Σάββατο , Ιούλιος 29 2017
Home / Δίαιτα / Κόψτε αυτές τις κακές διατροφικές συνήθειες για να χάσετε εύκολα βάρος!!

Κόψτε αυτές τις κακές διατροφικές συνήθειες για να χάσετε εύκολα βάρος!!

Χάστε κιλά αλλάζοντας συνήθειες.

Για κάποιο λόγο το μυαλό μας αρνείται να συμβιβαστεί, να συμμορφωθεί και να αλλάξει όταν έρχεται αντιμέτωπο με τις αιτίες που συμβάλλουν στο να βάλουμε τελικά κιλά. Παρόλο που γνωρίζουμε κάνουμε επανειλημμένα τα ίδια λάθη. Τέρμα λοιπόν οι δικαιολογίες. Βρείτε παρακάτω όλες τις κακές συνήθειες που υιοθετείτε συχνά και καταστρέφουν το πλάνο που έχει τίτλο «απώλεια κιλών.» Κατανοήστε γιατί είναι λάθος και προσπαθείτε να μη τις επαναλάβετε (σχεδόν) ποτέ.

Η αγάπη για τα σνακ: Λέμε ναι στα μικρά γεύματα αλλά όχι στο υπερβολικό snacking. Αυτή η συνήθεια να μασουλάμε συνεχώς κάτι το οποίο συνήθως είναι ανθυγιεινό δεν βοηθάει στο να κρατήσετε τα κιλά σας σταθερά. Εάν είναι δύσκολο να κόψετε αυτή τη συνήθεια φροντίστε να έχετε μαζί σας καλές τροφές, όπως τραγανά φρούτα και λαχανικά που θα καλύψουν το κενό των κακών σνακ.

Έλλειψη πρωινού: Είναι μια κακή συνήθεια που ακολουθούμε πολύ στην Ελλάδα. Η μη κατανάλωση πρωινού φέρνει μεγαλύτερη πείνα αργότερα και αφήνει το σώμα γυμνό από ενέργεια. Ξεκινήστε τη μέρα ακόμα κι όταν βιάζεστε τρώγοντας μια μπανάνα ή ένα μήλο και αν μπορείτε μιας φέτα ψωμί ολικής αλέσεως με τυρί.

Βραδινές λιγούρες: Αχ αυτές οι μεταμεσονύχτιες ή γενικότερα βραδινές λιγούρες μπορούν να αποβούν μοιραίες για τη σιλουέτα σας, αφού ο οργανισμός δεν έχει το χρόνο να τις καύσεις και μεταμορφώνονται σε λίπος. Ένα κόλπο είναι μετά το βραδινό φαγητό να πλύνετε τα δόντια σας και να θεωρήσετε πως η κουζίνα έκλεισε! Εάν έχετε λιγούρα και δεν μπορείτε να την αποφύγετε προτιμήστε λίγο τυρί ή κάποιο φρούτο.

Το χωρίς συναίσθηση τσιμπολόγημα: Αυτό συμβαίνει κυρίως μπροστά στη τηλεόραση ή τον υπολογιστή. Όταν το μυαλό μας είναι κάπου άλλου και όχι στο φαγητό που καταναλώνουμε είναι φυσιολογικό να φάμε περισσότερο. Για αυτό εάν το κάνετε συχνά βάλτε τις μερίδες σε μικρότερα πιάτα και μη τρώτε μέσα από κουτιά ή σακουλάκια.

Συναισθηματική υπερφαγία: Είναι ένα συχνό πρόβλημα το οποίο θεωρείτε και πάθηση. Όταν καταναλώνουμε τροφές για να νιώσουμε καλύτερα, τότε ξέρουμε πως υπάρχει πρόβλημα. Για αυτό εάν είσαστε φορτισμένοι και νιώθετε πως θα κάνετε το ατόπημα επιλέξτε να πάτε για περπάτημα, να συναντήσετε μια φίλη ή ρίξτε το στη γυμναστική.

Αξίζει να δείτε...

Ώρα για σάντουιτς με λίγες θερμίδες!

Σάντουιτς απλά και υγιεινά, πλούσια σε απαραίτητα συστατικά. Διατηρούνται και μεταφέρονται εύκολα, χορταίνουν χωρίς να ...