χριστούγεννα

Η αλήθεια είναι ότι αυτήν την περίοδο τα γευστικά ερεθίσματα και οι προκλήσεις είναι πολλές. ...