Σάββατο , Οκτώβριος 20 2018
Home / Δίαιτα / «Μία μερίδα»… αλλά πόσο δηλαδή;

«Μία μερίδα»… αλλά πόσο δηλαδή;

Αν δεν ξέρεις τι είναι μία μερίδα σε κάθε τι που τρως, το πιθανότερο είναι πως οι προσπάθειες σου να χάσεις βάρος μάλλον πέφτουν στο κενό. Η μερίδα έχει σημασία όποια κι αν είναι η τροφή που τρως. Ακόμα και όταν πρόκειται για υγιεινές επιλογές, η μερίδα πρέπει να συμμορφώνεται με τις συνιστώμενες ποσότητες. Εσύ πόσο συχνά ελέγχεις την ετικέτα με τα θρεπτικά στοιχεία για να μάθεις ποια είναι η σωστή μερίδα σερβιρίσματος; Αν το κάνεις, θα εκπλαγείς από την ποσότητα που προβλέπεται να καταναλώνεις από κάθε είδος τροφής.

Τι είναι μία μερίδα στο Μπιφτέκι

Αν υπολογίζεις το μπέργκερ σου σαν μία μερίδα βοδινού, τότε μάλλον υποτιμάς τις θερμίδες που καταναλώνεις αφού ένα μπέργκερ 125γρ. είναι ελαφρώς περισσότερο από τη συνιστώμενη μερίδα σερβιρίσματος των 95γρ.  Σαν να μην έφτανε αυτό, επειδή πολλά μπέργκερ – ειδικά αυτά των εστιατορίων – ζυγίζουν 100-110γρ. ενδέχεται να παίρνεις τις διπλάσιες θερμίδες απ’ όσο πιστεύεις.

Τι είναι μία μερίδα στο Στήθος κοτόπουλου

Αν τρως ένα ολόκληρο στήθος κοτόπουλου για βραδινό είναι υπερβολικό, αφού μια μερίδα κοτόπουλου κυμαίνεται στα 95-125γρ. (περίπου το μέγεθος μιας τράπουλας). Ορισμένοι χρησιμοποιούν την παλάμη τους ως οδηγό. Πρόσεξε τί βάζεις στο πιάτο αφού ανάλογα με τον παραγωγό, ορισμένα στήθη κοτόπουλου είναι μέχρι και δύο ή τρεις φορές μεγαλύτερα από τη συνιστώμενη μερίδα σερβιρίσματος.

loading...

Τι είναι μία μερίδα στα Δημητριακά

 Για ορισμένα δημητριακά, η συνιστώμενη μερίδα είναι ένα φλιτζάνι παρότι η Αμερική Ένωση Διαβήτη προβλέπει ¾ του φλιτζανιού. Έτσι, λοιπόν, ρίχνοντας απευθείας τα δημητριακά μέσα στο μπολ το πιο πιθανό είναι να καταναλώσεις 2 μερίδες, ενώ αν ξαναγεμίσεις το μπολ (και οι περισσότερες από εμάς το κάνουν!) μάλλον θα πάρεις συνολικά 3-4 μερίδες.

Τι είναι μία μερίδα στο Ψωμί

 Αν πιστεύεις ότι το σάντουιτς σου ισοδυναμεί με μία μερίδα, ξανασκέψου το. Για τα περισσότερα αρτοσκευάσματα, μία μερίδα περιορίζεται σε μία φέτα ψωμί.

Τι είναι μία μερίδα στα Φρούτα

 Μια υγιεινή μερίδα φρέσκων φρούτων είναι η ιδανική εναλλακτική σε ένα λιπαρό επιδόρπιο, όμως αν προσέχεις τις θερμίδες που παίρνεις ή αποφεύγεις τη ζάχαρη πρέπει να ελέγχεις και την ποσότητα των φρούτων που τρως. Μία μερίδα ένα μέτριο μήλο, πορτοκάλι, μπανάνα, αχλάδι, δύο μέτρια ακτινίδια, δυο μεγάλα μανταρίνια, 20 κεράσια, 20 ρώγες σταφύλι, 250γραμ. πεόνι, 200γραμ. καρπούζι, 2 σύκα, 4 βερύκοκα. Όταν λέμε μέτριο φρούτο έχει το ίδιο μέγεθος με ένα μπαλάκι του τένις.

Τι είναι μία μερίδα στα Γλυκά

 Ποιος είπεότι στη δίαιτα απαγορεύονται τα γλυκά; Μπορείς να τα απολαμβάνεις 2-3 φορές την εβδομάδα και να παραμένεις στη μία μερίδα αυστηρά. Τι είναι μερίδα; Σημείωσε: τα 60 γραμ. απλού παγωτού, τα 85 γραμ. τούρτας, τα 45 γραμ. κέικ.

Αξίζει να δείτε...

Σνακ για τα μωρά!

Ένα ερώτημα που απασχολεί πολλές μητέρες είναι το πώς θα εξασφαλίσουν την ποικιλία στη διατροφή …