Παρασκευή , Ιούλιος 20 2018
Home / Δίαιτα / Μία ρεβιθοσαλάτα….όνειρο!

Μία ρεβιθοσαλάτα….όνειρο!

Τι πιο ωραίο από μία νόστιμη σαλάτα μια μέρα που είτε είναι κουραστική, είτε θέλουμε να φάμε ελαφρά είτε πρόκειται να βγούμε το βράδυ και κρατάμε θερμίδες… Πόσο μάλιστα όταν αυτή είναι γεμάτη με όμορφα χρώματα και ένα πλήρες, μα ελαφρύ γεύμα όσον αφορά τα θρεπτικά της συστατικά. Τα «φτωχά» ρεβίθια αναμειγνύονται με δροσερό χυμό λεμονιού, πλιγούρικρεμμυδάκι,  μαϊντανό, δυόσμο και κύμινο σε μια σαλάτα… όνειρο!

Υλικά

  • ρεβίθια – 2 φλιτζάνια
  • πλιγούρι – 1 φλιτζάνι, χοντρό πλιγούρι
  • κρεμμύδι – 2 ψιλοκομμένα
  • κρεμμύδι φρέσκο – 2 ψιλοκομμένα
  • δυόσμος- 1 ματσάκι ψιλοκομμένο
  • μαϊντανός – 1 ματσάκι ψιλοκομμένο
  • χυμός λεμονιού – 1 φλιτζάνι
  • κύμινο- 1 κ.γ.
  • ελαιόλαδο – 4 κ.σ.
  • αλάτι
  • πιπέρι

Εκτέλεση

Βάζουμε τα ρεβίθια σε μία κατσαρόλα με νερό – ίσα να τα σκεπάζει- και τα βάζουμε στη φωτιά. Μόλις πάρουν 1 βράση αδειάζουμε το νερό, προσθέτουμε καινούργιο και βράζουμε για περίπου 50 λεπτά.

loading...

Μουλιάζουμε το πλιγούρι σε καυτό νερό για περίπου 30 λεπτά. Αφήνουμε να απορροφήσει το νερό, ανακατεύοντας συχνά. Το αφρατεύουμε ανακατεύοντάς το μ’ ένα πιρούνι.

Στραγγίζουμε τα ρεβίθια και το πλιγούρι και τα τοποθετούμε σ’ ένα μεγάλο μπολ.

Προσθέτουμε το ψιλοκομμένο φρέσκο και ξερό κρεμμυδάκι, το μαϊντανό, το δυόσμο, το κύμινο, το αλάτι και το πιπέρι και περιχύνουμε με το χυμό λεμονιού.

Ανακατεύουμε πολύ καλά και η σαλάτα μας είναι έτοιμη.

Ελέγχουμε και διορθώνουμε την οξύτητα, το αλάτι και τις ποσότητες των λαχανικών, ανάλογα με την αρέσκεια του ουρανίσκου μας.

Αξίζει να δείτε...

Σνακ για τα μωρά!

Ένα ερώτημα που απασχολεί πολλές μητέρες είναι το πώς θα εξασφαλίσουν την ποικιλία στη διατροφή …