Παρασκευή , Οκτώβριος 20 2017
Home / Uncategorized / Μαγείρεμα λαχανικών: Ποιος είναι ο σωστός τρόπος

Μαγείρεμα λαχανικών: Ποιος είναι ο σωστός τρόπος

Πρέπει να καταναλώνουμε καθημερινά τουλάχιστον πέντε μερίδες φρούτων και λαχανικών, παράλληλα όμως πρέπει να εξασφαλίζουμε ότι τα φρέσκα προϊόντα στη διατροφή μας παρέχουν τη μέγιστη δυνατή θρεπτική αξία.

Για τα λαχανικά συγκεκριμένα, οι ειδικοί επισημαίνουν ότι ο τρόπος μαγειρέματος επηρεάζει την περιεκτικότητά τους σε πολύτιμες βιταμίνες και απαραίτητα μέταλλα.

Έτσι πρέπει να αποφεύγουμε να βράζουμε τα λαχανικά, καθώς αυτός ο τρόπος μαγειρέματος οδηγεί σε απώλεια θρεπτικών συστατικών σε ποσοστό έως και 50%. Το βράσιμο δεν ενδείκνυται, σύμφωνα με τους ειδικούς, κυρίως για λαχανικά που περιέχουν υδατοδιαλυτές βιταμίνες, όπως το λάχανο, το σπανάκι, η λαχανίδα, το μπρόκολο, τα φασόλια και ο αρακάς. Όπως υποδηλώνει και η ονομασία τους, οι υδατοδιαλυτές βιταμίνες διασπώνται όταν έρχονται σε επαφή με το νερό.

loading...

Ένας τρόπος να διατηρήσετε τη θρεπτική αξία αυτών των λαχανικών είναι να τα μαγειρεύετε με ελάχιστο νερό και για λίγη ώρα. Εναλλακτικά προτείνεται το ψήσιμο και το μαγείρεμα στον ατμό, καθώς ο καλύτερος τρόπος να διατηρήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερες υδατοδιαλυτές βιταμίνες είναι να μαγειρεύουμε στον ατμό ή να ψήνουμε τα λαχανικά, αντί να τα βράζουμε, ή να χρησιμοποιούμε το νερό σε σούπες ή σε φαγητά κατσαρόλας αντί να το πετάμε».

Αξίζει να δείτε...

Τι κανω τωρα που κρύωσα!

Εχετε βήχα, συνάχι, πονόλαιμο και καταρροή; Αισθάνεστε κόπωση, μυαλγίες και πονοκέφαλο; Πρόκειται για τα πιο ...