Τετάρτη , Δεκέμβριος 13 2017
Home / Διατροφή & Υγεία / ΜΑΚΡΟΖΩΙΑ

ΜΑΚΡΟΖΩΙΑ

Βάλε στη διατροφή σου τα σωστά χρώματα!

Έρευνες έχουν δείξει πως διατροφές πλούσιες σε πράσινα ή μωβ λαχανικά, τα οποία είναι πλούσια σε βιταμίνη C, όχι μόνο προστατεύουν μόνο την καρδιά, αλλά αποτρέπουν τη νόσο του Άλτσχάιμερ. Παράλληλα, κόκκινες τροφές όπως κόκκινο κρέας καλό είναι να περιορίζονται όσο είναι δυνατόν, καθώς οι χορτοφάγοι έχουν 12% λιγότερες πιθανότητες πρόωρου θανάτου. Όσον αφορά τις υγιεινές διατροφικές συνήθειες, όμως, το ελιξίριο φαίνεται να κρύβεται στη μεσογειακή διατροφή. Ο συνδυασμός υψηλής προτίμησης σε ψάρια και λαχανικά και χαμηλότερης σε ζωικά προϊόντα όπως τα γαλακτοκομικά και το κόκκινο κρέας προσφέρουν 20% περισσότερες πιθανότητες μακροζωίας.

Διατηρήστε αδύνατη την κοιλιά σας!

loading...

Το επιπλέον βάρος στο στομάχι δεν είναι καλό για τη μακροζωία σας. Οι γυναίκες μετά την εμμηνόπαυση, που έχουν αυξήσει το βάρος στην περιφέρεια της μέσης τους, βρίσκονται σε
υψηλότερο κίνδυνο για καρδιακή νόσο και διαβήτη,. Η  απώλεια του οιστρογόνου οδηγεί σε μια αλλαγή στο πρότυπο του σωματικού λίπους, το οποίο μετατοπίζεται από τα ισχία στην κοιλιά.belly longevity diet

Μάθετε να πίνετε τσάι με τον σωστό τρόπο

Το πράσινο, αλλά και το μαύρο τσάι περιέχουν μια συγκεντρωμένη δόση από κατεχίνες, ουσίες που χαλαρώνουν τα αιμοφόρα αγγεία και προστατεύουν την καρδιά σας. Σε μια ιαπωνική μελέτη σε περισσότερους από 40.500 άνδρες και γυναίκες, εκείνοι που κατανάλωναν πράσινο τσάι είχαν χαμηλότερο κίνδυνο θανάτου από καρδιακή νόσο. Άλλες μελέτες που περιλαμβάνουν το μαύρο τσάι έδειξε παρόμοια αποτελέσματα. Το έτοιμο προς κατανάλωση τσάι δεν μετράει, επειδή οι κατεχίνες υποβαθμίζονται τη στιγμή που προστίθεται νερό. Ακόμα, μερικές μελέτες δείχνουν ότι η προσθήκη γάλακτος μειώνει την προστατευτική δράση του τσαγιού στο καρδιαγγειακό σύστημα. Το συμπέρασμα; Βάλτε λεμόνι και μέλι στο τσάι σας!

Αξίζει να δείτε...

Πως θα καταλάβετε ότι πρέπει να τρώτε περισσότερα λαχανικά

Είσαι σίγουρη ότι καταναλώνεις καθημερινά αρκετά λαχανικά, ώστε να εξασφαλίσεις τις φυτικές ίνες και τις ...