Τετάρτη , Δεκέμβριος 13 2017
Home / Διατροφή / Κύριες Αιτίες Εμφάνισης Κυτταρίτιδας

Κύριες Αιτίες Εμφάνισης Κυτταρίτιδας

Ορμόνες: οιστρογόνα, ινσουλίνη, ορμόνες θυρεοειδούς και προλακτίνης

  • -Κληρονομικότητα: σχετίζεται μόνο με την προδιάθεση
  • -Η μειωμένη κατανάλωση νερού.
  • -Το αυξημένο ποσοστό υποδόριου (κάτω από το δέρμα) λίπους.
  • -Η δυσκοιλιότητα.
  • -Το αλκοόλ.
  • -Το Κάπνισμα.
  • -Η καθιστική ζωή.
  • -Η έλλειψη άσκησης.
  • -Φάρμακα που προκαλούν κατακράτηση υγρών.
  • -Στενά ρούχα που εμποδίζουν την κυκλοφορία του αίματος.

-Η ‘Κακή’ Διατροφή, πλούσια σε απλούς υδατάνθρακες και σάκχαρα π.χ. ζάχαρη, κορεσμένα λιπαρά, τηγανιτά, λιπαρό κρέας, παχιά τυριά, πολύ αλάτι, λίγες φυτικές ίνες, μεγάλη κατανάλωση καφεΐνης, αλκοόλ, γλυκών και ροφημάτων με βάση τη σοκολάτα και το παγωτό.

Διατροφικές Συστάσεις Για Περιορισμό Της Κυτταρίτιδας!

loading...
  1. Μείωση του αλατιού με τη μορφή χλωριούχου νατρίου (NaCl).
  2. Όσο αυξάνεται το χλωριούχο νάτριο στην διατροφή τόσο αυξάνεται η κατακράτηση υγρών (λεμφοίδημα) κάνοντας την κυτταρίτιδα πιο έντονη.
  3. Προτίμηση του φυσικού ανεπεξέργαστου (μη ραφιναρισμένο) θαλασσινού αλατιού.
  4. Αποφυγή κονσερβοποιημένων τροφίμων (περιέχουν πολύ νάτριο ως μέσο συντήρησης), αλλαντικών, καπνιστών τυριών και παστών τροφίμων.
  5. Κατανάλωση πολύ νερού .Το νερό μειώνει την κατακράτηση και είναι το καλύτερο διουρητικό. Μειώνει την δυσκοιλιότητα σε συνδυασμό με άσκηση και βοηθά στον μεταβολισμό όλων των βασικών θρεπτικών συστατικών (υδατάνθρακες, πρωτεΐνες, λίπη).
  6. Μείωση της πρόσληψης κορεσμένων και τρανς λιπαρών (τηγανιτά, γαριδάκια, πατατάκια, ζωικό λίπος, τυριά με πολλά λιπαρά ) και αύξηση μονοακόρεστων (ελαιόλαδο) και πολυακόρεστων Ω3 και Ω6 (θαλασσινά, ανάλατοι ξηροί καρποί) που διαστέλλουν τις αρτηρίες και βελτιώνουν την κυκλοφορία του αίματος.
  7. Τα Ω-3 λιπαρά οξέα επιπλέον βοηθούν στην ενίσχυση των κυτταρικών μεμβρανών και την προσέλκυση νερού από τα κύτταρα. Βρίσκονται σε πληθώρα στα θαλασσινά, στα έλαια και στους ξηρούς καρπούς που προτείνονται ανάλατοι.
  8. Το κόκκινο κρέας πρέπει να περιοριστεί σε 1-2 φορές την εβδομάδα (ανάλογα και με τις ανάγκες σε σίδηρο στις γυναίκες) και να προτιμηθεί άπαχο κρέας, κοτόπουλο και θαλασσινά.
  9. Το αυγό είναι πλούσιο σε λεκιθίνη η οποία διατηρεί το σώμα σφριγηλό και νεανικό. Προτείνονται περίπου 3 την εβδομάδα.
  10. Το γάλα και το γιαούρτι με πλήρη λιπαρά αν και έχουν πολλά κορεσμένα λιπαρά αποδίδουν περισσότερο ασβέστιο και λιποδιαλυτές βιταμίνες που είναι χρήσιμες για την μείωση της κυτταρίτιδας και συνιστάται σε όσους δεν χρειάζονται να συνδυάσουν απώλεια βάρους.
  11. Γενικά προτιμήστε άπαχα τυριά, το τυρί τύπου cottage και το ανθότυρο περιέχουν και λίγα λιπαρά και πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας και συνεργούν στην μείωση του λίπους.
    Όπως και τα όσπρια κυρίως τα φασόλια με πολύ πρωτεΐνη και φυτικές ίνες και λίγα λιπαρά.
  12. Αύξηση σύνθετων υδατανθράκων και φυτικών ινών: προτιμήστε φρέσκα φρούτα, λαχανικά, προϊόντα από αλεύρι ολικής άλεσης, βρώμη και αμυλούχα τρόφιμα.
  13. Μείωση απλών υδατανθράκων: ζάχαρη, αναψυκτικά, γλυκά και γλυκαντικές όπως ασπαρτάμη που βρέθηκε ότι κάνει κατακράτηση υγρών.
  14. Συνίσταται η κατανάλωση 3-4 φρέσκων φρούτων την ημέρα και χυμών χωρίς προσθήκη ζάχαρης. Έχουν φυτικές ίνες περιέχουν νερό και αντιοξειδωτικά. Επιπλέον μειώνουν την τάση για γλυκό.

Αξίζει να δείτε...

Πως θα καταλάβετε ότι πρέπει να τρώτε περισσότερα λαχανικά

Είσαι σίγουρη ότι καταναλώνεις καθημερινά αρκετά λαχανικά, ώστε να εξασφαλίσεις τις φυτικές ίνες και τις ...