Πέμπτη , Ιανουάριος 18 2018
Home / Δίαιτα / Μελομακάρονα με λίγες θερμίδες!

Μελομακάρονα με λίγες θερμίδες!

Δοκιμάστε να φτιάξετε τα μελομακάρονα που προτείνουν οι διαιτολόγοι για όσους δε θέλουν να επιβαρυνθούν με πολλές θερμίδες, για τα άτομα με διαβήτη και γενικώς για όσους δεν θέλουν τη ζάχαρη στη ζωή τους.

Δοκιμάστε να φτιάξετε τα μελομακάρονα που προτείνουν οι διαιτολόγοι για όσους δε θέλουν να επιβαρυνθούν με πολλές θερμίδες, για τα άτομα με διαβήτη και γενικώς για όσους δεν θέλουν τη ζάχαρη στη ζωή τους.

Βέβαια, όταν πρόκειται για άτομα με διαβήτη, θα πρέπει πρώτα να συμβουλευθούν το γιατρό τους και αν τους επιτρέψει τα μελομακάρονα της ζαχαρίνης, τότε μπορούν να τα δοκιμάσουν αλλά πάντα με μέτρο.

ΓΙΑ ΤΗ ΖΥΜΗ

300 γρ. ελαιόλαδο
, 30 γρ. ζαχαρίνη σκόνη, 360 γρ. χυμό πορτοκάλι
 λίγο ξύσμα πορτοκαλιού
, 1 κουταλ. του γλυκού σόδα
, 2 κουταλ. του γλυκού μπέϊκιν μπάουντερ, 
660 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις, 
καρύδι τριμμένο και κανέλλα για πασπάλισμα

loading...

ΓΙΑ ΤΟ ΣΙΡΟΠΙ

20 γραμμ. ζαχαρίνη σκόνη, 
220 γραμμ. νερό

Ρίχνουμε το λάδι, τη ζαχαρίνη, τον χυμό πορτοκάλι και το ξύσμα σε ένα μεγάλο μπολ και ανακατεύουμε λίγο.

Ανακατεύουμε το baking και τη σόδα σε λίγο αλεύρι και τα προσθέτουμε στο μείγμα.

Βάζουμε λίγο – λίγο το αλεύρι και ανακατεύουμε με το χέρι λίγο, προσθέτοντας όσο αλεύρι χρειάζεται, ώστε να γίνει μια μαλακή ζύμη και να πλάθεται εύκολα.

Πλάθουμε τα μελομακάρονα στο κλασσικό σχήμα ή μικρότερα, και τα βάζουμε σε λαμαρίνα πάνω σε αντικολλητικό χαρτί.

Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο με αέρα στους 180 βαθμούς Κελσίου για περίπου 25 λεπτά. Στο μεταξύ, ετοιμάζουμε το σιρόπι βράζοντας το νερό με τη ζαχαρίνη για περίπου μισή ώρα μέχρι να «δέσει».

Μελώνουμε τα μελομακάρονα βάζοντάς τα λίγα -λίγα στο ζεστό σιρόπι αφού όμως έχουν κρυώσει καλά.

Τέλος πασπαλίζουμε με κανέλλα και τριμμένο καρύδι.

Αξίζει να δείτε...

Πως ωφελεί η εχινάτσια την υγεία μας!

Η Βόρεια Αμερική είναι η γη καταγωγής αυτού του φυτού που χρησιμοποιούσαν οι ινδιάνοι Sioux ...