Κυριακή , Νοεμβρίου 19 2017
Home / Διατροφή & Υγεία / Λόγοι για τους οποίους το πρωινό είναι τόσο σημαντικό

Λόγοι για τους οποίους το πρωινό είναι τόσο σημαντικό

  • Το πρωινό ενισχύει τη μνήμη. Η κατανάλωση πρωινού βελτιώνει τη μνήμη και τη ικανότητα εκμάθησης. Μια μελέτη σε φοιτητές πανεπιστημίου απέδειξε ότι εκείνοι που έφαγαν πρόγευμα σημείωσαν 22 τοις εκατό υψηλότερη επιτυχία σε τεστ μνήμης ανάκλησης λέξεων από τους φοιτητές που παρέκαμψαν το πρωινό. Το πρόγευμα αυξάνει τη γλυκόζη του αίματος σας, η οποία απαιτείται για να παράγει το τονωτικό της μνήμης, ο νευροδιαβιβαστής ακετυλοχολίνη.
  • Το πρωινό ενισχύει τη διάθεση και την απόδοση. Μια μελέτη του Χάρβαρντ έδειξε ότι τα παιδιά που έφαγαν το πρωινό τους είχαν 40 τοις εκατό υψηλότερους βαθμούς στα μαθηματικά και έχασαν λιγότερες ημέρες σχολείου από αυτά που δεν έτρωγαν πρωινό. Τα παιδιά που παράλειπαν το πρόγευμα είχαν δύο φορές πιο πολλές πιθανότητες να είναι καταθλιπτικά, τέσσερις φορές περισσότερο επιρρεπείς σε άγχος, και τριάντα τοις εκατό περισσότερες πιθανότητες να είναι υπερκινητικά. Όταν τα παιδιά που «σπάνια» έτρωγαν  πρωινό άρχισαν να τρώνε τακτικά, παρατηρήθηκε ότι οι βαθμοί τους στα μαθηματικά αυξήθηκαν κατά δυο ολόκληρες μονάδες, και τα επίπεδά κατάθλιψης, άγχους και υπερκινητικότητας μειώθηκαν. Παρόλο που αυτή η μελέτη αναφέρθηκε σε παιδιά, είναι φυσικό να υποτεθεί ότι οι ενήλικοι θα έβλεπαν παρόμοια αποτελέσματα σχετικά με την απόδοση εργασίας και τη διάθεση.
  • Το πρωινό ενισχύει τη διατροφή. Αυτοί που τρώνε πρωινό καταναλώνουν περισσότερες θρεπτικές ουσίες κάθε ημέρα από αυτούς που το παραλείπουν. Η κατανάλωση ενός γεύματος το πρωί αυξάνει ιδιαίτερα τη λήψη σημαντικών θρεπτικών ουσιών όπως το ασβέστιο, ο σίδηρος, ο ψευδάργυρος, οι βιταμίνες Β και οι ίνες.
  • Το πρωινό ενισχύει την υγεία της καρδιάς. Το αίμα τείνει να είναι πιο «πηχτό» κατά τη διάρκεια της νύχτας, δημιουργώντας μεγαλύτερες πιθανότητες ύπαρξης θρόμβων το πρωί. Σύμφωνα με τους ερευνητές στο πανεπιστήμιο Memorial του Καναδά, η κατανάλωση προγευμάτων «αραιώνει» το αίμα σας. Η παράλειψη του πρωινού μπορεί να τριπλασιάζει την πιθανότητα διαμόρφωσης θρόμβων στο αίμα, και τον κίνδυνο καρδιακών ανακοπών και εγκεφαλικών τις πρωινές ώρες. Πρόσφατες μελέτες επίσης έχουν διαπιστώσει ότι τα κρύα δημητριακά ενισχυμένα με 400 μικρογραμμάρια φολικού οξέος βοηθούν να περιοριστεί η ομοκυστείνη, ένας παράγοντας του αίματος που αυξάνει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων και εγκεφαλικών.

Αξίζει να δείτε...

Βότανα που ανακουφίζουν κατά την Εγκυμοσύνη και τον τοκετό

Για γενιές γυναικων, τα φάρμακα από βότανα ήταν η μόνη επιλογή για την ανακούφιση των ...